Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizii tehnice si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer de la SC Colterm SA Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 348635
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 348635/14.06.2013
Denumire contract: Revizii tehnice si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer de la SC Colterm SA Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: ing Chirici Mira
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, etaj I - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizii tehnice si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer de la SC Colterm SA Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Pe durata acordului cadru, in baza contractelor subsecvente se vor presta servicii de : Revizii tehnice nivel 1, Revizii tehnice nivel 2 si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer de la SC Colterm SA Timisoara in conformitate cucaietul de sarcini nr 8721/29.04.2013
II.1.6) CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1.948, 10 lei Perioada de valabilitate a gar pt partip: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) si aliniat (2) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 974, 05 lei.b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4 c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4 Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din pretul contractului subsecvent fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sauretineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.; Mod de restituire a garantiei de buna executie a contractului: in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate princontract, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata. Completare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata, Completare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12S - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru lit a) lit c1) si lit d)Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: .Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Director Productie ing Popa Dorin, Director Comercial Mircea Cristian-Aron, Sef Birou Achizitii Lucrari ing Ivan Daniela, Sef Serviciu Investitii Mentenanta ing Ifrim Mihai, Sef Birou Mentenanta ing Avram Mircea, Birou Mentenanta ing Steiner Carol, ing Negrea Traian, ing Georgescu Nicoleta, Sef Birou Protectia Mediului ing Popa Manuela, ing Ursuletu Camelia, Birou Achizitii Lucrari- ing Chirici Mira, ing Balint Codrean Codruta, Oficiu juridic- cj Crisenescu Claudia , cj Ciobotea Daniel , Coordonator SIM-ing Manolache Mihaela.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5 Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii, cu privire la gestionarea deseurilor avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini, cap.11.2. Pentru demonstrarea cerintei, operatorul economic va prezenta urmatoarele documente: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate in urma prestarii serviciului (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?), inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere Formularul 1A .Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr 4 Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze Pentru conformitate, ofertantul are obligatia de a prezenta Formular 12 G si tabelul anexaIn cazul in care exista subcontractanti, acestia vor prezenta , Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata ? Formular 12 D, Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ( completare Formular 12H si Anexa) .Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Form.2S-Angajamentul ferm privind sustinerea. tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Formularul 3S-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional., Cerinta 2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ., Cerinta 1.(experienta similara): Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Completare declaratie-Formular 12E si tabel anexa). Prestarile de servicii se confirma pentru maxim trei contracte cu valoare cumulata egala sau mai mare decat 9.000 lei fara TVA din lista, in baza caruia s-au prestat servicii similare celor care fac obiectul acordului cadru, prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Respectivele certificate/documente vor preciza denumirea serviciului , valoarea, perioada de prestare si daca serviciul a fost dus la bun sfarsit. Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre ofertant utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala incheiat in forma autentica, Formularele 3S si 4S Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (dupa caz); -Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta va fi indeplinita prin cumul de catre membrii asocierii (grupului).Se va completa Formularul1A-Acordul de asociere, semnat de fiecare asociat. -Indiferent daca exista unul sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara (Cerinta nr.1) va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana respectiv un singur tert sustinator. Cerinta nr 1 Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ?, certificatul emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent , pentru ofertant , pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer