Achizitie publica - REZERVOR INMAGAZINARE APA POTABILA COMUNA ORLAT, JUD, SIBIU
Detaliu pentru invitatia numarul 336783
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336783/05.10.2012
Denumire contract: REZERVOR INMAGAZINARE APA POTABILA COMUNA ORLAT, JUD, SIBIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORLATCod fiscal: 4240952, Adresa: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Telefon: 0269571455, 0269571104, Fax: 0269571455, 0269571104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Romania, cod postal: 557170, telefon: +40 269571104, fax: +40 269571104, persoana de contact: LUCA LUCIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Orlat, str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REZERVOR INMAGAZINARE APA POTABILA COMUNA ORLAT, JUD, SIBIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia rezervorului de inmagazinare apain localitatea Orlat, includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru rezervor apa. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructied) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarg) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 1 lunih) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 45247270-3 - Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5984 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participarese poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita deprimire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie in oricare din formele prevazute laart. 90 din HG 925/2006 .(Model orientativ Formular nr.2)Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minim.b) restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: dl. Aurel Gatadl Milea Ioandl Luca LucianALBUILIEALBUNICOLAEBOTOROAGA CONSTANTIN ? ILIEBUMBEASIMIONLAZARAUREL ? IOANMILEAIOANMUNTEANIOANMUNTEANPETRUPOPAIOANPOPPETRUSEICIANDUMITRUTOPARCEANDUMITRU Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 299.200 RON.Sevor atasa copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 1 luna de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de minim 37.400 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Cerinta nr.1: Experienta ca executant: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat: - finalizarea lucrarilor de executie a cel putin unui rezervor de apa de min. 300 mcin cadrul unor contracte de executie.Cerinta nr.2: Experienta ca proiectant: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a proiectat: - finalizariea lucrarilor de proiectare a cel putin unui rezervor de apa de min. 300 mcin cadrul unor contracte de proiectare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 60 Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n - Pretmin ? cel mai mic pret ofertat- Pretn ? pretul ofertei n
Durata de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul durata de executie se se acorda astfel a) pentru termenul de executie cel mai scazut ofertat se acorda 20 pct. b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Texc(n) = [termen minim/termen (n)] x 20, unde Texc(n)= punctaj oferta n;Te(n) = termen oferta n; Durata de executie maxima acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma: 8 luni ; Durata de executie minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 6 luni; durata de executie va fi exprimata in luni
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul Garantia acordata lucrarii se se acorda astfel a) pentru termenul de garantie al lucrarii cel mai mare se acorda 20 pct. b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Gl(n) = [Garantie (n)/Garantie maxima] x 20, unde Gl(n)= punctaj oferta n;Garantie (n) = termen garantie oferta n;Durata de garantie minima acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma :2 ani; Durata de garantie maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 4 ani; Garantia acordata lucrarii va fi exprimata in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 13:24