Achizitie publica - Retele de canalizare ape pluviale in localitatea Bosanci
Detaliu pentru invitatia numarul 325007
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325007/27.04.2012
Denumire contract: Retele de canalizare ape pluviale in localitatea Bosanci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bosanci (Primaria)Cod fiscal: 4244156, Adresa: strada centru, Bosanci, Telefon: 0230527001, Fax: 0230527256
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada centru, Bosanci, Romania, cod postal: 727045, telefon: +40 0230527001, fax: +40 0230527256, persoana de contact: Gheorghe Ieremie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bosanci , strada centru, sat Bosanci, comuna Bosanci , judetul Suceava , Romania, cod postal: 727045, telefon: +40 0230527001, fax: +40 0230527256, persoana de contact: Gheorghe Ieremie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retele de canalizare ape pluviale in localitatea Bosanci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea consta in executia de retele canalizare ape pluviale pe Strada Centru si strada Scolii
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire :1) prin virament bancarin contul RO11TREZ5915006XXX000175 deschis laTrezoreria Suceava, sau, 2)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a oferteiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere .In cazul in care unul dintre participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C. , iar consiliul respinge contestatia , Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din O.U.G. 34/2006 , suma de 3200 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Operatorul economic are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului, pentru constituirea garantiei de buna executie , potrivit HG 1045/2011. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratii privind eligibilitatea.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratiei privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari prin Legea nr. 377/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta 2 . Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari prin Legea nr. 377/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta 3. Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr. 4 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul existentei unui tert sustinator(subcontractant sau asociat) se vor completa in mod obligatoriu si formularele 7, 8 sau 9Cerinta 4. Prezentarea documentelor privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat.Prezentarea certificatului de atestare fiscala ANAF - ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta .Cerinta 5. Prezentarea documentelor privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de local.prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de administratia piublica de unde isi are sediul ofertantul - ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta .Cerinta 6 . Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularului nr. 5- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta . Fiecare candidat/ofertant la procedura de achizitie publicain conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 sin 12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca procedura este facuta in concordanta cu regulile concurentiale .Cerinta 7. Evitarea conflictului de intereseCompletarea si prezentarea Formularului nr. 6 - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv Comuna Bosanci , sunt: 1. Curic Anton- primar2. Blindu constantin- viceprimar3. Bujorean Gheorghe- secretarul comuneiAlte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta , sunt :1. Ieremie Gheorghe- consilier principal2. Barba Ioan ? consilier principal3. Bivol Zamfir- consilier superior4. Spoiala Zinica- consilier principal 1. Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original , copie legalizata , sau copie certificata ( poarta mentiunea ?Conform cu originalul? alaturi de semnatura reprezentantului legal al ofertantului) , din care sa reiasa ca ofertantul are inscris ca obiect de activitate executia de lucrari similare cu aceasta achizitie, si sa nu fie inscrise mentiuni privind insolventa sau faptul ca se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Informatii privind cifra de afaceriSe va prezenta Fisa de informatii generale, Cerinta 2 . Informatii privind bilantul contabilSe va prezenta bilantul contabil , inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008 , 31.12.2009 si 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Experienta similaraLista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Aceasta va cuprinde lucrari de natura celor descrise in caietul de sarcini ( executia de canalizari ape pluviale sau ape menajere) , continand valori, perioade de executie, beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau beneficiari privati., Cerinta 2. Declaratie privind echipamentele tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate , leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoarele tipuri de echipamente necesare indeplinirii in termen a lucrarilor aferente acestui contract: a) Buldoexcavator ? 1 bucb)autobasculanta ? 1 bucc)mai compactor ? 1 bucPentru utilajele , echipamentele sau mijloacele de transport ce se vor asigura prin inchiriere de la terti, se vor prezenta precontractele de inchiriere. Precontractele de inchiriere vor fi insotite de documente care sa probeze de?inerea acestora de catre persoana fizica sau juridica care le inchiriaza., Cerinta 3. Asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiSa asigure personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari .Un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor edilitare, acesta va prezenta CV-ul.Se va prezenta un Angajament al ofertantului privind resursele umane potrivit modelului inclus in Formularul nr. 14 din care sa reiasa ca , in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului , le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertelor ., Cerinta 4. Informatii privind subcontractantiiSa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului .Ofertantul va completa si prezenta Lista cuprinzand subcontractantii , cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea , operatorul economic va face precizarea , ,nu este cazul? in cadrul tabelului anexat formularului mentionat mai sus . Cerinta 1. Asigurarea calitatiiOfertantul va prezenta pentru a dovedi respectarea cerintelor standardului ISO 9001:2008, privind implementarea unui sistem de management al calitatii eficient emis de o societate care este acreditata ca organism de certificare pentru sistemul de management al calitatii sau document echivalent .Certificatul trebuie sa fie pentru domeniul supus procedurii de achizitie si sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit , din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 18:39