Achizitie publica - R.K. - FATADA LATERALA PARTEA DE VEST
Detaliu pentru invitatia numarul 353281
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353281/02.09.2013
Denumire contract: R.K. - FATADA LATERALA PARTEA DE VEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL SPORTIV NATIONAL "SALA POLIVALENTA"Cod fiscal: RO2836160, Adresa: str. Calea Piscului nr.10, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213162556, Fax: +40 0213162557
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Piscului nr.10, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040354, telefon: +40 0314257811, fax: +40 0213162557, persoana de contact: Serviciu Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Piscului nr. 10, Sector 4, Bucuresti. Incinta Complexului Sportiv National Sala Polivalenta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: R.K. - FATADA LATERALA PARTEA DE VEST
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: R.K. - FATADA LATERALA PARTEA DE VEST, in conformitate cucaietul de sarcini anexat. Valoarea prevazuta pentru cheltuielile diverse si neprevazute este de 58.561 lei fara TVA, respectiv in cuantum de 10% din valoarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 645, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 85 si urm. din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, panala datadeschiderii ofertelor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (F. 4) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Valoarea garantiei de participare este de11.500lei.Contul in care se poate depune garantia de participare este RO32TREZ7045005XXX008070, deschis la Trezoreria Sector 4, cod fiscal 2836160, beneficiar ? C.S.N. SALA POLIVALENTA.Garantia de participare va fi valabila 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, data la care se va face echivalenta sumei de 11500 lei: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului, fara TVA.Operatorii economici care au calitatea dovedita de IMM pot beneficia, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, de reducerea cu 50% a valorii stabilita drept garantie de buna executie.Garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale H.G. nr. 925/2006, modificata si completata prin H.G. nr.1045/2011, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cazier judiciar- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Cazier fiscal- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.In cazul unei asocieri sau sustinere, fiecare asociatsau tert sustinator va prezenta documentele mentionate.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri sau sustinere, fiecare asociatsau tert sustinator va prezenta documentele mentionate.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care detremina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 litera a), c1) si d) din OUG 34/2006. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69ยน din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul C.S.N. Sala Polivalenta sunt: Octavian Bitu ? director;Prodeus Ileana Mihaela ? director adjunct; Demetrescu Cristina ? sef Serv. Tehnic; Pereteanu Liliana Paula ? Sef. Serv. Financiar, Resurse umane, secretariat si logistica; Nita Vanea ? Inginer; Putineanu Ileana ? Serv. Achizitii Publice; Barburas Viorel- Sef. Serv. Administrativ; Echim Ioan ? Sef Serv. VoluntarSituatii de urgenta; Marinescu Florentina ? Responsabil B.F.C.In cazul unei asocierisustinere sau subcontractant, fiecare asociat, tert sustinator si subcontractantvor prezenta documentele mentionate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura . In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului. In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor sidin care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate al categoriei de lucrari impuse prin contract.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.In cazul in care oferta este depusa deo asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile inregistrate la institutiile competente pentru anii: 2010;2011;2012 ? in copie;, Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani.Completare fisa de informatii generale ? Formular nr.6- in original;
-declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Convertirea cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui anCERINTA MINIMA OBLIGATORIEMedia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.173.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaPentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale se vor prezenta urmatoarele documente: 1.O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.CERINTA MINIMA OBLIGATORIE2.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta cel putin un contract de lucrari similare , executatin ultimii 5 ani cu o valoarede cel putin 586.510 lei, fara TVA. Lucrarile similare vor fi demonstrate prin prezentarea de certificari de buna executie/documente/procese verbale de receptie/copii contracte etc. emise sau contrasemnate de beneficiari.3.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;, Informatii privind subcontractantiiSe solicita, dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora., SustinereaIn cazul in care un ofertant beneficiaza de sustinere din partea unei alte personae, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al tertului sustinator, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Tertul sustinator care asigura sustinerea financiara, si/sau tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ISO 9001:2008 ? Sistemul de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
29
Descriere: Termen de executie
Garantia acordata
20
Descriere: Garantia acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 11:00