Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizii si reparatii pentru aparate de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 354888
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 354888/21.10.2013
Denumire contract: Revizii si reparatii pentru aparate de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala tel. +40 0256308338, +40 0256308337
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA , STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, etaj 1 , sala consiliu administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizii si reparatii pentru aparate de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Revizii preventive de doua ori pe an pentru fiecare aparat de sudura din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara , precum si repararea la solicitarea achizitorului , in cazul defectiunilor care necesita inlocuirea de piese .
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 606 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.852, 12 lei;Perioada valabilitate=60zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: a)sub toate formele prevazutela art. 86 alin.1 din HG. 925/2006 actualizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin(2)-(3), si art.87 din HG925/2006 actualizata si art 278¹ alin(1) din OUG34/2006actualizata.In situatia respingerii contestatiei ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta(AC)a masurilor de remediere necesare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.426, 06 1ei, calculata conform art.278¹alin(1)din OUG34/06;b)ordin de plata, cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, ptr SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str.Ep.J.Lonovici nr.4; c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str.Ep.J.Lonovici nr.4;. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va calcula utilizand cursullei/valuta comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5%din pretul fiecarui contract subsecventfara TVA pentru serviciu de reparare, . Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent in maxim 4 zile lucratoare de la semnarea contractului prin : ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi . In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011.Mod de restituire : in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul subsecvent , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCompletare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCompletare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12S - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior.Completare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara: Director General ing.Pampu Petrica, Director economic Buciu Ionel, Sef Serviciu Control Managerial ing.Popa Dorin, Director Productie ing Samuila Ioan, Director Comercial Mircea Cristian, Sef Birou Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef Compartiment Calitate ing.Manolache Mihaela, sef B.Mentenanta ing. Avram Mircea , Oficiul Juridic cj.Crisenescu Claudia, cj.Cioara Calin, Compart.Sec.Instalatiilor ing.Olteanu Alexandru, B. Achizitii lucrari ing. Chirici Mira, ing.Beres Florin , ec. Sedan Erica.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, insituatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentand in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind informatii generale, inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2) Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu :90.000 lei . Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004In cazul in care ofertantul are tert sustinator trebuie sa dovedeasca sustinerea prin completarea Formularului 1S ( angajamentul ferm privind sustinerea financiara al persoanei care il sustine).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. .(experienta similara): Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, (Formular 12E si tabel anexa) din care sa rezulte ca ofertantula prestat servicii similare la nivelul unui contract maxim 2( doua) contracte a carui valoare / a caror valoarecumulatasa fieegala sau mai mare decat 25.000 lei fara TVA .Prestarile de servici se confirma prin prezentareade certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Respectivele certificate/documente vor preciza denumirea serviciului , valoarea, perioada de prestare si daca serviciul a fost dus la bun sfarsit. Certificarile se prezinta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? .-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), atunci tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei solicitate prin prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care ofertantul (prestatorul) intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.(Formularul 2S Angajament Ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului si Formularul 3S Declaratie tert sustinator experienta similara)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului( Formularul 1A-Acordul de asociere)., Cerinta nr.2 - Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta nr.3 ?Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani. ( Formular12I), Cerinta nr 4 - Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii, avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini, cap.6.3, Cerinta nr 5 -Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(Formularul 12Hsi Anexa) ., Cerinta nr 6 -Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formularul 12 G si tabelul anexa) In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta Formularul 12DDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG nr.34/2006, modificata si completata., Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asocierePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer