Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizie vane plane, revizie si inlocuire sistem de actionare la stavile plane Baraj Poiana Uzului


Detaliu pentru invitatia numarul 105700
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Revizie vane plane, revizie si inlocuire sistem de actionare la stavile plane Baraj Poiana Uzului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50512000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a vanelor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: 1.Revizie vane plane VSE 900 2.Revizie si inlocuire sistem de actionare la stavile plane ( Camera de rupere a presiunii) Baraj Poiana Uzului
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 29.11.2007 07:24
Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda nr. 1 localitatea Bacau, judetul Bacau.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neâncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? valabil la data depunerii ofertelor Certificat înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului(copie semnata si stampilata, cu mentiunea ?conform cu originalul?); Ultimul bilant contabil vizat si înregistrat de organele abilitate, Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri realizata în domeniul de activitate aferent obiectului contractului în ultimii 3 ani; Lista a principalelor contracte de servicii similare prestate în ultimii 3 ani.
Documentatia de atribuire poate fi obtinuta de la sediul Directiei Apelor "Siret" Bacau(inf. suplimentare la tel. 0234/541646).
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
Observatii: Avand in vedere ca nu a fost depusa nici o oferta astfel cum este prevazut la art. 209 aliniat (1) litera c) din O.U.G. nr.34/2006, Comisia de evaluare a hotarat anularea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, in conformitate cu prevederile art.209 alin.(1) litera c) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer