Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ridicari topografice pentru obiectivul,, Sistem microzonal de alimentare cu apa potabila in localitatile Brebu, Alunis , Varbilau, Slanic"


Detaliu pentru invitatia numarul 331477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 331477/11.07.2012
Denumire contract: Ridicari topografice pentru obiectivul, , Sistem microzonal de alimentare cu apa potabila in localitatile Brebu, Alunis , Varbilau, Slanic"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ridicari topografice pentru obiectivul, , Sistem microzonal de alimentare cu apa potabila in localitatile Brebu, Alunis , Varbilau, Slanic"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire ridicare topografica pentru obiectivul, , Sistem Microzonal de alimentare cu apa potabila Brebu, Alunis, Varbilau, Slanic"
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 2000 lei.Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:1449 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta OBLIGATORIU in SEAP (scanata si AVAND SEMNATURA ELECTRONICA A OPERATORULUI ECONOMIC/OFERTANTULUI) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor SI VA FI PREZENTATA LA SEDIU DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICI PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR!. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004. In cazul operatorilor economici care se asociaza in vederea depunerii unei candidaturi comune, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre operatorii economici asociati in numele asocierii. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul Consiliului Judetean Prahova: RO72TREZ5215006XXX000119 deschis la Trezoreria Municipiului Ploiesti, Cod fiscal 2842889.
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) si alin. (3)*)a din H.G. nr. 925/2006 . In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea.Modalitate de indeplinire: Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Completarea si prezentarea Formularului nr.1, -Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitate de indeplinire: - Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Se va completa Formularul nr. 2 si se va prezenta impreuna cu Certificatele eliberate de Administratia Finantelor publice si autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, prin completarea si prezentarea Formularului nr.13;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre subcontractant/tertul sustinator/asociati, daca este cazul. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-vicepresedinte Consiliul Judetean Prahova;Mihail Pavel-secretarul judetului Prahova;Daniel Petre - Directiv adjunct Directia Economica, Daniel Alixandrescu-dir. ex. Directia Patrimoniu , Gheorghe Bratosin- Sef serviciu - Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Gheorghe Buca Topalu-sef Serviciu Juridic Contencios, Duricu Mihaela - consilier Serviciul achizitii Publice si Contracte, Ionita Corneliu - Director executiv Directia Tehnica, Pana Costea Livia Georgeta - Consilier Directia Tehnica, Popescu Elena - Director executiv adjunct - Directia Economica, Dovanca Maria- Director executiv - Directia EconomicaConsilieri Judeteni: Albulescu Mihai Adrian, Badescu Emil, Balanescu , Adrian, Ciolac Dan, ConstantinescuPaul Adrian, Cord Ovidiu, Cornea Danut Marcel, Danielescu Sebastian, David Simona, Diaconu Georgica, Grigore Mircea, Gunia Dragos Ionel, Ionescu Radu Cezar Liviu, Ionita Toma , Ionita Gheorghe, Manta Adrian, Mihailescu Sofia, Mitrea Laurentiu Daniel, Moroianu Geaman Adrian Tudor, Malaescu Constantin, Neaga Gheorghe, Neagoe Dumitru Daniel, Necula Gheorghe, Nemes Constantin, Petrescu Victor, Pintoiu Toma, Patrascu Vasile, Pausan Anda, Radu Florian, Sfirloaga Ludmila, Spanu Valentin, Spiridon Nicolae, Steliean Valerica Leonard, Saseanu ConstantinNota: - Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare dintre formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse, cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.- Pentru persoane juridice straine, operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente ), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor in original/copie legalizata. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.1 -prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente echivalente, in copie insotita de traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr.1-prezentare Fisa de informatii generale. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 250.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Cerinta 2-prezentarea fisei Experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, maxim douacontracte similare care adunate sa fie in valoare de cel putin 140.000lei(fara TVA).Cerinta 3-- prezentarea Declaratiei referitoare la instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele necesarecerinta 4-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul si persoanele responsabile pentru prestarea serviciului.Din echipa trebuie sa faca parte obligatoriu un inginer topometrist
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer