Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retele de apa si canalizare pentru modernizarea strazilor: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua


Detaliu pentru invitatia numarul 328568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA BUSTENI
Numar invitatie: 328568/05.06.2012
Denumire contract: Retele de apa si canalizare pentru modernizarea strazilor: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA BUSTENICod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Nicoleta Popescu, Tocitu Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retele de apa si canalizare pentru modernizarea strazilor: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile pentru realizarea obiectivului de investitie se amplaseaza in intravilanul orasului Busteni, pe urmatoarele strazi ce fac parte din domeniul public: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua, amplasate in cartierul Zamora - Poiana Tapului.Traseul studiat al acestor strazi are o lungime masurata de 4108.45 m, cu suprafata carosabila masurata de 24650, 50 mp.Estimarea contractului de achizitie publica este intre 1804510 lei si 2300000 lei, fara TVA, unde valoarea minima reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie care face obiectul prezentei proceduri, iar valoarea maxima contine si posibilele lucrari similare, cf. art 122 lit.j din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.000 lei - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (model Formular nr.3). Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a garantiei de participare - cont RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G. nr.34/2006.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011 (model Formular nr.3A).Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Completare formular nr.5 -original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2. Declaratie neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Completare formular nr.5 - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.6 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.7 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, jr. Adriana Bardan - secretar oras, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul, ing. Roxana Crivat - Sef Serviciu Urbanism Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice strainerezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3000000 leiModalitate de ideplinire: -decl.privind CA-(form. 8)-prez. de docum. relevante care sa demonstr.indepl.cerinteiConversia leu-valuta se va face prin raport.la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. (www.bnr.ro). In cazul in care ofert. isi demonst.sit.ec. si finan. invocand si sust. acordata de catre o alta pers. (cf.art185 din OUG 34), atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., prin prezent.unui angaj. ferm al pers.respect., cf. Form.9, incheiat in forma autentica, prin care acesta conf. faptul ca va pune la disp. ofertantului resursele financ. invocate. Pers.ce asig. sust. financ. nu tb. sa se afle in sit.care det.excluderea din proced. cf.art.180, 181[lit. a), c^1) si d)] si art.69^1 din OUG 34, prezentand in acest sens Formularele 9 si 7.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofert.va dem.ca in ultimii 5 ani(calc.de la data lim.de dep.a ofertelor) a exec.: a. lucr.de ret.de canaliz.in cadrul a cel putin unui contr.care sa fi avut ca ob.retele de canaliz.in med.urban.b. lucr.de retele de si/sau aduct.de apa in cadr.a cel putin unui contr.care sa fi avut ca ob.retele de si/sau aduct.de apa in med.urban.Mod.de ind.: -Compl.F.10-Copii dupa parti relev.ale contr.decl.sau DC.elib.de AC la finaliz.contr.de lucr.din care sa reiasa: benef, val, per.(incl.data inch.contr.) si locul exec.lucr.-PV de rec.fin.sau PV de rec.la term.lucr.sau PV de rec.partiala care sa ateste faptul ca lucr.au fost exec.cf.cu normele prof.in dom.si ca au fost duse la bun sf.In cazul in care ofert.isi dem.capac.tehn.si prof.invocand si sust.acordata de catre o alta pers.at.acesta are oblig.de a dovedi sust.de care benef, prin prez.unui angaj.ferm(F.11) in forma autentica al pers.resp., prin care aceasta conf.ca va pune la disp.resur.tehn.si prof.invocate si va prelua oblig contr., Inf.privind pers.a) Decl.privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conduc.in ultimii 3 ani(calc.de la data lim.de dep.a ofertelor)b) Dovada asig.cu pers.tehnic autoriz.: - RTE in dom.contr.(constr.edilitare)- C.Q. - cf. Legii 10/1995- Numirea unui coord.in mat.de securitate si sanatate in munca in perioada de exec.;pers. desemnata va tb.sa respecte toate cond.impuse de HG 300/2006.- Comp. F.12- se solicita prez.de CV-uri pt.pers.resp.de indepl.contr.- se va prezenta in orig., copoie legaliz.sau copie liz.cf.cu org.: cont. de prest.serv, dipl.de studii, autoriz./cert.de atest.prof./legit.emise de MDLPL/MDRL/MDRT.- pt. CQ se consid.suf.pt.indepl.cerintei.prez.dec.de numire, Inf.priv.subcontr.-Cf. art. 69?1 din OUG 34/2006, subcontr.vor completa decl.pe proprie rasp.(a se vedea F.7).Mod.de.indepl: -Compl. F.14-Decl.privind.partile din contr.care sunt.indepl.de subcontr.si specializ.acestora. Daca op.ec.nu are subcontr., se va compl.form.cu textul "Nu exista subcontr."-Compl.F.14 va fi compl.cu inf.privind partea din contr.pe care op.ec.are, eventual, intentia sa o subcontr. si datele de recunoastere ale subcontr.propusi.-se vor prezenta acord.de subcontr.-F.15-Resursele mat.si umane ale subcontr.se iau in consideratie, daca sunt prez.doc.relev.in acest sens. La inch.contr.se vor prez.contr.inch.intre contractant si subcontr.nominaliz.in oferta. Contractele prez.tb.sa fie in concord.cu of. si se vor const.ca anexe la contr.de ach.publ. Pe parcursul derularii contract., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr.nominaliz.in oferta fara acceptul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu tb.sa conduca la modif.propuner.tehn.sau finan.init., 4. Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului - Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere - formular nr.16 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 - Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul depunerii ofertei comune, cerinta se demonstreaza individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nu se accepta ofertanti in curs de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesarea documentelor in format electronic atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer