Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retele de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in sat Comana, comuna Comana, judetul Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 330898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA COMANA (PRIMARIA COMANA)
Numar invitatie: 330898/03.07.2012
Denumire contract: Retele de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in sat Comana, comuna Comana, judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COMANA (PRIMARIA COMANA)Cod fiscal: 5755124, Adresa: SERBAN CANTACUZINO NR 50, Comana, Telefon: +40 246283302, Fax: +40 246283302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SERBAN CANTACUZINO NR 50, sat Comana, comuna Comana, judetul Giurgiu, Comana, Romania, cod postal: 087055, telefon: +40 246283302, fax: +40 246283302, persoana de contact: Niculae Nicoleta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Comana, str. SERBAN CANTACUZINO NR 50, sat Comana, comuna Comana, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retele de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in sat Comana, comuna Comana, judetul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de canalizare si constructie statie de epurare
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 296, 378 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 82.000 lei . Perioada de valabilitate pentru garantia de participare este de 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006, la incheierea contractului care se atribuie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Primar: ENACHE AUREL FLORIANComisia de licitatii : Presedinte Ion Victor; Membri: Andrei Tudor, Doncu Ion, Stan Ioana si Niculae Nicoleta.Consillier locali: Otetaru Calin, Ion Victor, Morcov Macarascu Gheorghe, Stefan Ion, Dragusin Cornelia, Militaru Eugeniu, Andrei Tudor, Mihalache Ion, Mateescu Ion, Doncu Ion, Dinu Dumitru, Tudor Dumitru, Georgescu Ion, Ungureanu Liviu, Andrei Nicolae. Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP. Se va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: nivel minim solicitat pentru cifra de afaceri: 12.400.000 lei ; se solicita cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 ani. c)Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), sa fie de minim: 12.400.000 lei. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantiiromani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a RomanieiSe vor prezenta copii cu mentiunea?conform cu originalul? ale oricarui document care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.Nota: Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii trei se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din ultimii trei ani, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator., Pers. jur. straine vor atasa, in copie insotita de trad.certif. in lB.rom, doc. relevante, emise de autorit. competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit op. nu se emit astfel de doc. sau acestea nu vizeaza toate sit., atunci va fi acceptata doar o decl. autentica data in fata unui notar, a unei autorit. admin. sau jud. ori a unei asoc. prof. care are competente in acest sens.In cazul ofert. din categoria IMM (facan dovada in acest sens prin prez. doc. prezazute la Legea nr.346/2004) cifra medie de af. din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat. Daca o as. de op. econ. depune o oferta comuna, atunci reduc. de 50% se va aplica cerintei legate de cif. de afa., numai in cazul in care asoc. este alc. excl. din din IMM(facand dov. in acest sens prin prez. doc.prevaz. de Legea nr.346/2004), indif. daca acestea sunt pers fizice sau jurid.rom.sau straine., Cerinta nr. 2 Infor. privind accesul la resurse financiare : se solicita atasarea de decl.bancare corespunzatoare care sa dovedeasca ca, la momentul semnarii contr., ofertantul va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confir.de banci sau alte mijloace finan.suficiente de cel putin 1.300.000 lei sau echivalent in euro, pentrua a asigura cash flow de executie o perioada de 5 luni.Doc. prezentat trebuie sa contina, fara a se limita, cel putin urmatoarele: den. instit. care elibereaza doc., denumirea oper.ec. care prezinta doc., valoarea, perioada de valabilabilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii privind capacitatea tehnica.Experienta similara: se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pentru executie si cel putin un contr. pentru proiectare, cu obiect similar contr. ce urmeaza a fi atribui, astfel: Lucrari edilitare pentru minim6 200 000 lei, fara TVA.Se vor prezentaparti relevante dupa contr. de executie care certifica exp. sim., insotit de PV de receptie la terminarea lucrarilor/si sau PV de receptie partiala a lucrarilor/ si sau PV de receptie finala care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentate si recomandare din partea beneficiarului.Recomandarea trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contr. pe parcursul derularii contr. respectiv., b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Nota: Pt calculul val. exp. similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in contr. prezentat, fara TVA.In cazul in care val. contr. initial a fost majorata prin acte aditionale, se vor vrezenta actele aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata.Nu vor fi luate in considerare val. declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada.Oper. econ. nerez. vor prezenta contr. respectiv insotit de trad. autoriz. si legaliz. a acestora in lb rom.Pt calculul pret. contr. exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pt anii in care au fost incheiate contr. respective/s-a facut receptia lucrarilor respective, Cerinta nr. 2 Informatii privind dotarile specifice. Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru : - Grup electrogen mobil;
- Motocompresor;
- Vibrator;
- Aparat de sudura;
- Excavator pe pneuri cu raport de inspectie valabil la data deschiderii ofertelor;
- Autogreder cu raport de inspectie valabil la data deschiderii ofertelor;
- Automacara cu raport de inspectie ISCIR;
- Compactor cu raport de inspectie valabil la data deschiderii ofertelor;
- Autocisterne;
- Autobasculante;
- Autobetoniere;
- Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II);Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contr., : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii laborator autorizat gr. II sau sa faca dova prezentand un contract de prestari servicii/ un precontract sau orice alt document prin care operatorul economic desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator si o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia de functionare., Cerinta nr. 3Informatii privind resursele umane Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: 1. Sef de santier cu experienta profesionala in constructii edilitare2. Inginer hidrotehnic 3. Inginer constructii civile4. Responsabil tehnic cu executia atestat in constructii edilitare;5. Responsabil cu controlul calitatii in constructii edilitare;6. Responsabil privind protectia muncii;7. Manager/auditor al sistemelor de management de mediu.Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi., -autorizatii/certificate de atest.prof. si legit. aferente (aflate in termen de valabil.) sau, in lipsa acestora, deciz. de numire pt pozitia resp. si doc. de specializ.in baza careia s-a realizat numirea (pt acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).CV-ul va avea inscrisa urma. mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea preved.referit. la falsul in decl. prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, decl. care sa demons.disponibilitatea person. pentru funct. propusa in executia contr.In cazul unei asoc. decl. va fi completata de catre liderulul asoc. si va cuprinde pers. propus de fiecare membru al asoc. in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contr., precizand poz. pentru care este propus. Decl. prin care ofert. sa dov. ca, la elab. of., a tinut cont de oblig. ref.la cond. de munca si prot muncii, prot mediului, la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatii. In conditiile in care ofertantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia?Nu este cazul?.Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008, Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: ) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 75 de puncte, b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 75
Durata de executie: - P2
20
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 20. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 24 luni nu vor fi punctate. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Termenul de interventie pentru mobilizare in caz de remedieri survenite in perioada de garantie de buna executie-P3
5
Descriere: i.Termenul de interv. reprezinta per.in care ofertantul se obliga sa intervina pentru remedierea viciilor de executie, acest termen fiind imperativ a fi sustinut de graficul de executie, resursele materiale, mecanice si de personal disponibilizate, pentru fiecare din potentialele categorii de lucrari enumerate in oferta tehnica. a. Pentru cel mai mic termen de interventie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.b. Pentru celelalte termene de interventie punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [TEmin / TE(n)] x 5 puncte. Termenul de interventie reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sase mobilizeze sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima in vederea limitarii prejudiciilor/efectelordevastatoare ce se pot produce; a nu se intelege ca este inclusa si perioada necesara remedierii defectiunii, termenul va fi exprimat in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer