Achizitie publica - Reutilizare cladire in scopul transformarii in centru social, in municipiul Moinesti
Detaliu pentru invitatia numarul 319760
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319760/27.01.2012
Denumire contract: Reutilizare cladire in scopul transformarii in centru social, in municipiul Moinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reutilizare cladire in scopul transformarii in centru social, in municipiul Moinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Renovarea parterului cu suprafata de 647, 567 mp, ca Centru pentru copii; renovarea etajului I al cladirii cu suprafata de 647, 567 mp, ca Centru primire persoane fara adapost(adapost de noapte); renovarea etajului II al cladirii cu suprafata de 647, 567 mp, ca Centru pentru persoane varstnice.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 842, 579 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
36.800 leiPerioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 24.Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul A.C. pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.-prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont : RO 90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria Moinesti), CF 4591490.Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic.Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr.0234365428 pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC iar aceasta este respinsa, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.622, 57 lei cf. Art.2781 , alin.(1), litera a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.Grupul format exclusiv din operatori economici in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVASe va constitui: - fie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ?Formular 26 din sectiunea Formulare.- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehniceOfertantul castigator va constitui garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea la art. 180(Formular 1) si 181 (formular 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF pt indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre bugetul de stat (scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)+ Certificat eliberat de APL pt indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre bugetele locale (scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele); Documente echivalente pt operatori economici nerezidenti + Certificat de rezidenta fiscala valabil 2011; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3); Declaratie privind neincadrarea la art. 69*1 din OUG 34/2006 (Formular 4); Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Ing. Viorel Ilie, Secretar: Jr. Neculai Catana, Consilier juridic: Jr. Anghel Elena, Sef Serviciu UATAP: Ing. Iustina Petecuta, Director economic: Ec. Chirea Gheorghe; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5) Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN) - valabil la data depunerii ofertelor - documente echivalente pt pers. fizice/juridice straine (valabile pt 2011), sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 zile.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 3.500.000 lei.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Curs mediu anualAnul EUR/RON2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, Situatiile financiare pt anii 2008, 2009, 2010, Cash - flow de executie a lucrarii pentru 5 luniOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea accesla sauare disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 575.000 lei, suma respectiva putand fi imobilizata pentru o perioada de 5 luni., Informatii privind asociereaDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere 50 % a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri, Informatii privind sustinerea economica si financiara.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica, Experienta similara, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinerea tehnica si /sau profesionala a unui tert Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 15:03