Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revitalizarea utilitatii cladirilor degradate prin infiintarea unui centru de recreere pentru pensionari si a unui centru de zi pentru persoane cu dizabilitati in Municipiul Curtea de Arges, cod SMIS 10696


Detaliu pentru invitatia numarul 322500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Numar invitatie: 322500/22.03.2012
Denumire contract: Revitalizarea utilitatii cladirilor degradate prin infiintarea unui centru de recreere pentru pensionari si a unui centru de zi pentru persoane cu dizabilitati in Municipiul Curtea de Arges, cod SMIS 10696
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)Cod fiscal: 4121927, Adresa: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges, Telefon: +40 248721033, Fax: +40 248721107
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248721033, fax: +40 248721107, persoana de contact: EDUARD BURLACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revitalizarea utilitatii cladirilor degradate prin infiintarea unui centru de recreere pentru pensionari si a unui centru de zi pentru persoane cu dizabilitati in Municipiul Curtea de Arges, cod SMIS 10696
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru reabilitarea, consolidarea si modernizarea a trei (3) cladiri, in cadrul proiectului ?Revitalizarea utilitatii cladirilor degradate prin infiintarea unui centru de recreere pentru pensionari si a unui centru de zi pentru persoane cu dizabilitati in municipiul Curtea de Arges?, respectiv: 1.Centrul de zi pentru persoane cu dizabilitati - ce urmeaza a fi infiintat prin reabilitarea, refunctionalizarea si dotarea unei scoli generale si a caminului cultural - strada Valea Sasului, 2.Centrul de recreere pentru pensionari - ce urmeaza a fi infiintat prin reabilitarea, refunctionalizarea si dotarea fostului Dispensar TBC - str. Basarabilor nr. 28A, fiind mecesare lucrari de: -consolidare prin realizare de subzidiri;
-executare hidroizolatii orizontale;
-decapare tencuieli si tratare zidarie;
-compartimentare incaperi existente; - realizare tamplarii interioare si exterioare;
-refacere finisaje interioare si exterioare;
-refacere instalatii electrice, realizare instalatii sanitare interioare;
-realizare sistem centralizat de incalzire; -dotare.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 061, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 80.000 lei, conform art.85 lit.a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art.43^1 alin(2), lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, este de minim 150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv prima si ultima zi, conform art. 85 lit b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 43^1 alin(2), lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta, ca parte a Ofertei sale, garantia de participare constituita in conform cu art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: - prin virament bancar cu conditia prezentarii extrasului de cont, in copie certificata ?conform cu originalul?, care sa ateste ca banii au fost virati in contul Municipiului Curtea de Arges. Plata se va face in contul deschis la Trezoreria Curtea de Arges, Nr. Cont: RO49TREZ0485006XXX000080, CUI: 4121927, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA, conform art. 89 din din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.3 ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Model de Formulare?.Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Nota: Conform art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180.Completarea si prezentarea Formularului nr.3 din partea tertului sustinator.- Cerinta nr.2: Declaratie privind situatia personala(neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul va completa o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 4?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006? din ?Model de Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 lit a), c^1) si d).In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente( decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireFormular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Model de Formulare?- Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireFormularul nr.6 ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta din "Model de Formulare?- Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul nr.7 din ?Model de Formulare? Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii?, Formularul nr.14 din ?Model de Formulare? cat si de tertul sustinator daca este cazul.In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie.Terta sustinatoare care asigura sustinerea economica/financiara si(sau) tehnica/profesionala trebuie sa-si demonstreze situatia personala prin completarea si prezentarea: -Formularului nr.3-Declaratie privind eligibilitatea din ?Model de Formulare?.-Formularului nr.4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare din ?Model de Formulare?.-Formularului nr.7-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare din "Model de Formulare?. Pentru Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original/copie legalizata.Pentru Persoane juridice/fizice straine: -Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3ani financiari incheiati sa fie cel putin 8.000.000 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Asigurarea unui cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni in valoare de 2.000.000 lei., Informatii privind sustinerea economica si financiara., Informatii privind oferta comuna., Informatii privind operatorii economici nerezidenti
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor);Cerinta minima: Executia in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) a maxim 3 contracte de lucrari de constructii a caror valoare cumulata sa insumeze minim 4.000.000 lei, fara TVA., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte., Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, CV-uri in format Europass pentru personalul cheie desemnat, Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioadain cadrul acestui contract, Personalul cheie: 1 Sef santier - Pregatire universitara de lunga durata la nivel de diploma sau licenta in domeniul constructiilor;1 Responsabilmanagement de calitate- Pregatire universitara de lunga durata la nivel de diploma sau licenta; decizia de numire Responsabilmanagement de calitate;1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile - Pregatire universitara cel putin la nivel de diploma sau licenta, atestat si legitimatie valabila de responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile.1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor edilitare - Pregatire universitara cel putin la nivel de diploma sau licenta. Sa detina atestat si legitimatie valabila de responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor edilitare.1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul instalatiilor electrice - Pregatire universitara cel putin la nivel de diploma sau licenta - Sa detina atestat si legitimatie valabila de responsabil tehn, Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Cerinta minima: Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere , sau orice alte forme de detinere a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari ., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Informatii privind oferta comuna., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001., Standard de protectie a mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer