Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOC. RASOVA JUD. CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 340054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RASOVA
Numar invitatie: 340054/26.11.2012
Denumire contract: RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOC. RASOVA JUD. CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RASOVACod fiscal: 4514675, Adresa: STR. DUNARII, NR.30, Rasova, Telefon: 0241236790, Fax: 0241236790
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DUNARII, NR.30, Rasova, Romania, cod postal: 907250, telefon: +40 0769052946, fax: +40 0341819700, persoana de contact: Popescu Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. DUNARII, NR.30, Rasova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOC. RASOVA JUD. CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INFIINTAREA RETEA PUBLICA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOC. RASOVA JUD. CONSTANTA
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 616, 266.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 112.325, 32. lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ?Neamtu Mihalache, Viceprimar ? Alexandru Dorel, Secretar ?Cara-dima MarianContabil sef ? Uzunu Maria, Presedinte comisie de evaluare: - Alexandru Dorel Membrii comisiei de evaluare: POPESCU MARIA, LAZAR IOAN, CARA-DIMA MARIAN, DRAGULINESCU CRISTIAN, Membru expert cooptat: M.P. DEACU FLORIN, Consilieri locali: Alexandru Dorel, Burnaz Vasile, David Gheorghe, Dinu Daniel Dumitru, Mihai Dumitru, Mitu Teodor, Mocanu Danut, Mocanu Gheorghe, Neamtu Costel, Neamtu Nicolae, Taranu Elena, Ciufu Petrica. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie , ,conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, exclusiv anul in curs, minim acceptata: 10.000.000 LEI.Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta balanta de verificare intocmita pentru 31.12.2011 sau alte documente echivalente.Ofertantul trebuie sa depuna rapoartele auditorilor financiari si/sau contabililor autorizati sau cenzori, la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand cifra de afaceri din activitata desfasurata.Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7)PJ straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile compete, 2. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de minim 2.496.119, 00 Lei pentru o perioada de min. 4luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Avand in vedere numarul limitat de transe de rambursare plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 4luni. Termen minim de plata 4 luni. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, suplimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritatievidente., 3. Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului ? declaratie raspundere civila. Dupa incheierea contractului de executie lucrari pana la emiterea oridnului de incepere executare contract , antreprenorul/ constructorul va incheia o polita de asigurare civila in numele si pentru autoritatea contractanta privind asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii si montaj aferente proiectului: ?Retele de canalizare si statie de epurare in localitatea Rasova, judetul Constanta?., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului asigurarile siresursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data depunerii ofertelor, Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princi lucr execu in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Of va demonstra ca in ultimii 5 ani a exec si finaliz luc simi cu cele ofertatelucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Of. va prez. pt doved. exp similare urmato: copii dupa parti relevante ale contr/contr decla sau doc constat elibe de aut contr la finaliz contr de lucrari. Din aceste doc tb sa reiasa: benef, cant, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;Aut contr solicite o lista a princluc pre in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, benefi, indiferent daca acestia din urma sunt aut contractsau clienti privarezentarea cel putin a unui document/contract/ proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/ contracte/procese-verbale de recept, Ofer va prez dotarea tehnica, utilajele ecipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivelor pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pt realiz lucra cat si pt perioada de garantie Echipamentul din dotare si destinat exec lucra sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura impleme proie in perioada de timp progra.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: - 2 buc. macarale;
- 2 buc. excavatoare;
- 2 buc. miniexcavator pt. spatii inguste;
- 2 buc. Camioane- 2 buc. autobetoniere;
- 1 buc. automacara;
- 2 buc. incarcator frontal;
- 3 buc. autobasculante;
- 1 buc. compactor vibrator;
- Nivela topografica;
- Buldoexcavator pentru spatii inguste;
- Echipamente pentru compactare;
- Echipament sudura conducte PEID- 1 buc. foreza pentru foraj orizontal;, Ofe va prez lista labora de special proprii sau subcon/ incheia cu laborato de special autorizate pentru prelevare, determinari si incercari cu grad corespu pt exec lucra, insotite de autori aferente acestor laboratoare., Ofertantul va face dovada disponibilitatii urmatorului personal: Manager de proiect: studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic si studii in managementul proiectelor; Sef de santier: studii superioare in domeniul constructiilor cu vechime in executie de minim 5 ani (se prezinta copia diplomei de absolvirea unei Facultatii de constructii);Responsabil tehnic cu executia: atestat conform reglementarilor in vigoare (se va prezenta copia atestatului pentru responsabil tehnic cu executia in domeniile corespunzatoare lucrarilor ofertate, precum si copie dupa legitimatia vizata la zi;Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii/instalatii: studii superioare in domeniul tehnic, se va prezenta decizia de numire, precum sidiploma de studii; Topometrist: studii superioare in domeniu, atestat OCPI, in conformitate cu reglementarile legal;Sudori PE: 3 persoane, se vor prezenta autorizarile legale in vigoare, respectiv autorizatie ISCIR., Capaci tehn si/sau profesi a operat ec poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonst capaci teh si profesi invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedisustin de care beneficiaza, prin prezen unui angajament ferm conform Formular nr. 8C in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu tbsa se afle in situatia care determina excluderea din proce de atr conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG34/2006, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
2. Termenul de de executie
20
Descriere: ? acesta va fi exprimat in zile (1 luna =30 de zile).Durata de executie este de maxim ? 9 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului siinclude eventualele sistari cauzate de timpul friguros. Pentru cel mic termen de indeplinire a lucrarilor de executie se va acorda 20 puncte insa nu mai mic de 6luni.Iar pentru alte termene punctajul se va acorda astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor / termenul de indeplinire a lucrarilor (n)) x20Pentru un termen de executie mai mic de 6 luni nu se va acorda punctaj suplimentar.Pentru un termen de executie mai mare de 9 luni oferta va fi declarata neconforma. .
3. Garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, Pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maximPerioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 84 luni.Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; ofertele care prezinta o durata de garantie a lucrarii mai mare decat durata maxima realista precizata de autoritatea contractanta, nu vor fi punctate suplimentar. In perioadele de garantie ofertate, se vor lua in calcul si perioadele de garantie ofertatate pentru dotarile si echipamentele incluse in lucrarePerioada de garantie de buna executie se oferteaza in multiplu de luni.
Timp de mobilizare in caz de defectiuni in perioada de garantie
5
Descriere: Timpulde mobilizare in caz de defectiuni reprezinta termenul ce curge de la data/ora notificarii din partea achizitorului despre aparitia unor defectiuni pana la data/ora prezentarii executantului in vederea constatarii acestora si efectuarea unei interventii minime pentru limitarea prejudiciilor. Se va exprima in OREa)pentru cel mai mic termende mobilizare in caz de defectiuni aparute in perioada de garantiese acorda 5 de puncte (Tminim mobilizare)b)pentru alt termen decat cel prevazut la punctul a) se acorda punctajul astfel: Tmobilizare(n) = (Tminim mobilizare /Tmobilizare(n)) x 5 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer