Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizie si verificare metrologica detectoare de debit


Detaliu pentru invitatia numarul 323855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TERMICA S.A.
Numar invitatie: 323855/10.04.2012
Denumire contract: Revizie si verificare metrologica detectoare de debit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTERMICA S.A.Cod fiscal: RO14682110, Adresa: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Suceava, Telefon: 0230251998, Fax: 0230257066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Suceava, Romania, cod postal: 720166, telefon: +40 230251998, fax: +40 230257066, persoana de contact: CARMEN DIACONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a SC TERMICA SA Suceava, str.Energeticianului nr.1, corp administrativ etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizie si verificare metrologica detectoare de debit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Revizie si verificare metrologica detectoare de debit Actaris ? lot 1Revizie si verificare metrologica detectoare de debit Kamstrup ? lot 2
II.1.6) CPV: 50411100-0 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 412 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original, care trebuie sa prevada expres: 1-valoarea de 400 lei pentru Lot 1, valoarea de 1000 lei pentru Lot 2; 2-valabilitatea de 75 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor; 3-caracterul irevocabil si neconditionat al garantiei; 4-dreptul A.C. de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia si/sau ofertantul declarat castigator refuza sa semneze contractul. Contul bancar al A.C.: RO72BTRL03401202381657XX, BANCA TRANSLVANIA Suceava. Model scrisoare garantie bancara-FORMULAR 6 Sectiunea Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: nformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratia privind eligibilitatea, completata conform FORMULAR 1 din sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art. 181 din OUG 34 / 2006, completata conform FORMULAR 2 din sectiunea Formulare ? in original;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform FORMULAR 3 din sectiunea Formulare ? in original;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006, completat conform FORMULAR 4 din sectiunea Formulare ? in original. Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan Silviu Gemanari ? Director general; Elisabeta Vlagea ? Director economic; Neculai Frunzaru ? Director termoficare; Doina Oica - Director marketing; Daniel Mateiciuc - Sef Birou Tehnic Termoficare; Radu Bandol - consilier juridic; Carmen Diaconescu - sef Serviciu contracte. nformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentarea certificatului constatator ? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului prezentei achizitii - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul asocierii mai multor persoane juridice in scopul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat in parte va prezenta documentele care dovedesc inregistrarea. Acordul de asociere va fi legalizat inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea avizului pentru exercitarea activitatii de reparare mijloace masura emis de BRML
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer