Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Rezervor criogenic azot lichid


Detaliu pentru invitatia numarul 351418
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 351418/31.07.2013
Denumire contract: Rezervor criogenic azot lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230/216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitateea Stefan cel mare din Suceava, str. Universitatii nr.13, corp F, sala de sedinte etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rezervor criogenic azot lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea si instalarea unui Rezervor criogenic azot lichid
II.1.6) CPV: 44612000-3 - Butelii de gaz lichefiat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 034 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 3.740 leisi va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevederilor art. 87 si art. 2781 din O.U. G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, o suma in conditiile prevazute de lege.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423Cursul care se va lua in calcul pentru calculul echivalentei garantiei de participare din alta valuta in lei, este cursul valuta /leu al BNR din data de 11.04.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie perceputa castigatorului va fi in valoare de5 % din valoarea contractului fara T.V.A. si se va restitui la finalizarea integrala si in termen a contractului.Aceasta se va constitui la incheierea contractului intr- una din formele prevazute la art. 90 /H.G. 925/19.07.2006. Pentru scrisoare bancara se poate folosi modelul anexat la prezenta doc de atrib Cap. Formulare Formular nr. 19.Cont nr. RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea conform art. 180/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 12ADaca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 12BDaca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 12C.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului nr. 314/2010Cerinta nr. 5Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 69Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPAProrector: prof. univ. dr. ing. Mihai DIMIANProrector: prof. univ. dr. Stefan PURICIProrector: prof. univ. dr. Gabriela PRELIPCEANProrector: prof. univ. dr. Mircea DIACONUDirector Economic si R.U: Ec. Elena BALANDirector General Ad-tiv: ing. Catalin VELICUSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Elena Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte cu drept de vot jr. Eugenia MUNTEANUMembru adm. fin. Ramona PRAZNITCHIMembru adm. fin. Erica BLAHUCerinta nr. 6Fisa de informatii generale despre ofertant Modalitatea de indeplinirePrezentarea formularului nr. 20 - Fisa de informatii generale despre ofertant Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator (sau echivalent), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice /fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Dovada autorizarii ISCIR (sau echivalent) privind realizarea lucrarilor de montaj si intretinere rezervoare criogenice., Cerinta nr. 1Copii dupa dupa minim unul ? maxim 3 contracte pentru instalatii de laborator SIMILARE in valoare cumulata de minim 187.034 LEI.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau Biroul Achizitii Publice, corp F, Universitatea Stefan cel mare din Suceava, str. Universitatii nr. 13
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer