Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RK, consolidare si modernizare cladire sediu (executie)


Detaliu pentru invitatia numarul 336369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 336369/01.10.2012
Denumire contract: RK, consolidare si modernizare cladire sediu (executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK, consolidare si modernizare cladire sediu (executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reparatii capitale consolidare structura rezistenta si modernizare cladire sediu.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 267, 218 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 32.700 lei, fara TVA (50% pt. IMM), valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1. printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancaraori de o societate de asigurari, (Formularul 14), documente care se prezinta in original;2. prin virament bancar, efectuat pana cel tarziu la data depunerii ofertelor, in contul Sucursalei de Transport Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.In masura in care CNSC respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 7.047, 22 lei, prevazuta la art. 278^1, alin.1, lit.bdin OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Document solicitat - Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, insotit de urmatoarele documente: 1. Formular 23- ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta?, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;2. Formular 27- ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006?;Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala-Stefan Tibuliac; Director tehnic Sucursala-Vasile Dragusanu; Director economic Sucursala-Ana Gotcu;Oficiul Juridic-Cristinel Lungu;Serviciul Investitii-Carmen Mazare, Lavinia Tudorache; Serviciul Exploatare Mentenenta-Ioan Cristian, Petru Chelmus; Serviciul C.M.S.S.M.-Cristinel Serban; Serviciul B.F.C.-Delia Ciuhat; Centrul de Telecomanda si SupraveghereInstalatii ? Vasile Malaia; Serviciul Comercial-Maria Draghia, Lidia Malaia, Lacramioara Uricaru, Maria Comorasu.Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta formularul 27.3.Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic.Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele: 3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b.Situatiile prevazute la pct. A si B, lit. a, c si d, din Formular 2 se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.c.Formularul 2 nu va fi prezentat de subcontractant/subcontractanti.d.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formular 2.e.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.f.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1-Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate. In cazul in care executarea acestei lucrari, nu este activitate principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea.Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care a prezentat documentul in copie certificata) sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii;
-nu se solicita prezentarea documentului, in favoarea operatorului economic, de catre eventualii subcontractanti si de catre tertul/tertii sustinator /sustinatori.Cerinta nr. 2-Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3-Atestat A.N.R.E. de tip B, conform ordin A.N.R.E. 24/2007 (*actualizat*), cu completarile si modificarile ulterioare (informatii pe site ANRE: www.anre.ro), pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se prezinta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atestatul ANRE va fi prezentat de fiecare ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator in functie de implicarea sa in contract.Nota: Pentru persoane juridice straine care doresc sa desfasoare pe teritoriul Romaniei, activitati de proiectare sau executare de instalatii electrice de joasa, medie sau inalta tensiune trebuie sa solicite ANRE atestate corespunzatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand un numar de maxim 3 contracte de lucrari similare cu lucrarea care face obiectul prezentei achizitii insotita de certificari de buna executie aferente.Se demonstreaza prezentand Formular 8 si anexa la acesta, insotit de copii dupa parti relevante din contractele invocate din care sa reiasa similaritatea lucrarilor executate si dupa documentele care certifica buna executie a acestora.Precizari: numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se prezinta Formular 12, dupa caz., Cerinta nr. 3 Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice necesare indeplinirii contractului de lucrari: -masina cu capacitatea mai mica de 8 t pt. transp. mat; -masina echipata cu pompa de beton cu bratul de 30 m;
-pompa de beton orizontala pt betonare elemente de consolidare pe fatada posterioara unde nu exista acces auto;
-auto platforma ridicatoare cu brat de 14/18 m; -auto macara cu brat telescopic usoara;
- schela autoridicatoare;
-baraci metalice pentru organiz santier din elemente demontab pt a fi asamblate pe amplasament, dupa caz. Se dem prez F9 si anexa, insotit de copii certif? cf cu orig? dupa docum dovede care sa ateste forma de proprietate, valab la data limita de dep a ofertelor.Daca op ec nu detine in propr un utilaj/echip/statie/lab/etc, pe langa posib prez unui contr / precontr de inchiriere, se va perm si prez unui angajament, Cerinta nr. 4Inform referitoare la pers tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru realizarea contractului: 1.responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL/MDRT, pt categoriile de lucrari care fac obiectul achizitiei;2.coordonator in materie de securitate si sanatate, atestat cf.HG 300/2006;3.electrician autorizat ANRE pentru exec de lucrari in inst electrice, grd.II B, cf. Ordin 90/2009;4.responsabil de lucrare de spec constructii, ing cu activitate minim 2 ani in exec;5.alt persnec pt exec lucrarii.Se demprez Formular 11 insotit de copii certificate? conform cu originalul? dupa: -certificatele de atestare/ autorizare, valab la data limita de depunere a ofertelor, ptr. pers. de la pct 1รท3;
-diploma de studii si doc. din care sa rez participarea la exec unor lucrari similare, ptr. pers de la pct. 4;
-doc. dovedit din care sa rez pregatirea prof, ptr. pers de la pct. 5. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent- copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente careatesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documente, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau echivalent- copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a mediului, ISO 14001 sau echivalent, valabilla data limita de depunere a ofertelorNota: in cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare- autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer