Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RK acoperis sediu PMI


Detaliu pentru invitatia numarul 351937
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 351937/02.08.2013
Denumire contract: RK acoperis sediu PMI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Magdalena Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK acoperis sediu PMI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RK acoperis sediu Primaria Municipiului Iasi (PMI)- reparatii la invelitoare si sarpanta imobil(monument istoric) conform Caietului de sarcini .Pentru aceasta procedura nu se justifica includerea in valoarea estimata a unei sume aferente cheltuielilor diverse si neprevazute .
II.1.6) CPV: 45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 451.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 16.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care Garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil la datapublicarii in SEAP a invitatiei de participare.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului / contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cernta nr.1-Declarati privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in carese prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Liliana Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria Simionescu, Director Executiv DEFPL-Maria Apetroei, Sef Serviciu Juridic-DoinaFlorescu.Lista consilieri locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Axinia Constantin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Barhala Constantin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petru Daniel, Melenciuc Giorgiana, Navodaru Laurentiu, Nedelcu Vlad Nicolae, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Trandafirescu Sorin Alexandru, Vranceanu Simona Elena .Comisie evaluare : Dumitru Petru Tomorug, Dan Gherghel, Adrian Cuperman, Marian Vulpoi, Danuta Petrovici .Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-daca este cazul; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind sustinerea economica si financiara a ofertantului decatre o alta persoana (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) - Capacitateaeconomica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinireaunui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta unangajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoanace asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare., 2. Prezentare Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei globale/media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.612.903 lei (dublul valorii estimate). Autoritatea contractanta se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de executie a lucrarilorce fac obiectul achizitiei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Pentru echivalenta in alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 leiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte FormularulInformatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., 3. Se vor prezenta copii dupa bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente justificative in copie lizibila certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catreo alta persoana (conf. art.190 din OUG 34/2006). Capacitatea tehnica siprofesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinireaunui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in careofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art. 69^1, art. 180 si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare., 2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Executia de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Experienta similara: Prezentarea a cel putin un contract/proces verbal de receptie/document sau a maxim 3 contracte/procese verbale de receptie/documente care sa confirme executie de lucrari similare in valoare minima totala cumulata de 806.451 lei fara TVA.Contract similar: contract al carui obiect a fost executarea de lucrari similare, la obiective monumente istorice.Contract finalizat, conform art. 14 din Ordinul ANRMAP 509/2011: contract pentru care a fost incheiat un proces verbal de receptie conform prevederilor HG273/1994 sau prevederile legale din tara de origine a ofertantului., 3.Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari si atestate, pe categoriile de activitati cuprinse in proiect.Executantul este obligat sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executarea lucrarilor.Cerinte minime de personal: - Manager :1 persoana cu studii superioare, cu minim 3 ani experienta profesionala generala si cu experienta de minim 3 ani in implementarea de proiecte cu obiect similar.Act doveditor poate fi: diploma de absolvire facultate, diploma de absolvire de la programele de masterat, cursuri postuniversitare .- 1 sef santier executie, inginer absolvent al Facultatii de Constructii, sectia C.C.I.A., cu experienta profesionala in lucrari de restaurare si modernizare , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (se va prezenta copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul a diplomei de absolvire, CV) ? pentru coordonarea activitatii echipei din subordine si pentru verificarea si urmarirea calitatii lucrarilor executate in santier ;Act doveditor poate fi : diploma de absolvire a facultatii, programelor de masterat, cursuri postuniversitare;
- 1 RTE, necesar in conformitate cuLegea 10/1995 privind calitatea in constructii, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru domeniul constructii civile si atestat MCC (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor si/sau legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor) ;
- 1 responsabil AQ, necesar in conformitate cuLegea 10/1995 privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalulale diplomelor valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV); avand in vedere Ordinul 356/2009 din 28.05.2009 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 378 din 04.06.2009 prin care se abroga procedura de autorizare apersonalului de specialitate in constructii se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie;
- 1 responsabil CQ, necesar in conformitate cuLegea 10/1995 privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor valabile la data limita dedepunere a ofertelor, CV); avand in vedere Ordinul 356/2009 din 28.05.2009 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 378 din 04.06.2009 prin care se abroga procedura de autorizare apersonalului de specialitate in constructii se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie;
- 1 responsabil Protectia Muncii, conform HG 319 din 2006 ?Legeasecuritatii si sanatatii in munca, iar conform GH 1415/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca, art. 20(1) ?Desemnarea nominala a lucratorului pentru a se ocupa de activitati de prevenire si protectie se face prin decizie a angajatorului (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate ale deciziilor interne) ;
- muncitor(i) calificat(i)cu experienta minim 5 ani, specialitatea tinichigerie (diploma sau act doveditor emis de institutii acreditate);Candidatul ofertant va prezenta CV-uri, copii dupa documentele care atesta calificarea profesionala si atestatele de competenta profesionala, precum si o declaratie de disponibilitate a personalului.Se vor prezenta: -CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
-Acte studii si atestari ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
-Contractul de munca ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu original, 4.Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligatorie asigurarea (in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) urmatoarelor echipamente, utilaje mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform tehnologiei de executie : ?Stanta sau foarfeca electrica de taiat;?Masina de fasonat tabla;?Presa pentru tabla;?Schela metalica tubulara de exterior min. 1000 mp avand in vedere suprafata de impact a lucrarii;? Prelata contra intemperiilor minim 1000 mp avand in vedere ca lucrarea se va executa pe zone;?laborator min gradul II ? conform ?Ordinului pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in constructii in vederea autorizarii? publicat in Monitorul Oficial nr 20 bis/2007 unde este specificat ca laboratorul de grad IIpoate desfasura activitatiin afara sediului prin laboratoare mobile pe perioada unui contract/proiect.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune, pe intreaga perioada de derulare a contractului, de toate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice precizate mai sus. In functie de forma de detinere, se solicita prezentarea de catre ofertant a urmatoarelor documente, in copie lizibila conform cu originalul: - contracte de vanzare-cumparare sau facturi fiscale;
- contracte de leasing;
- contracte de inchiriere, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- contracte de prestari servicii, valabile la data limita de depunere a ofertelor sau orice alte forme de detinere a acestora ;De asemenea ofertantii pot prezenta si lista de mijloace fixe pentru a dovedi detinerea utilajelor din dotare proprie, asumata prin semnatura si stampila de reprezentantul legal al unitatii.Se solicita: - prezentarea utilajelor va fi facuta si sub forma de centralizator;
- Formularul privind Declaratie cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloacele fixe si alte dotari necesare indeplinirii contractului, trebuie sa prezinte contractele/conventiile de inchiriere/sau orice forma de detinere a acestora, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator va lua toate masurile necesare pentru a asigura dotarea cu utilaje pe toata perioada de derulare a contractului., 5.Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.NOTA: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., 6. Informatii despre asociati -daca este cazul - Prezentare Formular Acord de asocierein vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii., 7.Se va face dovada detinerii de catre ofertant al atestatului Ministerul Culturii si Cultelor in ddomeniul E ( executie lucrari) - copie certificata conform cu originalul ., 8.Se va face dovada detinerii de catre ofertant al certificatului de atestare pentru lucrarile de ignifugare - copie certificata conform cu originalul . Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent, copie lizibila certificata conform cu originalul.Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Certificatele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor ., Certificatul sistemului de management al mediului, respectiv certificat ISO 14001/2005 sau echivalent ? in copie lizibila certificata conform cu originalul.Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Certificatele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer