Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retele de canalizare si statii de epurare in comuna Matasaru, Judetul Dambovita - Sat Matasaru, Sat Odaia Turcului, Sat Cretulescu


Detaliu pentru invitatia numarul 341894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MATASARU
Numar invitatie: 341894/18.01.2013
Denumire contract: Retele de canalizare si statii de epurare in comuna Matasaru, Judetul Dambovita - Sat Matasaru, Sat Odaia Turcului, Sat Cretulescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MATASARUCod fiscal: 4449437, Adresa: Com Matasaru, Matasaru, Telefon: 0372789465; 0728006040, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Odaia Turcului, nr.7, comuna Matasaru, judetul Dambovita, Matasaru, Romania, cod postal: 137295, telefon: +40 372789465/+40 0728006040, fax: +40 372789465, persoana de contact: Radu Naie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Odaia Turcului, nr.7, comuna Matasaru, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retele de canalizare si statii de epurare in comuna Matasaru, Judetul Dambovita - Sat Matasaru, Sat Odaia Turcului, Sat Cretulescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare "Retele de canalizare si statii de epurare in comuna Matasaru, judetul Dambovita - sat Matasaru, sat Odaia Turcului, sat Cretulescu".
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 284, 809 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 165.696, 18 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 8388, 48 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op economici.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1)/Cazier judiciar al operatorului economic2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractrante: decizie pentru pers.cu functie de decizie1PRIMARNAIE RADU2VICEPRIMARDINU NICOLAE3SECRETARNEAGU CRISTIAN4CONTABILCHIVU MARIA5CONSILIER LOCALALEXE EMILIAN6CONSILIER LOCALSOARE GHEORGHE7CONSILIER LOCALSTOICA ALEXANDRU8CONSILIER LOCALNICOLAE ADRIAN9CONSILIER LOCALILIE ION10CONSILIER LOCALSOARE IULIANA11CONSILIER LOCALCIMPEANU MIHAI12CONSILIER LOCALIONESCU MARIAN13CONSILIER LOCALAPOSTOL ION14CONSILIER LOCALBADEA LIVIU15CONSILIER LOCALENE GHEORGHE16CONSILIER LOCALDINU NICOLAE17CONSILIER LOCALCATALINA GHEORGHE18CONSILIER LOCALION MIHAI19CONSILIER LOCALION DOREL Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs (ofertanti, asociati sau subcontractanti)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 16.565.618 lei.In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente. Cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul IMM (conf.lg 346/2004) dovedita prin form IMM, cifra de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Fisa informatii generale; bilantul contabil (31.dec.2009, 31.dec.2010, 31.dec.2011)sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, dupa caz sau orice alte documente echivalente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 6, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate/cifra de afaceriPersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1, Formular nr. 2, Formularnr. 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Lista princip.lucr.exec.in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a exec.: lucrari de ret de canaliz. si st.epurare in valoare de cel putin 8.284.809, 00 lei fara TVA. Se permite indeplinirea cerintei prin contracte separate, cu conditia dovedirii experientei similare cu cel mult trei contracte ptr. fiecare din urm.categ.: lucr.de montaj St.epurare-800.000 lei;lucrari de retele canaliz.-6.984.809 lei;lucr.de asfaltare-500.000 lei. Cerinta se poate indeplini si din contr.care au combinatii ale lucr.mentionate. Completare Formular nr.7.Documente dov.: a) Docum.const.emise de AC la finalizarea contr.de lucr.(pv de receptie finala/partiala care sa ateste faptul ca lucr.au fost exec.in conf.cu normele profes.in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit), copie cf.cu originalul.b) Cel putin o cerif.de buna exec./recom.din partea benef., copie conf cu orig.c)pv de instr.pers.pentru manip.si intretinere st.ep., Cerinta nr.2-Declaratie ref.la utilaj, instal., echip.th.de care poate dispune op.ec.pentru indepl. coresp.a contractului de lucrari. Ofert.va face dovada ca dispune de cel putin: automacara-1buc;aparat sudura?1buc;grup termic sudura?2buc; pompa hidraulica beton?1buc;excavator pe senile?2buc;boldoexcavator?1buc;autogreder?1 buc;buldozer pe senile?1 buc;buldozer senile?1buc;instalatie de forat si turnat piloti?1buc;betoniera?1buc;compactor autopropulsat cu valturi?3buc;compactor static autopropulsat pe pneuri?1buc;topitor bitum-2buc;repartizator mixturi asf.1buc;autogudronator-1buc;mas.aut.taiat si indrept otel-bet.-1buc;stanta elecrica-1buc;masina fas.ob-1buc;completare form.8, Cerinta nr.2-(continuare)-autolaborator mobil pt.verificari electrice-1 buc; autocisterna cu disp.de stropire?1 buc; tractor pe pneuri cu remorca-1 buc; tractor cu remorca ? 1 buc; autotelescop?1 buc; macara de fereastra ? 1 buc; macara pionier TF?1 buc;macara pe pneuri ? 1 buc; automacara ? 1 buc; macara capra actionata electric ? 1 buc; pod rulant electric ? 1 buc; macara lansatoare de conducte ? 1 buc; incarcator frontal pe senile ?1 buc; incarcator frontal pe senile ?1 buc. Completare.form.8.Se va prezenta si o declaratie privind respectarea masurilor privind protectia mediului.Prez.doc.care prob./conf.dreptul de prop.sau de ffolosinta/angaj.de punere la disp.a utilajelor, inst.echip.teh.necesare ptr.indeplin.coresp.a contr.de lucrari., Cerinta nr. 3.Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) 1 - manager de proiectb) 1- Cq (numit prin decizie interna)c) 1 - Inginer constructii civiled) 1 - RTE edilitaree) 3 - Inginer instalatii pentru constructiif) 1 ?inginer drumurig) 1 ? inspector SSM si PSIh) 1 ? Inginer instalatii electrice-Atestat ANRE; Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta CV(conform model cuprins in Form. nr___) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz).Formularul nr. ? ?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata. Completare form.9., Capacit.th. si/sau profesionala a op.economic poate fi sustinuta in conformitate cu art.190 alin.(1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modif.si compl. ult.In cazul in care of. isi demonstreaza capacitatea th si profes. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers.(conform art.190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sust. de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.10 in forma autentica al persoanei resp., prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf prev.art.180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modif.si compl.ult., prezentand in ac sens Form 10, Form.1., Form.2., Form.4, In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi prestate de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitiepublica.Completare form.11., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Completare form.12, In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de Atribuire. Din acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplinii asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau alte documente echivalente, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001, sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 50puncte;Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pret n ) x Punctaj maxim alocat unde: Pn? punctajul financiar pentru oferta n; Pret n ? pretul ofertei n;Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele; "In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor"
Durata de executie a lucrarii (D)
20
Descriere: Descriere: Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20p. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formula Dn=(Durata minima/Durata n)x20p. Dn=durata pentru oferta n;Durata minima = cea mai mica durata dintre toate ofertele. Durata minima acceptata sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 luni calendaristice. Durata maxima acceptata peste care oferta este declarata neconforma este de 18 lunicalendaristice (optsprezece luni calendaristice).
Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 20(C)
20
Descriere: Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 20 Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n- COmin ? cel mai mic cost operational ofertat- COn ? cost operational aferent ofertei n
Perioada de garantie acordata lucrarilor(G)
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie a lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru cel mai mare termen de garantie (maxim 5 ani) de la data receptiei la terminarea lucrarilor, se acorda P3= 10 puncte b)pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel : P3= (termen n / termen maxim ofertat) x 10. Mentionam ca durata de garantie minima acceptata, sub care oferta este considerata neconforma este de 24 luni.Peste 5 ani nu se puncteaza suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer