Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RK IMOBIL SECTIA GASTROENTEROLOGIE III ? GASTROENTEROLOGIE IV


Detaliu pentru invitatia numarul 337418
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Numar invitatie: 337418/15.10.2012
Denumire contract: RK IMOBIL SECTIA GASTROENTEROLOGIE III ? GASTROENTEROLOGIE IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Jr. Neag Ioana Liana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Institutului Regional de Gastroenterologie Hepatologie Prof Dr O Fodor, Cluj, str Constanta nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK IMOBIL SECTIA GASTROENTEROLOGIE III ? GASTROENTEROLOGIE IV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RK IMOBIL SECTIA GASTROENTEROLOGIE III ? GASTROENTEROLOGIE IV conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 251, 057.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 65.000 lei- Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit b din OUG 34/2006, respectiv 7.031, 06 leiContul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, avandu-se in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, si de tertul sustinator ? form. Nr. 3, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale, care vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 94, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10 se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator 1. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice juridice romane) documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine)- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, societatea desemnata castigatoare va prezenta, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente.2 Declaratie privind cifra medie de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani de cel putin 748.467, 64lei si se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, astfel: - cursul mediu anual din 2009 pentru 1 euro = 4, 2373 lei- cursul mediu anual din 2010 pentru 1 euro = 4, 2099 lei- cursul mediu anual din 2011 pentru 1 euro = 4, 2379 leiOfertantul trebuie sa demonstreze in cadrul ?edin?ei de deschidere a ofertelor, prin prezentarea unui document edificator care sa certifice faptul ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash ? flow de execu?ie a lucrarii pentru o perioadade 8 luni, suma de 722.457, 04 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Informatii generale ? form. Nr. 42. Declaratie privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari ? form. Nr. 53. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform formularului atasat? form. Nr. 64. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere conform formularului atasat? form. Nr. 75. 6. Experienta ?Prezentarea cel putin a unui contract similar cu o valoare de minim 3.251.057, 01 lei8. Subcontractantii si specializarea acestora ? informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracte 1 Cerificate privind implementarea managementului calitatii ISO 9001 si ISO14001 Sistem de management privind protectia mediului, sau echivalent pentru societatea ofertanta. Modalitatea de indeplinireSe solicita prezentarea acestor documente sau echivalent pentru a demonstra/confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic va primi punctaj maxim, respectiv de 75 de puncte, iar celelalte ofertePpret = P minim/P oferta*75
. Garantia lucrarii
25
Descriere: ? minim 5 ani, - maxim 10 aniOferta care va prezenta termenul de garantie cel mai mare dar sa nu depaseasca 10 ani, va primi punctaj maxim, iar celelalte oferte, Pgarantie = Termen garatie oferit/Termen garantie maxim*25, sub durata de 5 ani, ofertele vor fi declarate neconforme iar ofertele cu o garantie peste 10 ani nu se vor puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer