Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RK Fatada imobil


Detaliu pentru invitatia numarul 332773
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Numar invitatie: 332773/31.07.2012
Denumire contract: RK Fatada imobil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +04 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul institutului str.Constanta nr 5, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK Fatada imobil
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de RK Fatada imobil str. Constanta nr. 5 Cluj Napoca, conform caietului de sarcini atasat
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este in cuantum de 3.600 lei- Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006, respectiv 1.808 lei- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
Garantie de buna executie
GBE este de 10% din val fara TVA a contractului;
- se constituie conform art. 90 din HG 925-2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 si pentru tertul sustinator? form. Nr. 3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale, care vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 94, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006, atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator ? form nr. 10Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutului sunt ?- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Sef Birou Tehnic ? Ing. Rusu Constantin- Birou Achizitii Publice Contractare Jr. Nechifor Alina, Ec. Bencze Eva Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice juridice romane) documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine)- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, societatea desemnata castigatoare va preyenta, pentru conformitate documentukl in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente.2 Declaratie privind cifra medie de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani de cel putin 180.000lei si se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, astfel: - cursul mediu anual din 2009 pentru 1 euro = 4, 2373 lei- cursul mediu anual din 2010 pentru 1 euro = 4, 2099 lei- cursul mediu anual din 2011 pentru 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generaleDeclaratie privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 aniDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform formularului atasat? form. Nr. 64. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere conform formularului atasat? form. Nr. 76. Experienta similara- cel putin o recomandareprecum si copii ale paginilor relevante de pe cel putin un contract incheiat pentru lucrari similare care sa confirme executarea unei lucrari in valoare de cel putin 180.000 lei fara tva.Nivelul de 180000 lei poate fi demonstrat si prin cumularea valorii a cel mult 2 contracte cu obiect similar prezentei proceduri de atribuire8. Subcontractantii si specializarea acestora Cerificate privind implementarea managementului calitatii ISO 9001:2001, 14001:2004, sau echivalent pentru societatea ofertanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Descriere criteriu: Oferta cu pretul cel mai mic va primi punctaj maxim, respectiv de 80 de puncte, iar celelalte oferte Ppret = P minim/P oferta*80
Termenul de executie al lucrarii ? maxim 60 de zile
10
Descriere: oferta care va avea un termen de executie peste 60 de zile va fi declarata neconforma, oferta cu termen de executie sub 30 zile nu se va puncta suplimentar, oferta cu termen de executie de 30 zile va primi punctajmaxim, iar pentru celelalte oferte -punctajul va fi acordat proportionalP termen= T minim/T ofertat*10
Garantia lucrarii ? minim 5 ani- maxim 10 ani
10
Descriere: - oferta care va prezenta o perioada de garantie a lucrarii sub 5 ani va fi declarata neconforma, oferta care va prezenta o perioada de garantie a lucrarii peste 10 ani nu va fi punctata suplimentar, oferta care va prezenta o perioada de garantie a lucrarii de 10 ani va primi punctaj maxim iar pentru celelalte oferte -punctajul va fi acordat proportionalPgarantie = Termen garatie oferit/Termen garantie maxim*10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer