Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizii si reparatii autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 324874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 324874/23.04.2012
Denumire contract: Revizii si reparatii autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Fabrica de Combustibil Nuclear Pitesti - Localitatea Mioveni, Str. Campului, nr. 1, Cod postal: 115400, jud. Arges; Persoana de contact: dl. Constantin Stefanica , Tel.+40 248207969
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Fabrica de Combustibil Nuclear Pitesti - Localitatea Mioveni, str. Campului, nr. 1, Cod postal: 115400, jud. Arges;Persoana de contact: dl. Constantin Stefanica , Tel.+40 248207969
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizii si reparatii autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de revizii si reparatii autovehicule
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6.000 Lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita dedepunere a ofertelor.LOT 1-2200 Lei;LOT 2?2200 Lei;LOT 3?1600 Lei.Garantia trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a, in original. - ordin de plata in contul autoritatii contractante RO79BRDE030SV46184830300 deschis la BRD Mioveni, vizat de banca ofertantului.Se va prezenta in copie. - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Documentul care dovedeste constituirea garantiei se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul/plicul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM-urilor cf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta-Formular III.1.1.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conf. cu art. 87 din HG 925/2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34/2006, respectiv: Lot 1?1.100 lei, Lot 2?1.100 Lei, Lot 3?800 Lei. Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conf. cu art.88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) pentru persoane juridice / fizice straine- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu cu mentiunea?conform cu originalul?.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.3.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, a Ofertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarii procedurii de atribuirein cadrul autoritatii contractante.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Daniel Patentasu ? Director Fabrica de Combustibil NuclearConstantin Moiceanu ? Contabil SefComisia de evaluare: Camelia Dumitrascu, Emilia Gabrian, Marian Ivan, Constantin Stefanica, Filip Catalin, Gheorghe Serbanescu, .Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire. 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul: - va contine informatii care confirma inregistrareaca obiect principal sau secundar precum si autorizareaofertantului pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului.-se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie Registrul Auto Roman (RAR) in conformitate cu OMTTc nr. 2131/2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP -Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer