Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizie tehnica, service si autorizare functionare cazane aferente la 17 centrale termice din SH Portile de Fier


Detaliu pentru invitatia numarul 356461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 356461/12.12.2013
Denumire contract: Revizie tehnica, service si autorizare functionarecazane aferente la 17 centrale termice din SH Portile de Fier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: , telefon: +40 252308676, fax: +40 252311514, persoana de contact: SH Portile de Fier
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale Portile de Fier, str.I.Gh.Bibicescu nr.2, Drobeta Turnu Severin, Romania, cod postal: 220103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizie tehnica, service si autorizare functionarecazane aferente la 17 centrale termice din SH Portile de Fier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Revizie tehnica, verificari, incercari si probe in vederea prelungirii autorizarii functionarii cazanelor termice si service centrale termice.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul :7.600 lei ;b)Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c)Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.d) Modul de constituire: Garantia pt. participare la licitatie se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la BCR Dr Tr Severin nr. RO86RNCB0179034577610001 sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la pct.a, respectiv, b.Garantia trebuie sa fie irevocabila in cf. cu disp. art. 86 alin. (2) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, cf. art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, respectiv, suma de 3.813 lei in cf. cu art. 278 1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare .Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Garantia de participare se va returna ofertantilor in conformitate cu art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul gbe se stabileste la cota de 5 % din pretul contractuluifara TVA.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, gbe se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c) Gbe se poate constituiprin : ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;? retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atit de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art.91 din HG nr. 925/2006 . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.d) Gbe se va restitui conform art.92 alin. (2) din HG nr. 925/2006e) Gbe se va restituiconform art.92 alin. (2) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Declaratia privind eligilibitatea (Formular nr. 4). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului /Ofertantului asociat/ Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documente obligatorii: - se va completaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de fiecare ofertant asociat.- documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.- se va prezenta Certificatul de atestare fiscal, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- se va prezenta Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.III. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat .IV. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 Se va completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006( Formular nr.7).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau tert sustinator.Incadrarea Ofertantului /Ofertantului asociat/Tertului sustinator/Subcontractantului in situatiileprevazute de dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. Mihail STANCULESCU ? Presedinte DirectoratHidroelectrica2. Aurelian Lucian COCOS - Membru Directorat Hidroelectrica3. Marian BRATU - Membru Directorat Hidroelectrica4. Nicolae TUDORESCU ? Director SH Portile de Fier5. Vasilica BOESCU ? Director Adjunct Economic SH Portile de Fier6. Dragos NOVAC ? Director Adjunct Productie SH Portile de Fier7. Emilia SERBAN? Compartiment Financiar SH Portile de Fier8. Sofia PRUNESCU ? Sef Serv. Achizitii si Logistica SH Portile de Fier9.C-tin SONTEA - Sef Serviciu Mentenanta SH Portile de Fier10. Roxana VERGHELET ? ing. Serviciu Mentenanta SH Portile de Fier11.Nicolae CAPRIORU ? inspector ISCIRSH Portile de Fier12.Gheorghe Nedelcu? ing.pr.sp.Servicul Achizitii si Logistica SH Portile de Fier13. Dan Antoniu COPILU ? ing. Servicul Achizitii si LogisticaSH Portile de Fier14. Liviu CRETAN ? Sing. Compartiment TehnicUHE Portile de Fier IIV. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 Se va completaCertificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul nr. 8).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat. Certificat constatator ONRC Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele juridice/fizice straine? se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Autorizatie ISCIR conform PTC 9 ? 2010, PTC 11 ? 2010, PTA1 - 2010 . Se vor prezenta copiilizibile conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, valabile la data limita de depunere a ofertelorAtestat ANRE de tip Be pentru executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv. Se va prezenta copielizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, valabila la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri globala in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca operatorul economic a prestat servicii similare prin cel putin 1 contract , maxim 2 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 350.000 lei fara TVA.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta in copii lizibile documente pentru urmatorul personal specializat :1) Autorizari ISCIR conform Legii nr. 64/2008 si PTC 9 ? 2010, PTC 11 ? 2010, PTA1 - 2010pentru : - un responsabil atestat ISCIR RSL- un responsabil atestat ISCIR RVT- un responsabil atestat ISCIR RTS2) Autorizatie ANRE conform Ordin ANRE nr. 11/2013 pentru : - un electrician autorizat ANRE gradul II B, Informatii referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune sau va dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent Nota: 1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Certificat ISO 14001/2005 sauechivalentNota: 1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer