Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Revizii, verif, service si ach piese de schimb nec functionarii centralelor termice din DRDP IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 329137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 329137/11.06.2012
Denumire contract: Revizii, verif, service si ach piese de schimb nec functionarii centralelor termice din DRDP IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 232214430, fax: +40 232214432
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP IASI - IASI, str. GH. ASACHI nr. 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizii, verif, service si ach piese de schimb nec functionarii centralelor termice din DRDP IASI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii + piese de schimb necesare functionarii centralelor termice aflate in dotarea D.R.D.P. Iasi, care folosesc combustibil gazos sau lichid, autorizate si supravegheate de I.S.C.I.R.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita gar.de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari, in cuantum de 2.500 lei. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. Per. de valab. a GP va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, adica 90 de zile. Gar.de particip.? se recomanda utilizarea formularului 1 din cap.3 Formulare. Se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.-original), aceasta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.2781 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC; sau b)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante original/copie sau c)Ordin de plata sau fila cec ?confirmat de banca- original/copie. Contul IBAN nr. RO33 RNCB 0175 0080 9408 0037 deschis la B.C.R. Iasi. Nota: a)G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. b)G.P.trebuie sa fie irevocabila. c)G.P.se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor. Daca se face dovada depunerii G.P. dupa semnarea Procesului-verbal, oferta se returneaza nedeschisa. Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa.
Garantie de buna executie
5% din pretul contr, fara TVA in termen de 7 zile lucr de la data semn contractului. a)Instrum de garantare emis in cond. legii, in favoarea achizitorului, de o soc bancara sau de o soc de asig, care va deveni anexa la contr, sau b)Prin retineri succesive a 5% din val facturilor, fara T.V.A.Contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in adm acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu tr sa fie mai mica de 0, 5% din val contr, fara T.V.A. Pe parcursul indepl contr aut contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele dat si cuvenite conform contr, pana la concurenta sumei stabilite drept gar de buna exec in docum de atrib. Aut contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.*IMM beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 - Formularul nr.5.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi-ing. Danut Pila; Director Adjunct Investitii?ing. Mirela Popescu; Director Adjunct Intretinere?ing. Stefan Ilie; Director Economic-ec. Vasile Popa; Sef Departament M.A.A.?ing. Iulian Stoica; Sef Serviciul Achizitii?ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006(A) -Formularul nr.6; Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(A) -Formularul nr.7; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr.8; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatului constatator emis de ORC. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare minima de 300.000 lei fara TVA.Se va prezenta Declaratie privind cifra de afaceri globala+Bilantul contabil la 31.12.2010 inregistrat la organele competente trebuie prezentat astfel: pentru persoanele fizice/juridice romane, copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata; pentru persoanele fizice/juridice straine, copie lizibila certificata ?conform cu originalul? insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi - formularul 17.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula pana la data depunerii ofertei) servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri. Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 200.000 lei fara TVA si se realizeaza prin insumarea a maxim trei contracte de servicii similare. Se va prezenta ?Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, ? continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc.+ in copie lizibila ?conform cu originalul? contractul de achizitie publica sau parti relevante ale contractului (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit de certificate/documente din care sa rezulte prestarea serviciilor astfel incat sa fie indeplinita cerinta de calificare sau alte documente justificative similare prin care sa se demonstreze prestarea serviciilor., Dovada autorizarii ISCIR si ANRE: - Autorizatii ISCIR conf PT CR 4/2009 pentru: - Instalare, Montare, PIF, Reparare si Intretinere, Verificari tehnice pentru aparate consumatoare de combustibili cu Pmax = 400 kw (conf. PT A1/2010)- Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi (conf. PT C2/2010);
- Reparare recipiente metalice stabile sub presiune (conf. PT C4/2010);
- Montare si Reparare conducte metalice pentru fluide (conf. PT C6/2010);
- Reglare si verificare la deschidere ? inchidere a dispozitivelor de siguranta (conf. PT C7/2010);
- Instalarea, Montarea, Repararea precum si Intretinerea instalatiilor de distributie GPL (conf. PT C8/2010);
- Instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru centrale termice (conf. PT C11/2010);
- Autorizatii ANRE pentru proiectare si executie instalatii de utilizare a gazelor naturale (conf. Legii Gazelor nr 351/2004 + modificarile si completarile ulterioare), Lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului. Ofertantii tb sa faca dovada ca dispun de personal autorizat -conform PT CR4/2009, anexa 1, firmele ce executa lucrari la instalatiile aflate sub jurisdictia ISCIR trebuie sa aiba personal tehnic de specialitate autorizat pentru fiecare activitate desfasurata: RVT, RTS, RVSl si RADTI, RADTP, RADTA., Declaratie referitoare la echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasat invitatiei de participare+www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer