Achizitie publica - Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din D.R.D.P. Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 354898
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354898/21.10.2013
Denumire contract: Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din D.R.D.P. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gh. Asachi nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 232214430, fax: +40 232214432, persoana de contact: registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din D.R.D.P. Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din dotarea D.R.D.P. Iasi, conform anexe la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie pentru participare este in cuantum de 2.500 lei.Garantia poate fi constituita prin: * virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasisau* prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se recomanda utilizarea Formularului 4 ? Garantie de participare.In cazul unei GP emise de catre o societate de asigurari se va prezenta Formularul 4, polita de asigurare si dovada platii integrale a primei de asigurare.Atentie!!! In cazul asocierii: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare, aceasta trebuie constituita in numele asocierii si este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.sau* depunerea de numerar la casieriaautoritatii contractantePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.* Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50% daca depun documente conform Legii nr. 346/2004
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, pentru intreaga perioada de derularea a contractului, in termen de maxim 7 zile lucratoare, de la data semnarii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din pretul contractului, fara TVA si va fi consituita in lei, prin una dinurmatoarele forme: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea achizitorului, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract.2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 6.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi- ing. Laicu Ovidiu Mugurel; Director Adjunct Investitii ? ing. Ilie Stefan; Director Adjunct Intretinere ? ing. Cercel Vlad Constantin;Director Economic - ec. Vasile Popa;Sef Departament E.A.U. ? ing. Iulian Stoica; Sef Compartiment CFP ? ec. Nicolina Stanel; Sef Serviciul Contencios - jr. Gioconda Ene;Sef Serviciul O.D.A. ? ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 7;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 8. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 9 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.? Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.2. Dovada autorizarii ISCIR si ANRE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.* Autorizatii ISCIR conform PT CR 4/2009 anexa 1, pentru: - instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utlizarea aparatelor consumatoare de combustibil Pmax = 400 kw.- reparare recipient metalice stabile sub presiune.- montare si reparare conducte metalice sub presiune.- verificare (la deschidere-inchidere), reparare si reglare dispositive de siguranta.- instalare, montare, reparare si intretinere instalatii de distributie GPL.- montare, punere in functiune, reparare si intretinere la instalatii de ardere si automatizari.- masuratori grosimi si examinari nedistructive cu ultrasunete.* Autorizatii ANRE pentru proiectare si executie instalatii de utilizare a gazelor naturale conform Legii Gazelor nr. 351/2004 + modificarile si completarile ulterioare.* Autorizatii ANRE tip B pentru proiectare si executie instalatii electrice interioare si bransamente conform Legii Energiei Electrice nr. 13/2007 + modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate, pentru partea din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri cumulata pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin de 500.000 lei.Modalitatea de indeplinire: 1. Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010).2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare: bilanturile contabile sau extrase de bilant din ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile in vigoare, rapoarte de audit sau alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului (declaratii bancare corespunzatoare, balanta contabila, etc.).Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie conform cu originalul.Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine, documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%., Informatii sustinere capacitate economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta seconsidera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm (a se vedeaFormularul nr. 11) al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana (e) modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnicaCerinta nr. 1?Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani servicii de natura si complexitate similare serviciilor ce fac obiectul procedurii. Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 250.000 lei fara TVA si se realizeaza prin insumarea a maxim trei contracte de servicii similare.Modalitatea de indeplinire: 1. Formularul nr. 12 - ? Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?.2. Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea de documente/contracte/procese verbal de receptie in copie lizibila ?conform cu originalul?.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele solicitate in original sau copie ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traduceri legalizate si autorizate.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2: ?Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace auto, etc.? - Formularul nr. 13.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are asigurate prin contracte de inchiriere, colaborare, angajamente, urmatoarele: stand verificari supape, aparat sudura, aparat masurare noxe, aparat masurare temperatura, mijloace transport auto., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 1?Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea contractului.? - Formularul nr. 14Ofertantul trebuie sa faca dovada ca asigura personal tehnic de specialitate autorizat pentru fiecare activitate desfasurata: RTS, RSL, RVT, RADTI, RADTP, RADTA, conform PT CR4/2009 anexa 1, precum si sudori autorizati.Pentru personalul tehnic de specialitate se vor prezenta: - Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale autorizarilor, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Curriculum Vitae in original, semnat., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionalaCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Art. 190 - O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, (a se vedea Formularul nr. 22 si anexele 1 si 2 ale acestuia din Capitolul 4 - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. In cazul unei asocieri, individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Acestea se vor prezenta in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Acestea se vor prezenta in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 10:47