Achizitie publica - ?Revizie si intretinere pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere ? 2 bucati- tip VM 1.2 si VM 2.2 Tenzovahy din ACI Bors- jud. Bihor?
Detaliu pentru invitatia numarul 354907
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354907/21.10.2013
Denumire contract: ?Revizie si intretinere pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere ? 2 bucati- tip VM 1.2 si VM 2.2 Tenzovahy din ACI Bors- jud. Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 264432415, fax: +40 264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, Sala Mare, Etaj 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Revizie si intretinere pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere ? 2 bucati- tip VM 1.2 si VM 2.2 Tenzovahy din ACI Bors- jud. Bihor?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Revizia si intretinerea pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere ? 2 bucati- tip VM 1.2 si VM 2.2 Tenzovahy din ACI Bors- jud. Bihor?Se achizitioneaza atat prestari de servicii cat si furnizarea pieselor de schimb care sunt specificate in Anexa nr.2 din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi elib. in numele of. in cuantum de: 2.897, 5 lei fara T.V.A;Va fi emisa de catre o soc. banc./soc.de asigurari sau chitanta emisa de casieria aut. contr. in original/copie sau virament bancar la B.C.R. sucursala Cluj, cont IBAN RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001. Pentru op. ec. care constituie GP in alta moneda valutara, data la care se va face echivalenta leu/moneda valutara este data publicarii Invitatiei de participare la cursul afisat de BNR. Per.de valab.a GP va fi egala cu per.de valab. a ofertei, respectiv de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor G.P.2)In cazul in care of. este o asoc. de op. ec., GP trebuie constituita in numele asoc. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asoc.3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.4)Model orientativ Form. nr.III.1.1/a .5)Of. care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau of. (op. ec. din cadrul unei asoc.) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din GP. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.Nota 1: a)In baza art.278^1 alin.1, alin.2 /OUG 34/2006, aut. contr. va retine contestatorului valoarea de 1448, 75 din GP in cazul in care CNSC a respins contestatia.b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006.c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006)d)In cazul in care Of. este o Asoc. de op. ec., este obligatorie completarea in continutul GP la sectiunea ?ofertant-denumire/nume" a numelui Asoc. precum si a denumirii serviciilor pentru care se emite.Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 5 % din val.fara T.V.A. a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituirii GBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii.Model orientativ Formular nr.III.1.1/b. Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx.Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit.ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea fin. nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181lit.a), c^1) si d) si art.69^1din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele siform.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc., Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sa fie cel putin egala cu valoarea de 289.750 lei fara T.V.A.NOTA1: IMM-urile beneficeaza de 50% reducere.NOTA2: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu , pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentruanul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei., Cerinta nr.2 Bilanturile contabile inregistarate la organele competente sauorice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: a)Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, in acest sens ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Detalii: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea a minim 1 sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 13.267 lei fara T.V.A. Dovedireaexperientei similare poate fi facuta prin prezentarea de certificate/documente conform art. 188(2) din OUG 34/2006(de ex. Copii parti relevante din contract/ contracte nominalizate ca experienta similara /Proces verbal de receptie finala a serviciilor prestate/Receptie finala a serviciilor prestate/ Recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea serviciilor prestate sau orice document in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei atata timp cat acestea contin informatiile prevazute la art. 188 alin. 2 lit. a din OUG 34/2006.b)Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, in acest sens ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Detalii: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea a minim 1 sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 59.170, 5 lei fara T.V.A. Dovedireaexperientei similare poate fi facuta prin prezentarea de certificate/documente conform art. 188(1) din OUG 34/2006(de ex. Copii parti relevante din contract/ contracte nominalizate ca experienta similara /Proces verbal de receptie finala la terminarea livrarilor/ Receptie finala a livrarilor/Recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea livrarilor sau orice documentin vederea demonstrarii indeplinirii cerintei atata timp cat acestea contininformatiile prevazute la art. 188 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006., Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa asigure (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.)dotarile necesare pentru indeplinirea contractului: echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc si trebuie sa se faca dovada ca detine autovehicul dotat cu S.D.V -ca necesara (specifice interventiilor in teren).In acest sens ofertantul va prezenta :1)Declaratie pe proprie raspundere prin care sa se faca dovada ca detine autovehicul dotat cu S.D.V-ca necesara2)Nominalizarea resurselor tehnice care vor fi utilizate la indeplinirea contractului, Cerinta nr.3: Ofertantul trebuie sa nominalizeze responsabilul de contract, responsabilul cu calitatea si echipa mobila formata din minim o persoana specializata in realizarea serviciilor de intretinere si reparatii a instalatiilor de cantarire si trebuie sa prezinte declaratie privind informatiile de personal, CV-urile personaluluinominalizat si declaratiile de disponibilitate pentru acesta., Cerinta nr.4: Ofertantul trebuie sa detina Aprobarea de Model sau a documentelorechivalente pentru categoria de mijloace de masurare Instalatii de cantatire in mers pentru vehicule rutiere de la Biroul Roman de Metrologie Legala sau recunoasterea Certificarii aprobarii de modelemis de tari din U.E. in conformitate cu prevederile din OG nr.20/1992 si a documentatiei tehnice necesare mentinerii in stare de functionare a instalatiilor de cantarire., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, a persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca vapune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care seangajeaza., Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul vasubcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a prezenta acordul de subcontractare din care sa reiasa ca subcontractantul are capacitatea tehnica si/sau profesionala/, respectiv ca are dotarea necesara: Cantitati minime de mijloace de transport, echipamente; Personal de specialitate. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si specializarea si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentruincheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui in anexe la contractul de achizitie publica. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau pe site-ul www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 12:04