Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REVIZII si REPARATII la APARATELE de CONTROL TEHNIC ANTITERORIST


Detaliu pentru invitatia numarul 343282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR
Numar invitatie: 343282/28.02.2013
Denumire contract: REVIZII si REPARATII la APARATELE de CONTROL TEHNIC ANTITERORIST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Camerei Deputatilor: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, (Registratura - Program: luni - joi 8, 00-16, 30 vineri 8, 00-14, 00)Telefon: +40 0214141956, fax: +40 0214141955, persoana de contact: Susman Doru Cristian.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor din Str. Izvor, nr. 2 - 4, Sector 5, Bucuresti, Camera 7090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REVIZII si REPARATII la APARATELE de CONTROL TEHNIC ANTITERORIST
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Revizii si reparatii la aparatele de control tehnic antiterorist pentru anul 2013
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part: 4032.26 lei cu val 65 zile de la data lim de dep a ofertelor. Gar de part irevoc se poate const prin vir banc in cont C.D. la T.O.M.B: RO76TREZ7005005XXX000154 sau prin instr de gar emis in cond legii de o soc banc ori de o soc.de asig, in orig.Gar se anex.in ext plic. ce cont oferta. In cazul in care garant se const prin vir banc, OP conf de banca se va anexa plic ce cont oferta. Daca ofert se incadr in categ. IMM, potriv Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulter, benef de reduc cu 50% a cerintei priv cuant gar de partic. In aceste situatii, ofert trebuie sa complet si sa ataseze la oferta "Declaratia pe prop. rasp. privind incadrarea in categoria IMM". Echiv. ptr. o gar de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anter. datei limita de depun.a ofert cu 5 zile. Daca garant de partic se constit printr-un instr de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigur, acesta treb sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif. si complet ulter, si posib ca autorit contract. sa poata retine suma de 2016.13 lei potriv. prev. art.278'1, alin.(1) din OUG nr.34/2006 cu modif si complet ulter, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa ca nefondata. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de particip asa cum a fost solicitata mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art. 33, alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006, cu modif si compl. ulterioare. Retinerea garant de particip se va face potrivit art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif si compl ulter si potrivit art.278'1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulter. Dovada constit.garant.de part.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stab. pt. desc.ofert.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui: prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului plus 14 zile. Autorit contract are oblig de a elibera/restitui garant de buna exec in cel mult 14 zile de la data indepl de catre contract a oblig asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 republicata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian-Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, Gina Bara, Alexandra Oprea, Otilia Poenar Cochina, Sorin Marian Badescu, Gabriel Bratan, Daniel Stanciu, Renatte Elisabeta Margaritescu, Dragos Constantin Conovaru, Catalin Toma, Doru Cristian Susman, Mihai Iulian Sirbu.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalul, trebuie sa contina informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca in obiectele de activitate se afla asistenta tehnica solicitata prin caietul de sarcini. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- In conformitate cu prevederile Legii nr. 111/1996 privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare, cu modificarile si completarile ulterioare si normele fundamentale de securitate radiologica: Se solicita ca operatorul economic sa detina autorizatie de manipulare (instalare-montare, verificare, intretinere si reparare) eliberata de C.N.C.A.N. pentru toate tipurile de aparate cu raze X mentionate in caietul de sarcini, valabila cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 400000 lei, prezentandu-se in acest sens documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va face dovada experientei similare in domniul asistentei tehnice la tipurile de aparate de control bagaje cu raze X si porti detectoare de metale specificate in caietul de sarcini.Prezentarea listei contractelor de service pe ultimii 3 ani, cu specificarea clientilor, tipurilor de aparate, anul prestatiei si valoarea contractului.Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de beneficiari.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Se solicita ca operatorul economic sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), referitor la activitatile de instalare-montare, intretinere, verificare si reparare a aparatelor mentionate in caietul de sarciniSe solicita ca operatorul economic sa prezinte procedurile dupa care se desfasoara activitatile de asistenta tehnica mentionate in caietul de sarcini pentru aparatele de control bagaje cu raze X care fac obiectul caietului de sarcini, ca parte componenta a sistemului controlat de management al calitatii, certificat de un organism notificat pentru domeniul nuclear (C.N.C.A.N.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer