Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REVIZIE TEHNICA SI REPARATII LINII FERATE INDUSTRIALE (LFI)


Detaliu pentru invitatia numarul 331087
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 331087/05.07.2012
Denumire contract: REVIZIE TEHNICA SI REPARATII LINII FERATE INDUSTRIALE (LFI)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REVIZIE TEHNICA SI REPARATII LINII FERATE INDUSTRIALE (LFI)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 41
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Revizie tehnica si reparatii linii ferate industriale (LFI)conform celor mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 383, 324.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata este in cuantum de 3.833, 25 lei, valabilitatea acesteia fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.1. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original .b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificatac) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Documentele care dovedesc constituirea garantiei de particivare se vor posta obligatoriu in SEAP (scanate), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si vor fi prezentate si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 3.833, 25 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea contractului, stabilita in conformitate cu art 89 alin (2) din HG 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC 6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului ? Marcel Dan POP si responsabil cu executia contractului ? Marius ANDRESAN- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 7 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Formularul privind Informatiile generale despre ofertant ? Ofertantul va completa Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original. - Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie conforma cu originalul - Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional ? in original sau copie conforma cu originalul.- Ofertantul va prezenta autorizatia de furnizor feroviar vizata de catre AFER, in termen de valabilitate, raportat la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul. De asemenea, autoritatea contractantasolicita ofertantilor sa depuna o Declaratie pe propria raspundere care safaca dovada obligativitatii prelungirii si mentinerii valabilitatii autorizatieide furnizor feroviar pe toatadurata acordului cadru si implicit a contractelor subsecvente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Agrementul tehnic feroviar vizat de catre AFER, in termen de valabilitate, raportat la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul, pentru efectuarea serviciilor ofertate .De asemenea, autoritatea contractantasolicita ofertantilor sa depuna o Declaratie pe propria raspundere care safaca dovada obligativitatii prelungirii si mentinerii valabilitatii agrementului de furnizor feroviar pe toatadurata acordului cadru si implicit a contractelor subsecvente.2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea serviciilor ofertate-prin completarea Formularului C7 din sectiunea Formulare, in original3.Declaratie referitoare la dotarile tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea serviciilor ofertate-prin completarea Formularului C4 din sectiunea Formulare-In original Ofertantul va prezenta Certificatului care atesta implementarea unui sistem de asigurare a calitatii de tip SR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiaraPret total = 50.468 x Pret revizie tehnica LFI / ml+ 1.200 x Pret reparatie LFI / ml+ Pret componente, Pentru ?Pret total?, oferta cu pretul total minim, (ptm), va primi punctajul P1 = 90, 0 puncte, Pentru ?Pret total?, ofertele cu pretul total mai mare, (ptM), vor primi punctajul P1, astfel P1=ptm x 90 /ptM
Termen garantie reparatie LFI
10
Descriere: Factorul ?Termen garantie reparatie LFI? care se va lua in calcul va fi de?minim 18 luni?, ? ofertele cu termenul de garantie reparatie LFI mai mic de 18 luni vor fi considerate neconforme; iar pentru ofertele ce respecta cele solicitate anterior punctajul se va calcula astfel: Pentru ?Termen garantie reparatie LFI?, oferta cu termenul de garantie reparatie maxim, (GRM), va primi punctajul P2 = 10, 0 puncte, Pentru ?Termen garantie reparatie LFI?, ofertele cu termenul de garantie reparatie mai mic, (GRm), vor primi punctajul P2, astfel: P2=GRm/GRMx10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 07:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer