Achizitie publica - REVIZIE CURENTA TRANSFORMATOR 15MVA
Detaliu pentru invitatia numarul 345673
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345673/23.04.2013
Denumire contract: REVIZIE CURENTA TRANSFORMATOR 15MVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVACod fiscal: RO 3871599, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI, NR.144, Craiova, Telefon: +40 351404888/+40 351412026, Fax: +40 251415482
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Decebal nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 351404888/+40 351412026, fax: +40 251415482, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ICMET CRAIOVA, Bulevardul Decebal nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 351404888/+40 351412026, fax: +40 251415482, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie ? 7219)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REVIZIE CURENTA TRANSFORMATOR 15MVA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentat de la reteaua de 6 kV, transformatorul de 15 MVA 10.5/6.3 kV este sursa de tensiune in LMP (Laboratorul de Mare Putere), pentru efectuarea incercarilor.Revizia trafo 15MVA 10.5/6.3 kV ? va avea ca scop aducerea lui in stare de functionare normala
II.1.6) CPV: 50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 2400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Ptr.GP constituita in euro, se va face echivalenta leu/euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice/fizice opteaza pentru constituiriea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO02 BRDE 170S V297 9182 1700, deschis la Banca : BRD-GSG Craiova Est.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va utiliza modelul dinFormularul nr.12 din CAPITOLUL III ? FORMULARE SI MODELE -.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.a) Situatia personala a ofertantului: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare), inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul.Se va completa Formularul nr.1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, inclusiv de tertul sustinator[doar literele a), c'), d)] , daca este cazul. Se va completa Formularul nr.2.NOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Se va completa Formularul nr.3.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, care se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, conform Ordin ANRMAP nr.170/2012. Se va completa Formularul nr.14Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, sunt: Ing. Duta Marian ?Director General, Ing.Popa Dorin-Director Stiintific, Ing.Pistol Petre-Director Marketing-Productie, Ec.Margineanu Constantin-Director Economic, Cons. Juridic Radu Felicia-Consilier Juridic, Ing.Ursu Gheorghe-Sef Serviciu Mentenanta ?Achizitii Publice, Ing.Preda Marcel-Sef Birou Achizitii Publice, ,Ing.Sbora Ilie-responsabil proiect, Dr.ing.Curcanu George ? Sef Divizie Mare Putere, Ing.Iancu Constantin ? Sef Laborator Mare Putere, Sing.Diaconescu Ilie ? responsabil Col.PRAM-EXPLOATARE, Ing.Ocoleanu Daniel ? inginer, Sing.Ilinca Paul ? subinginer, Ing.Dobrea Catalin ? inginer, Bira Gabriela Vali - tehnician Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, cu mentiunea ca datele inscrise sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate prestarea de servicii din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN). Certificatul constatator se va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc care a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata. Se vor prezenta documentele edificatoare. La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc care a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta documentele, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia mediului, Cerinta nr.3-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
-o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Cerinta nr. 2 - Declaratie privind lista asociatilor si subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de achizitie., Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie/parti relevante dintr-un contract, prin care sa se confirme prestarea de servicii similare obiectului contractului.- Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/asocierii de operatori economici ? DACA ESTE CAZUL -Formular nr.16 , se va prezenta in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 08:39