Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE CORNESTI, CATUNU SI HODARASTI, COMUNA CORNESTI, JUDETUL DAMBOVITA


Detaliu pentru invitatia numarul 329005
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CORNESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 329005/07.06.2012
Denumire contract: RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE CORNESTI, CATUNU SI HODARASTI, COMUNA CORNESTI, JUDETUL DAMBOVITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORNESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4402744, Adresa: comuna CORNESTI, sat CORNESTI, Cornesti, Telefon: 0245 241654, Fax: 0245 241654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna CORNESTI, sat CORNESTI, Cornesti, Romania, cod postal: 137150, telefon: +40 0245241654, fax: +40 0245241654, persoana de contact: ANISOARA PETRE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comuneiCORNESTI, sat CORNESTI, Cornesti, Romania, cod postal: 137150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE CORNESTI, CATUNU SI HODARASTI, COMUNA CORNESTI, JUDETUL DAMBOVITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei retele de canalizare si statii de epurare in comuna Cornesti, in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 874, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 177, 000.00 lei.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 8447, 44 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO28 TREZ 2715006XXX006323 ? Trezoreria Targoviste; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din val.contractului, fara TVA.Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de minim 5 ani de zile.Modul de constituire: a) instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.b)retineri succesive din sumele dat. pentru fact. partiale.In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispoz. autorit. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Modul de restituire: a)70% din val. garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu au fost emise pretentii pana la aceasta data;b)restul de 30% din val. garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala, daca nu au fost emise pretentii pana la aceasta data.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F1; Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al administratorului si al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaDeclaratie pentru neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F25;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Serban Vasile- primar;Consilieri locali: BARBU TEODORA;CRISTEA ION;CRUDU IOANA;DAN VICTOR;GHEORGHE FLORINGHINEA MARIN;GRIGORE DANIEL;ION GABRIEL;ION NICULAE;IONESCU ION;IONICA ADRIAN CATALIN;LEPADATU IULIAN RADU;MATEI GHEORGHESTAN MARIA.Comisia de evaluare: Presedinte ? Stoica Ion ( viceprimarul comunei Cornesti)Membrii ? Stan Gheorghita ( secretarul Comunei Cornesti)- Serban Liliana ( sef Birou financiar al comunei Cornesti)- Guta Bogdan Gheorghe (consilier probleme de urbanism);
- Chirita Elena ( consilier financiar)Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor..( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.Atestat executare de linii electrice, aeriene sau subterane emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor conform Regulamentuluipentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic afost modificat si completat prin Ordinul ANRE nr. 51 /2011, care s-a publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 932/29.XII.2011.;Autorizatiile Laboratoarelor de incercari in constructii si instalatii pentru constructii, gradul II conform Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin H.G. 808/2005;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Inf. generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand inf. privind op. ec. si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Val. Min. a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de 17.748.800 lei.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei- 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Declaratii bancare corespunzatoare: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de executie a lucrariiin valoare de minim 2, 118, 601.00 lei pe o perioada de 6 luni de derulare a contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pt.indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin 1 contractde lucrari executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al carui obiect este similar cu obiectul contractului , cu o valoare de cel putin 8, 500, 000.00 lei fara TVA.Ofertantul va completa/prezenta Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani (Formular F6);Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor completa Fisa de experienta similara(Formular F8) si vor prezenta copie lizibila"conform cu originalul" dupa contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/partiale/finala, recomandare/document constatator beneficiar., Decl priv efectivele medii anuale ale pers angajat: 1manager de proiect cu dipl rec in dome;1sef santier?ing cu studii sup in dom constr;1RTE atestat in dom constr edilit si de gosp com;1RTC;1ing cu studii sup in dom ing mediului;1ing cu studii sup in dom instalatii pentru constr cu o exp de3ani in exec unor pr similare;1resp SSM;4sudori PEHD autorizati;1resp tehnic cu sudura;1 resp tehnic lucr sp de fundatii.Se va prez F11, F12, F13, F14, F15 si copie conform cu originalul: contr indiv ale pers invocat vizat de ITM si/sau contr de serv incheiat cu pers resp, ori alte doc relevante sau acordul personal;diplome privind specializ(studii, preg prof, calificarea/atestarea prof+CV;autorizatii/certificate de atest prof si legitima sau deciziile de numiresi docin baza careia s-a realizat numirea ( pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), se accepta si angajamentul de participare (cf.art.188, alin(3)lit.b dinOUG 34/2006)., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente/utilaje: - 3 autobasculante cu raport de inspectie; - 1 buldozer pe senile cu raport de inspectie; 1 excavator pe senile cu raport de inspectie, 2 buldoexcavatoare cu raport de inspectie; instalatie de foraj, 2 motocompresoare; 4 aparate de sudura cu revizie tehnica. Ofertantul va face dovada ca dispune de un laborator autorizat gradul II pentru determinarile necesare la executia lucrarilor.Ofertantul va completa/prezenta formularul F10. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respective utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de inchiriere, contract de concesiune. Dovada disponibili, Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasociatii.)Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Propunerea financiara (Pf) = 75 pct. Pentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 75 de puncte; Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf= (Pf cel mai mic/Pf n ) x 75
Termen de interventiepentruremedierea problemelor aparute in perioada de garantie( exprimat in ore)
15
Descriere: Pentru cel mai mic termen de interventie se va acorda punctajul maxim Pentru un termende interventiemai marese acorda punctajul astfel: Ptimpx= (Tminim/Tofertat) x 15 puncte. Un termen de interventie mai mic de 1 ora este considerat nerealist si va fi punctat cu 0. Ofertele care continun termen de interventie mai mare de 4 ore vor fi considerate neconforme.
Perioada de garantie a lucarilor executate ( exprimata in luni)
10
Descriere: Garantia lucrarii este intre: Min 60 -max 120 luni. Pentru garantia de 120 de luni se acorda punctajul max -10 pct. Pentru o garantie mai mica de 60 de luni- oferta este neconforma.Garantia mai mare de 120de luni nu va fi punctata suplimentar. Pg(n)=(perioada de garantie lucrari din oferta (n)/ perioada cea mai mare de garantie lucrari) x 10 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este postata in Sectiunea General a Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer