Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RK acoperis ambulator


Detaliu pentru invitatia numarul 327797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 327797/25.05.2012
Denumire contract: RKacoperis ambulator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: fiind o procedura online, documentele de calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara se vor transmite in SEAP (wwww.e-licitatie.ro), conform indicatiilor din Documentatia de atribuire. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante conform indicatiilor din Documentatia de atribuire.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RKacoperis ambulator
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitia lucrarilor de ?Reparatii capitale la terasa acoperisului Bloc operator si ATI? la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
II.1.6) CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 371 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata = 2.787 lei. - reducere 50% pentru IMM-uri (cf. Legii 346/2004 actualizata)? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - (formular 15)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, incepand de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Conform art 86 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare: (1) Garantia de participare se constituie prin -Ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite de extrasul de cont, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoaneigarantate. - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad, Cod Fiscal3519879. Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1)lit. A din OUG nr. 34/2006 actualizata.Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi atasata in S.E.A.P. alaturi de celelalte documente de calificare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul const. garantiei de buna exec.: -prin virament in contul SCJU Arad, deschis la Trezoreria Mun.Arad, RO26TREZ0215006XXX016233; Cod fiscal 3519879 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale cf. Art 90alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 1; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »2. Declaratii privind eligibilitatea Formular nr. 2. Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata;
- document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata - completare Formular nr. 3.- document scanat, semnat, stampilat, « conform cu originalul ».4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, « conform cu originalul » din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine -trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate ca document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », , insotite detraducerea autorizata in limba romana -legalizate, sa fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante. Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, ofertele vor fi considerate innaceptabile cf art.36 ali (1) lit.b) din HG 925/20065. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006. Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 4 - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul ». Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ? director financiar contabil Ing. Viorel Sabau; Ec. Ioan Grat; Ec. Florin Redis; Ing. Dorin Mohorea; Ec. Lepa Oros; Jr. Mihaela Jurgiu; Jr. Mariana Rodina.6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 5 - din Sectiunea "Modele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »Nota: Ofertele vor fi considerate inacceptabile, conform art.36, alin.1, lit.b, din HG 925/2006 pentru orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata cu exceptia in care ofertantul aduce dovezi pentru sumele datorate, de compensare, amanare la plata, esalonare, etc. de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, Administratia Finantelor Publice sau Primarie Directia Venituri-Serviciul Control Venituri. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , din care sa rezulte o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de min.139.371 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara -Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani(socotiti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) cu cel mult 3 contracte de natura similara lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri, in valoare cumulata de minim 130.000 lei, fara TVA; Echivalenta leu/euro, se va realiza la cursul de schimb mediuanual comunicat de BNR/BCE.Experienta similara aferent fiecarui contract/contracte similar/similare;
- Fisa referitoare la lucrarea similara trebuie sa fie insotita de copia contractului/contractelor de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretulcontractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit/e de recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor., UtilajeSe va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa facadovada existentei masinilor, utilajelor si echipamentelor, utilajele avand inspectia tehnica valabila la zi;
- In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloace fixe si alte dotari necesare indeplinirii contractuluitrebuie sa prezinte contractele/conventiile de inchiriere sau prezentarea unor angajamente., MostrePrezentarea obligatorie de mostre de materiale (membrana), cu titlul gratuit.Mostrele se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelorstabilite in invitatia de participare, la sediul autoritatii contractante - registratura, cu procesul verbal de predare primire inregistrat, Informatii privind subcontractantii/asociatii- DACA ESTE CAZUL Cerinta nr. 1- ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent;, Cerinta nr. 2- ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer