Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizii periodice usi de garaj


Detaliu pentru invitatia numarul 356319
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 356319/05.12.2013
Denumire contract: Revizii periodice usi de garaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805133, fax: +40 269830283, persoana de contact: Serv. Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNGN ROMGAZ SA SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, jud. Sibiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizii periodice usi de garaj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor derevizii tehnice periodice, prin care seurmareste mentinerea in stare de functionare a usilor de garaj pe tot parcursul anului.
II.1.6) CPV: 50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 978 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum G.P. Lot 1:660 lei, Lot 2 :200 lei, Lot 3:80 lei Lot 4:50 lei. Perioada de valab.: 60 de zile de la data limita stab. pentru depunerea ofertelor. G.P. se poate consitui pentru un lot, sau ca suma a loturilor ofertate. Mod. de const. conf. art. 86, din H.G. 925/2006. G.P. poate fi const. si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii Invitatiei de part. Daca G.P. se constituie prin instrument de garantare emis in cond. legii de catre o soc. bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 4, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu cond. resp. prev. art. 86 alin.(2)?(4) din H.G.925/2006. Daca G.P. se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO14RNCB0231019568860001 al aut. contr. deschis la BCR Medias. Mod de prez.? dovada constituirii garantiei de part6icipare: intrumentul de garantare se prezinta in original. In orice situatie dovada const. G.P. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de G.P. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solic. in doc. de participare vor fi respinse. In cazul ofert. care se regasesc in categoria I.M.M.-urilor, cf. Legii nr. 346/2004(facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In caz. depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie const. in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Retinerea garantiei de participare se va face in conf. cu prev. legale in domeniul achizitiilor publice. Nu sunt aplicabile preved. art.278^1 din OUG nr.34/2006 in cazul depunerii unei contestatii la CNSC.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, a contractului. Modalitatea de constituire: conform prev. art. 90, alin. (1) si (3) din H.G. 925/2006. Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6 ). Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor si contrib. de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat care trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociatasociat, tertul sustinator (dupa caz).Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat .3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completareFormular9).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).4. Declaratie privind conflictul de interese (art.69^1)Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 8)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Virgil Marius Metea, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- Lucian Barsan, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
-Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
-Sorin Gheorghiu , Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias, presedinte comisie evaluare;
-Angela Melinescu, membru comisie de evaluare;
-Elena Popa, membru comisie de evaluare;
-AurelianStefan Prisca, membru comisie de evaluare;
-Alexandru Gliga membru comisie de evaluare;
-Eugenia Boier, membru comisie de evaluare;
-Corina Ganea, consilier juridic, Biroul juridic;
- Aurica Elena Catana, Serviciul Protectia MediuluiNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertant asociat, subcontractant/ tert sustinator (dupa caz). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin Certificatul constatator. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireofertantului clasat pe primul loc pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita stabilita pentru depunereaofertelor acesta a prezentatdocumenulin copie lizibila ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind masurile de protectie a mediului. Ofertantul va indica ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile privind respectarea normelor de protectia mediului., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Nota: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia ca la incheierea contractului de achizitie publicasa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta, (art. 96 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere., Informatii privind sustinerea fermaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer