Achizitie publica - Revizie si reparatii la aparatele de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 333279
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333279/06.08.2012
Denumire contract: Revizie si reparatii la aparatele de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308338, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308338, fax: +40 0256430631, etaj I, sala consiliu administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizie si reparatii la aparatele de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Revizie preventiva o data pe an, la aparatele de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, precum si repararea la solicitarea achizitorului , in cazul defectiunilor care necesita inlocuire de piese
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(GP): 2.645 lei.Perioada de valabilitate a GP: 50 zile de la termenulde primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si ptr.perioada prevazuta mai sus, cu aplicarea in mod coresp.a preved.art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actual.si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia autorit. contractanta va retine contestatorului din garantia de particip.sumade1.322 lei.b) ordin de plata , contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul FinanciarSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op.economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Form.? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de particip.vor fi respinse la deschidere .In cazul asocierii de op.econ.care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op.economic.
Garantie de buna executie
5% din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA ptr serviciu de reparare, pe o perioada de 12 luni de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea serviciului de reparatie prestat in baza respectivului contract subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecventprin : ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi . In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conform art.180 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare formular12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010 Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata Completare formular12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata Completare formular12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel : ing Pampu Petrica, ec.Buciu Ionel, Mircea Cristian, ing Ivan Daniela, cj.Crisenescu Claudia, ing. Olteanu Alexandru, ing.Avram Mircea, ec. Sedan Erica , ing.Beres Florin, cj.Ciobotea Daniel, ing. Chirici MiraCerinta nr. 6Declaratie pe privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata Completare formular 12E (se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte deincheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalulPersoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani sa fie cel putin egala cu 90.000 lei. Documente relevante : bilant contab. sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte docum.echivalente.Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre of. utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conf Legii nr 346/2004 actualiz, va prez. si act.dov. conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz , resp. Form ?Decl. priv incadr intrepr in cat IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualiz.Asoc. form. excl. din op.ec incadr. in cat IMM, care depun of. com., benef. de red. cuant.CA conf Legii nr346/04
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (exp. sim.) : -Lista princ.prestari de servicii efect. in ult 3 ani -.Cer.minima- Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani , maxim 2 contracte de servicii care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu obiectul acordului cadru cu valoare cumulata mai mare sau cel putin egala cu 30.000 lei fara TVA, Pentru confirmare, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente relevante : ¦ contractul/contractele respectiv/respective, inclusiv anexa/anexelecu valori , in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?¦documentul constatator eliberat conform Art.97^¹din HG nr 925/06sau recomandarea din partea beneficiarului/clientului in care se precizeazamodul de indeplinire al contractului respectiv , in copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul, Cerinta nr.2 - Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Cerinta nr.3 ?Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr 4 -Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr 5 -Declaratia privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociereAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 14:50