Achizitie publica - RK ?ACOPERIS SI PLANSEU LEMN LA PAVILIONUL 3, PAVILIONUL 4 SI SPALATORIE? DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE BOLI INFECTIOASE ?SFANTA PARASCHEVA? IASI
Detaliu pentru invitatia numarul 348915
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348915/20.06.2013
Denumire contract: RK ?ACOPERISSIPLANSEU LEMNLAPAVILIONUL 3, PAVILIONUL 4SISPALATORIE? DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE BOLI INFECTIOASE ?SFANTAPARASCHEVA? IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASICod fiscal: 4541521, Adresa: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Telefon: +40 232267719, Fax: +40 232264252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700116, telefon: +40 232267719, fax: +40 232264252, persoana de contact: COVIT ALEXANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Boli Infectioase "Sf. Parascheva" Iasi, strada Octav Botez nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK ?ACOPERISSIPLANSEU LEMNLAPAVILIONUL 3, PAVILIONUL 4SISPALATORIE? DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE BOLI INFECTIOASE ?SFANTAPARASCHEVA? IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RK ?ACOPERISSIPLANSEU LEMNLAPAVILIONUL 3, PAVILIONUL 4SISPALATORIE? DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE BOLI INFECTIOASE ?SFANTAPARASCHEVA? IASILucrarile constau in principal din: - Consolidarea fermelor principale pe deschiderile maxime, constand in: introducerea de tiranti metalici laterali si popi suplimentari laterali din lemn.- Inlocuiri elemente din lemn degradate- Consolidari locale la elemente degradate- Refacere imbinari si chertari necorespunzatoare sau desfacute- Eliminarea suspendarii grinzilor planseului de lemn de sarpanta (la pavilionul nr.3) si demontarea clestilor laterali inutili (la pavilionul nr.4)- Eliminarea lestului ?termoizolator? (caramizi, zgura, alicarie) din pod- Consolidarea grinzilor transversale din lemn (Pavilion 3)- Desfacerea tencuielii existente de la partea inferioara a planseului- Termoizolatii cu vata minerala la planseu si pod- Inlocuirea asterelei degradate- Ignifugareaelementelor lemnoase noi introduse in cadrul sarpantelor si grinzilor noi din lemn de la planseu- Inlocuirea invelitorii din tabla existenta cu tabla tip Lindab inclusiv montarea unei foliianticondens sub invelitoarea de tabla- Inlocuirea elementelor de colectare si evacuare a apelor pluviale (jgheaburi si burlane)- Refacerea tavanelor de la etaj cu tavane usoare din gips carton inclusiv zugravirea acestora- Reparatii locale la tencuieli exterioare (calcane) si atice- Vopsitorii la streasina (pav 3 si 4)Cuantumul aferent procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 56.352 lei, respectiv 10 % din valoarea C+M conform Devizului General privindcheltuielile necesare realizarii investitiei.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 619, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.270, 00 lei (2% din valoarea estimata a contractului fara TVA).Garant.de particip.se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile si se va calcula de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Conform art.278^1, alin.1, litera a) in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata sume: intreintre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.Contul in care se va vira garantia de participare este RO37TREZ4065006XXX015639 deschis la Trezoreria Iasi.Ofert. care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor completa formularul 6 si vor beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In eventualitatea in care la procedura de atribuire se va prezenta un operator economic strain, cursul de referinta pentru care se va face echivalenta leu/ alta valuta va fi cursul stabilit de BNR din data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de lucrari si va avea o valoare egala cu 6% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 89-92 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Ofertantul castigator, daca se incadreaza in categoria IMM-urilor va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform formularului F2 din documentatia de atribuire; Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat aceasta cerinta.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F4 si Anexa Formularlui 4 din documentatia de atribuire;Nume si PrenumeFunctia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Dorobat CarmenManagerDr. Manciuc CarmenDirector MedicalEc. Nastase CristinaDirector Financiar-ContabilConform art. 691 din OUG 34/2006 modificat de art. 1 punctul 13 din Legea 279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunia anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunia anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi eliberat astfel incat informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, conform Formular F8;Se va prezenta dovada executarii pe ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte de lucrari similare ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri in valoare cumulata de minim 563.500 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.(se vor prezenta: certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit conf. art 188 alin. 3 din OUG 34/2006), Cerinta nr. 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -Formular F9 din documentatia de atribuire;Ofertantul trebuie sa asigure prin dotare proprie sau prin contracte/conventii de inchiriere, echipamente, utilaje, mijloace de transport si dotarile care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.Nota: Pentru categoriile de mijloace de protectie din dotare care trebuie verificate periodic, prestatorul raspunde de existent buletinelor de verificare., Cerinta nr.3. Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conf. art.188 alin.3 lit.d) OUG34/2006 - Formular F 10 din doc de atribuire;Ofertantul trebuie sa prezinte info refer la modul de organiz si personal.Se solicita: 2 ingineri - specialitateaConstructii Civile, Industriale si Agricole , minim 5 ani experienta , 2 sudori autorizati, RTE atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - (se vor prezenta copii ale atestatelor valabile la data limita de depunere a ofertelor ), Responsabil CQ atestat Inspectoratul de Stat in Constructii, in domeniul instalatii ( se vor prezenta copii ale diplomelor valabile la data limita de ofertelor), 1 Coordonator SSM ? absolvent a unui program de formare profesionala care acopera cerintele HG 300/2006Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrarib) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului, ofertantii au obligatia de a prezenta contracte de colaborare cu acesta (in copie certificata conform cu originalul) sau angajament de participare conform art. 188 alin. 3 lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.4. Informatii privind asocierea-Acord asociere conform formularF12, Cerinta nr.5. Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular F13 din documentatia de atribuire;*Autoritatea contractanta nu impune criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr.1.Certificate emise de organisme independente careatesta respectarea standardelorde asigurare a calitatii- ISO 9001/2008 sau alte standarde echivalente ;Nu se accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare.In cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile care fac obiectul procedurii, individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2. Certificate emise de organisme independentecareatesta respectareastandardelorde protectieamediului-ISO14001/2001 sau alte standarde echivalente.Nu se accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare.In cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile care fac obiectul procedurii, individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 10:39