Achizitie publica - RETELE DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE CIULNITA SI ION GHICA-COMUNA CIULNITA, JUDETUL IALOMITA
Detaliu pentru invitatia numarul 336578
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336578/03.10.2012
Denumire contract: RETELE DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE CIULNITA SI ION GHICA-COMUNA CIULNITA, JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIULNITACod fiscal: 4231903, Adresa: CIULNITA, JUDETUL IALOMITA, Ciulnita, Telefon: 0243/218082, Fax: 0243/218082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CIULNITA, JUDETUL IALOMITA, Ciulnita, Romania, cod postal: 927080, telefon: +40 243218082, fax: +40 243218082, persoana de contact: DANIEL-ORLANDO TIGAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CIULNITA, JUDETUL IALOMITA, Ciulnita, Romania, cod postal: 927080, telefon: +40 243218082, fax: +40 243218082,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETELE DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE CIULNITA SI ION GHICA-COMUNA CIULNITA, JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE INFIINTARE RETELE DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE CIULNITA SI ION GHICA-COMUNA CIULNITA, JUDETUL IALOMITA
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IN CUANTUM DE 85400 LEI.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR SAU PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREZINTA IN ORIGINAL, IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.GARANTIA TREBUIE SA FIE IREVOCABILA.INSTRUMENTUL DE GARANTARE TREBUIE SA PREVADA DACA PLATA GARANTIEI SE VA EXECUTA: a)CONDITIONAT, RESPECTIV DUPA CONSTATAREA CULPEI PERSOANEI GARANTATE, IN CONFORMITATE CU CONTRACTUL GARANTAT;b)NECONDITIONAT, RESPECTIV LA PRIMA CERERE A BENEFICIARULUI, PE BAZA DECLARATIEI ACESTUIA CU PRIVIRE LA CULPA PERSOANEI GARANTATE.MODEL FORMULAR .INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII BENEFICIAZA DE REDUCERI DE 50% PENTRU GARANTIA DE PARTICIPARE, IN CONFORMITATE CU ART.16 DIN LG.NR.346/2004.IN ACEST SENS VEZI DECLARATIA PRIVIND INCADRAREA IN CATEGORIA IMM.IN CAZUL RESPINGERII CONTESTATIEI DE CATRE CNSC SUMA RETINUTA ESTE CALCULATA CONFORM ART.278 INDICE 1, ALIN1, LIT c) DIN OUG NR.34/2006 .
Garantie de buna executie
OFERTANTUL CASTIGATOR(CONTRACTANTUL) ARE OBLIGATIA DE A CONSTITUI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE CONSTUIE ASTFEL: -PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE DEVINE ANEXA LA CONTRACT, -PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELE DATORATE PENTRU FACTURI PARTIALE, CONFORM ART.90, ALIN.3 DIN HG.925/2006.AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE DREPTUL DE A EMITE PRETENTII ASUPRA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE, ORICAND PE PARCURSUL INDEPLINIRII CONTRACTULUI, IN LIMITA PREJUDICIULUI CREAT, IN CAZUL IN CARE CONTRACTANTUL NU ISI INDEPLINESTE OBLIGATIILE ASUMATE PRIN CONTRACT, CONFORM ART.91 DIN HG. NR.925/2006.AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE OBLIGATIA DE A ELIBERA/RESTITUI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE CONFORM ART.92 ALIN4 DIN HG NR.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.IN CAZUL IN CARE OFERTA ESTE DEPUSA DE O ASOCIERE, FIECARE ASOCIAT(INCLUSIV LIDERUL) VA PREZENTA DOCUMENTELE SI FORMULARELE MENTIONATE MAI JOS.IN CAZUL IN CARE PERSOANA CARE SEMNEAZA DECLARATIILE/FORMULARELE SOLICITATE NU ESTE REPREZENTANTUL LEGAL AL OPERATORULUI ECONOMIC(LIDER, ASOCIAT)SE VA ATASA O IMPUTERNICIRE PENTRU ACESTA.MODALITATEA DE INDEPLINIRE SI APLICABILITATEA IN CADRUL PROCEDURII.TOATE FORMULARELE/DOCUMENTELE/CERTIFICATELE MENTIONATE MAI JOS TREBUIE SA FIE PREZENTATE IN ORIGINAL SAU IN COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "CONFORM CU ORIGINALUL"(IN AFARA CELOR CARE TREBUIE PREZENTATE IN ORIGINAL CONFORM LEGII), DE CATRE REPREZENTANTUL LEGAL SI TREBUIE SA FIE VALABILE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR.DACA EXISTA INCERTITUDINI REFERITOARE LA SITUATIA UNUI OPERATOR ECONOMIC, AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE DREPTUL SA SOLICITE INFORMATII DIRECT DE LA AUTORITATILE COMPETENTE.2.OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA NU TREBUIE SA SE INCADREZE IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.180 DIN OUG 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.MODALITATEA DE INDEPLINIRE SI APLICABILITATEA IN CADRUL PROCEDURII.SE VA ATASA FORMULARUL A(DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)COMPLETAT. DE RETINUT CA IN CAZUL IN CARE EXISTA INCERTITUDINI IN CEEA CE PRIVESTE SITUATIA PERSONALA A OFERTANTILOR, AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE DREPTUL DE A SOLICITA IN MOD DIRECT INFORMATII DE LA AUTORITATILE COMPETENTE CE EMIT DOCUMENTE DE NATURA CELOR DE LA PCT.1.ATENTIE!INCADRAREA ORICARUIA DINTRE ASOCIATI IN SITUATIA PREVAZUTA LA ART.180 DIN OUG 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, ATRAGE EXCLUDEREA OFERTANTULUI DIN PROCEDURA DE ATRIBUIRE.DECLARATIA VA FI PREZENTATA SI DE CATRE TERTUL SUSTINATOR, DACA ESTE CAZUL.3.OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA NU TREBUIE SA SE INCADREZE IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.MODALITATEA DE INDEPLINIRE SI APLICABILITATEA IN CADRUL PROCEDURII.SE VA ATASA FORMULARUL B(DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)COMPLETAT.PERSOANA CARE ASIGURA SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA SI /SAU FINANCIARA NU TREBUIE SA SE AFLE IN SITUATIA CARE DETERMINA EXCLUDEREA DIN PROCEDURA DE ATRIBUIRE, CONFORM PREVEDERILOR ART.181, LIT. C indice 1 SI D.IN CAZUL IN CARE EXISTA TERT SUSTINATOR SI ACESTA TREBUIE SA PREZINTE DOCUMENTELE SOLICITATE PENTRU NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.ART.181, LIT. C indice 1 SI D DIN OUG NR.34/2006.INCADRAREA ORICARUIA DINTRE ASOCIATI IN ORICARE DIN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG NR.34/2006 ATRAGE EXCLUDEREAOFERTANTULUI DIN PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA.4.OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURATREBUIE SA PREZINTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE PREZINTA OFERTA , ATAT LA BUGETUL CONSOLIDAT DE STAT CAT SI LA BUGETUL LOCAL UNDE ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL.MODALITATEA DE INDEPLINIRE SI APLICABILITATEA IN CADRUL PROCEDURII.PENTRU PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE ROMANE SAU STRAINE CARE DESFASOARA ACTIVITATI IN ROMANIA: a)SA PREZINTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE PREZINTA OFERTA, IN ORIGINAL SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL DIN CARE SA REZULTE CA OPERATORUL ECONOMIC NU ARE DATORII SCADENTE LA BUGETUL CONSOLIDAT IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE .b)SA PREZINTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE PREZINTA OFERTA, IN ORIGINAL SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL DIN CARE SA REZULTE CA OPERATORUL ECONOMIC NU ARE DATORII SCADENTE LA BUGETUL LOCAL IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE .PENTRU PERSOANELE FIZICE SAU JURIDICESTRAINE SI ROMANE CARE DESFASOARA ACTIVITATI IN STRAINATATE TREBUIE SA PREZINTE DOCUMENTE EDIFICATOARE PENTRU DOVEDIREA ELIGIBILITATII.SE VOR ACCEPTA SI CERTIFICATE ECHIVALENT.5.OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA TREBUIE SA SPECIFICE CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA.MODALITATEA DE INDEPLINIRE SI APLICABILITATEA IN CADRUL PROCEDURII: SE VA ATASA FORMULARUL C COMPLETAT.6.IN CAZUL PARTICIPARII CU OFERTA INDEPENDENTA SE VA ATASA FORMULARUL D COMPLETAT(CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA)7.OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA TREBUIE SA PREZINTE DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.69 INDICE 1 DIN OUG NR.34/2006.DECLARATIA VA FI PREZENTAT SI DE CATRE TERTUL SUSTINATOR SI SUBCONTRACTANT, DACA ESTE CAZUL.MODALITATEA DE INDEPLINIRE SI APLICABILITATEA IN CADRUL PROCEDURII: SE VA ATASA FORMULARUL E, COMPLETAT.PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE SUNT: GHEORGHE STELICA-PRIMAR, BELU IONUT-VICEPRIMAR, TIGAU DANIEL ORLANDO-SECRETAR, GEANA MIRELA DANA CRISTINA-CONTABIL, VLAD SABIE RAMONA-RESPONSABIL ACHIZITII, URSE VIOREL/CONSILIER PROIECTE, MIHALCEA ANEGLICA/REFERENT, CONSILIERII LOCALI : TANASE GHEORGHE, CIOBANU VALENTIN, MACHITA DAFINITA, GRIGORE CONSTANTIN, VETU VASILE, BELU IONUT, VOICU CALUD, VETU MIHAELA, PREPELITA ALEXE, MILITARU VIOREL, GHEORGHE GHEORGHE. CERTIFICATUL CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL TERITORIAL , IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.ESTE ACCEPTATA SI COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA" CONFORM CU ORIGINALUL", SUB CONDITIA CA IN CAZUL PLASARII PE PRIMUL LOC INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARILOR PRIVIND REZULTATUL SA FIE PREZENTAT SI DOCUMENTUL ORIGINAL SAU COPIA LEGALIZATA.(ORDIN 509/2011)IN CAZUL PERSOANELOR FIZICE/JURIDICE STRAINE SE SOLICITA DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, IN CONFORMITATE CU OPREVEDERILE LEGALE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT .DOCUMENTELE RESPECTIVE SE VOR PREZENTA IN LIMBA ROMANA PRIN TRADUCERE LEGALIZATA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 2 ANI TREBUIE SA FIE CEL PUTIN 4000000 LEI, PE DOMENIUL CONTRACTULUI CE SE VA INCHEIA.DECALARATIE PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 2 ANI/SE VA COMPLETA FORMULARUL F.SE VOR PREZENTA BILANTURILE CONTABILE PENTRU ANII FINACIARI 2010-2011 VIZATE DE CATRE ORGANELE FISCALE IN DREPT(COPIE CU MENTIUNEA"CONFORM CU ORIGINALUL") SAU ALTE DOCUMENTE ECHIVALENTE.SE VA AVEA IN VEDERE CURSUL MEDIU BNR LEU-VALUTA, AFERENT ANILOR 2010-2011., 2.DEMONSTRAREA CA OFERTANTUL ARE DISPONIBILE SAU VA AVEA ACCES LA RESURSE FINANCIARE IN SUMA DE 533750 LEI PENTRU A REALIZA CASH FLOW DE EXECUTIE A LUCRARII PENTRU O PERIOADA DE 3 LUNI.DEMONSTRAREA INDEPLINIRII CERINTEI SE VA FACE LA MOMENTUL SEMNARII CONTRACTULUI, SUB UNA DIN URMATOARELE FORME: a)PREZENTAREA IN ORIGINAL, A UNEI SCRISORI DE CONFORT EMISA DE O BANCA COMERCIALA CARE SA CONFIRME CA OFERTANTUL DISPUNE DE FONDURILE SOLICITATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE LUCRARI.SE VA PREZENTA FORMULARUL Y, COMPLETAT.b)ALTE MODALITATI DE CONFIRMARE A INDEPLINIRII CERINTEI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.EXECUTAREA IN ULTIMII 5 ANI A UNOR CONTRACTE DE NATURA SI COMPLEXITATE SIMILARA LUCRARILOR PREZENTEI PROCEDURI DE ACHIZITIE, CU O VALOARE DE CEL PUTIN 4000000 LEI, FARA TVADOCUMENTE DOVEDITOARE: -LISTA CU PRINCIPALELE LUCRARI SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, - COPIE CONTRACT SAU PARTI RELEVANTE, -COPIE PROCESE VERBALE DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARII-COPIE PROCES VERBAL RECEPTIE FINALA, DACA EXISTA-RECOMANDAREA BENEFICIARULUI.PREZENTAREA UNEI LISTE A LUCRARILOR EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI( FORMULARUL J , INSOTIT DE FISA DE EXPERIENTA SIMILARA( COMPLETAREA FORMULARULUI H), COPIE DUPA CONTRACTE SAUINFORMATIILE RELEVANTE DIN CONTRACTE, COPIE PROCESE VERBALE LA TERMINAREA LUCRARII SI PROCESE VERBALE DE RECEPTIE FINALA, DACA EXISTA, RECOMANDARI( FORMULAR I)PENTRU CONFIRMAREA INDEPLINIRII CERINTEI SE VOR AVEA IN VEDERE CEL MULT DOUA CONTRACTEEXECUTATE SI FINALIZATE IN ULTIMII 5 ANI, CU O VALOARE CUMULATA MINIMA DE 4000000 LEI, FARA TVA., DOCUMENTELE VOR FI PREZENTATE IN COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA"CONFORM CU ORIGINALUL" SI VOR FI SEMNATE DE PERSOANA IMPUTERNICITA SA SEMNEZE DOCUMENTELE OFERTEI., 2.ASIGURAREA CU PERSONAL DE SPECIALITATE CU ATRIBUTII IN CONTROLUL CALITATII LUCRARILOR.SE VOR PREZENTA INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL DE CARE DISPUNE SAU AL CARUI ANGAJAMENT DE PARTICIPARE A FOST OBTINUT DE CATRE OFERTANT, PENTRU ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII.SE VOR PREZENTA INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL DE CARE DISPUNE SAU AL CARUI ANGAJAMENT DE PARTICIPARE A FOST OBTINUT DE CATRE OFERTANT, PENTRU ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII., 3.ASIGURAREA CU PERSONAL RESPONSABIL PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR.SE VOR PREZENTA INFORMATII REFERITOARE LASTUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE PRECUM SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR IN CONFORMITATE CU FORMULARUL K.OFERTANTII VOR FACE DOVADA CA DISPUN DE PERSONAL MINIM CU URMATOARELE ATRIBUTII SI COMPETENTE: a)SEF SANTIER EXECUTIE -INGINER ABSOLVENT AL UNEI FACULTATI TEHNICE DE PROFIL(HIDROTEHNICA/INSTALATII CONSTRUCTII), CU EXPERIENTA PROFESIONALA IN DOMENIU, DOVEDITA PRIN PARTICIPAREA LA CEL PUTIN UN PROIECT SIMILARb)SEF PUNCT DE LUCRU-INGINER ABSOLVENT AL UNEI FACULTATI TEHNICE DE PROFIL(HODROTEHNICA/INSTALATII CONSTRUCTII), CU EXPERIENTA PROFESIONALA IN DOMENIU, DOVEDITA PRIN PARTICIPAREA LA CEL PUTIN UN PROIECT SIMILARc)RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII(RTE)EDILITARE SI DE GOSPODARIRE COMUNALA, d)SUDORI IN POLIETILENAe)RESPONSABIL SSM, ,PENTRU PERSOANELE NOMINALIZATE SE VOR PREZENTA CV-URI INTOCMITE CONFORM FORMULARULUI M SI DIPLOME DE STUDII SI DOCUMENTE DOVEDITOARE PRIVIND ATESTATILE IN PERIOADA DE VALABILITATE.PENTRU PERSOANELE CARE NU AU CALITATEA DE ANGAJAT SE VA PREZENTA DECLARATIE DE DISPONIBILITATE IN CONFORMITATE CU FORMULARUL N., 4.ASIGURAREA CU PERSONAL DE EXECUTIE(DIRECT PRODUCTIV) PENTRU SERVICII SI LUCRARI.DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI.SE VA PREZENTA O DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI, IN CONFORMITATE CU FORMULARUL L ., 5.ASIGURAREA CU UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE TEHNICE PENBTRU EXECUTIE DE LUCRARI.DECLARATIE REFERITOARE LA UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE ETC SI DOVADA DETINERII LOR.OFERTANTII VOR FACE DOVADA DETINERII CU ORICE TITLU A MINIMULUI DE DOTARI, UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNICE, APARAT PENTRU SUDURA POLIETILENA, BAZE DE PRODUCTIE, LABORATOARE SI MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI, IN CADRUL TERMENULUI DE EXECUTIE OFERTAT, CU RESPECTAREA PREVEDERILOR SI REGLEMENTARILOR TEHICE IN VIGOARE.NUMAR SI PERFORMANTELE TEHICE ALE UTILAJELOR , ECHIPAMENTELOR TEHNICE, BAZELOR DE PRODUCTIE, MIJLOACELOR DE TRANSPORT SI LABORATOARELOR VA FI CORELAT CU TEHNOLOGIA DE EXECUTIE ADOPTATA, EXIGENTELE DE CALITATE IMPUSE SI CU DURATA DE EXECUTIE OFERTATA.OFERTANTII VOR FACE DOVADA DETINERII CU ORICE TITLU A ECHIPAMENTELOR DESCRISE MAI SUS, IN CONDITII DE FUNCTIONARE.DOCUMENTELE SE VOR PREZENTA IN COPIE CERTIFICATA PENTRU CONFORMITATE CU SEMNATURA SI STAMPILA., 6.AUTORIZATIE ANREOFERTANTUL VA FACE DOVADA DETINERII AUTORIZATIEI ANRE SAU ECHIVALENT PENTRU EFECTUAREA LUCRARILOR DE INSTALATII ELECTRICEPENTRU EFECTUAREA DE LUCRARI INSTALATII ELECTRICE CARE SUNT SUPUSE AUTORIZARII CONFORM LEGISLATIEI NATIONALE IN VIGOARE(INSTALATII DE BRANSAMENTE ELECTRICE, UTILIZARE, INSTALATII DE LEGARE ELECTRICA LA PAMANT, ETC), OFERTANTUL VA FACE DOVADA DETINERII AUTORIZATIEI ANRE SAU ECHIVALENT, PENTRU EFECTUAREA LUCRARILOR DE INSTALATII ELECTRICE. 1.IMPLEMENTAREA SI MENTINEREA UNUI SISTEM DE ASIGURARE A CALITATII LUCRARILOR-ISO 9001 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara.a) PENTRU CEL MAI SCAZUT PRETSE ACORDA PUNCTAJUL MAXIM, RESPECTIV 75 DE PUNCTE.b)PENTRU CELELALTE OFERTE, PUNCTAJUL SE ACORDA PROPORTIONAL, ASTFEL: P(n)=Pret(min)/Pret(n)x 75 puncte, unde P(n)=punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte, pret(n)=pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul, Pret min=cel mai mic pret ofertat in cadrul procedurii de atribuire.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR EXECUTATE
10
Descriere: PUNCTAJUL PENTRU PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR EXECUTATESE ACORDA ASTFEL: a)DACA GARANTIA LUCRARILOR ESTE SUB PRAGUL MINIM(12 LUNI) OFERTA ESTE NECONFORMA SI DACA GARANTIA ESTE PESTE PRAGUM MAXIM(36 LUNI) NU SE PUNCTEAZA SUPLIMENTAR(SE CORDA PUNCTAJUL MAXIM).b)PENTRU OFERTELE CARE PREVAD GARANTIA MINIMA ACCEPTATA DE 12 LUNI SE ACORDA 0 PUNCTE, c)PENTRU OFERTA CARE PREVEDE CEA MAI MARE PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR EXECUTATE SE ACORDA PUNCTAJUL MAXIM ALOCAT(10 PUNCTE).d)PENTRU CELELALTE OFERTE, PUNCTAJUL SE ACORDA PROPORTIONAL, ASTFEL: P(n)=G(n)/G maxx 10 puncte, unde P(n)=punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte, G(n)=termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul, Gmax=cel mai mare termn de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire
TERMENUL DE PREDARE A LUCRARILOR
10
Descriere: a)PENTRU CEL MAI MIC TERMEN DE PREDARE A LUCRARILOR SE ACORDA PUCTAJUL MAXIM, RESPECTIV 10 PUNCTE, b)PENTRU CELELALTE OFERTE, PUNCTAJUL SE ACORDA PROPORTIONAL, ASTFEL: P(n)=T(min)/T(n)x 10 puncte, unde P(n)=punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte, T(N)=termenul de predare ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul, T min=cel mai mic termne de predare ofertat in cadrul procedurii de atribuire.NOTA-TERMEN DE PREDARE ALUCRARILOR ESTE DE MINIM 6 LUNI SI DE MAXIM 24 LUNI.
TIMPUL DE MOBILIZARE PENTRU CONSTATAREAEVENTUALELOR DEFECTIUNI APARUTE IN PERIOADA DE GARANTIE
5
Descriere: a)PENTRU CEL MAI MIC TIMP DE MOBILIZARE SE ACORDA PUCTAJUL MAXIM, RESPECTIV 5 PUNCTE, b)PENTRU CELELALTE OFERTE, PUNCTAJUL SE ACORDA PROPORTIONAL, ASTFEL: P(n)=Tm(min)/Tm(n)x 5 puncte, unde P(n)=punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte, Tm(n)=timpul de mobilizareofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul, Tm (min)=cel mai mic timp de mobilizareofertat in cadrul procedurii de atribuire.NOTA-TIMPUL MAXIMAL ACCEPTAT ESTE DE 5 ORE DE LA MOMENTUL SEMNALARII PROBLEMELOR, IAR TIMPII MAI MICI DE 1 ORA NU SE IAU IN CALCUL.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie de atribuire este disponibila in format electronic , atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 11:49