Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizie si intretinere instalatii de ridicat din SH Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 331546
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 331546/11.07.2012
Denumire contract: Revizie si intretinere instalatii de ridicat din SH Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Rahova, Nr.45, Sibiu, Romania, cod postal: 550345, persoana de contact: Secretariat, Etaj 1, Camera 107
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale Sibiu, Str.Rahova, Nr.45, Sibiu, Romania, Parter, Sala Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizie si intretinere instalatii de ridicat din SH Sibiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea serviciilor privind revizia si intretinerea instalatiilor de ridicat din SH Sibiu, conform prevederilor caietului de sarcini nr. 1766 / 09.01.2012
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantum: 1960 lei2)Perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3)Moduri de constituire: a)scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original cf. Formular nr. 10 ? Scrisoare de garantie de participare.b)virament bancar (OP-original vizat de banca in contulautoritatii contractante RO42 RNCB0227 0360 6251 0001, deschis la BCR Sucursala Sibiu)c)alte modalitati prevazute in HG nr. 925/2006, art. 86, cu modificarile si completarile in vigoareGarantia trebuie sa fie irevocabila in conformitate cu dispozitiile art. 86 alin. 2 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada prevazuta de lege-se afla in situatia prevazuta la art. 278?1, alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNeprezentarea garantiei de participare in cuantumul si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaPentru ofertantii IMM care doresc sa beneficieze de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de garantia de participare cf.art.16 al.(2) din Legea nr.346/2004, se solicita depunerea declaratiei pe propria raspundere, in conformitate cu modelul prevazut in Anexele 1-2 ale Legii nr 346/2004.Toate documentele care fac dovada constituirii garantiei (cuantumul, termenul, modalitatea, dovada de IMM) vor fi atasate in original in exteriorul plicului care contine oferta.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, fara TVA.2) In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.3) Eliberarea Garantiei de buna executie: se va face in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile in vigoare.4) Modul de constituire a garantiei de buna executie: se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. (conform model - Formular nr. 13 - Scrisoare de garantie de buna executie). Documentul se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, conform art. 180 -181 din OUG nr. 34 / 2006Prezentare Formular nr. 2 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (original), insotit de: a) Certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata).b) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata).In cazul in care ofertantul este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si a impozitelor, operatorul economic va fi exclus din procedura.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa Formularul nr. 3.ATENTIE!Incadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Ovidiu Spatari, Director Sucursala Hidrocentrale SibiuDumitru Matei Dima, Director Adjunct TehnicAdriana Dobrota, Director Adjunct Economic si ComercialCerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010. In acest sens se va completa Formularul nr. 17. Cerinta nr. 1 - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, conform art. 183 din OUG nr. 34 / 2006: Pentru persoane juridice/fizice romane: a) Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata.b) Certificat de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificare SR EN ISO 9001:2008, Certificare SR EN ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in intregime in sistemul electronic al achizitiilor publice la adresa www.e-licitatie.ro atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer