Achizitie publica - Retele de alimentare cu apa si de canalizare in municipiul Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 352613
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352613/14.08.2013
Denumire contract: Retele de alimentare cu apa si de canalizare in municipiul Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Levente Papai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retele de alimentare cu apa si de canalizare in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa: -reabilitarea conductelor de alimentare cu apa, lungime 8828 ml;
-executie statie de pompare apa potabila 1 buc.Canalizare: - extinderea sistemelor de canalizare, lungime 130 mlValoarea estimata a contractului este de 4.570.509 lei, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute 222.786 lei (4, 8744% din valoarea estimata a contractului), fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 793, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 50.000 lei. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru evaluare si raportare unitara ale cuantumului garantiei de participare se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: a)virament bancar, ordin de plata semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca. c)instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr.1.Intreprinderile mici si mijlocii, (IMM-urile) beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), conform Formularului nr.2;Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin.(4) din H.G.nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie poate va fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formular nr.3 , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , cu respectarea prevederilor art.90, alin. (3) din HG 925/2006 completat cu HG1045/2011. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92. alin.(4) din HG925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta Formularul nr. 10 -Informatii Generale . Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a operatorului economic sa fie cel putin 5.000.000 lei;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului "cifra de afaceri" se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM-urilor va fi admisa in cuntum de 50% din valoarea impusa ; Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-uri, beneficiaza de aceiasi reducere a cifrei de afaceri; In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unui/unor terte persoane , atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm a persoanei respective - Formular nr.11, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursle financiare invocate . Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c), si d) si 69?1 din OUG 34/2006cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.7, 8si 9.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantulva prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Formulartul nr. 12, din care sa reiasa ca acesta a indeplinit in ultimii 5 ani, contracte de lucrari similare care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 8, 5 km de retea de apa sau aductiuni de apa. Numarul de ani solicitat in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- copii dupa procesul - verbal de receptie finala sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala, care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit;In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane , atunci se va prezenta angajament si o declaratie in conformitate cu Formularul nr.13 respectiv Formular 13a) prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c), si d) si 69?1 din OUG 34/2006cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.7, 8 si 9;, In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea / partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situat ia prevazutade art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanct iunea excluderiidin procedura de atribuire.Pentru subcontractantii declarati ofertantul va prezenta: 1.Formularul nr. 14- Informatii privind subcontractantii.2.Formular nr.9 - Declaratie privind neincadrarea in art.69?1 din OUG 34/2006, a subcontractantului.In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Implementarea Standarrlului de Management al calitatii in confornitate cu standardul SR EN ISO 9001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform SR EN ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantii care nu detin un astfel de certificat vor fumiza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementata si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001pentru partea de contract pe care o executa ;, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantii care care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile, activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 04.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 07:46