Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Retele tehnnico edilitare si modernizare strada, Aleea Bicaz II, Municipiul Targu Jiu


Detaliu pentru invitatia numarul 334744
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Targu Jiu
Numar invitatie: 334744/03.09.2012
Denumire contract: Retele tehnnico edilitare si modernizare strada, Aleea Bicaz II, Municipiul Targu Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte a primariei, etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Retele tehnnico edilitare si modernizare strada, Aleea Bicaz II, Municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de investitii in Aleea Bicaz II prin realizarea de strada si retea de alimentare cu apa si retea de canalizare
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 178 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4500 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-Formularul 12A, declaratie de neincadrare in prev art 181 din OUG 34/2006-Formularul 12B. Acestea se vordepune de catre tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare cu oferta independenta conf Ordinului 314/2010-Formularul 12J, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 -Formularul 12K -Persoanele cu functii de decizie in autoritateacontractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneazadocumente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului ce face obiectul prezentei procedure, sunt: PRIMAR: Dr. Ing. Florin Carciumaru ; Viceprimari- Ing. Aurel Popescu, Jr. MateiNadrag ; Director economic ? Ec. Narcisa Cristea; Sef Serviciu Contabilitate : Ec. Manuela Galbenu ; Membrii comisiei de evaluare: Ing.Marius Ionescu, Jr. Grigore Jianu, Jr. Constantin Radutoiu, Ing. Raul Chiriac, Ec. Simion Cocolea, Ing. Gheorghe Sulea, Ec. Ileana Vasile;persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilieri: BlejanConstantin, Ciongaru Emilian, Luca Liliana, Navlea Ion, Nichifor Gheorghe, Mergea Nicolaie, Patrascoiu Traian, Popescu Aurel, PopescuGrigore Marian, Puiu Ion, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, Tascau Dorin Danse va depune si de catre subcontractant si tertul sustinator, certificat de atestare fiscala pentru bugetul local si certificat de atestare fiscalapentru bugetul de stat din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente luna anterioara depunerii ofertei.Depunerea documentelor dinaceasta sectiune se poate face sub oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" Certificat constatator emis de ORCDepunerea documentelor din aceasta sectiune se poate face sub oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul" Ofertantul clasatpe primul loc va transmite, in baza unei solicitari scrise, autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - prezentarea de contract / contracte derulate in ultimii5 ani in valoare cumulata de 300000 lei, lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Declaratie privind lista de utilaje, echipamente si instalatii de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de drumuri si retele edilitare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer