Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - R.K. Instalatie apa - P.S.I. - ,,Retea hidranti?


Detaliu pentru invitatia numarul 332453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT si PROBLEME SPECIALE- UNITATEA TERITORIALA 320
Numar invitatie: 332453/26.07.2012
Denumire contract: R.K. Instalatie apa - P.S.I. - , ,Retea hidranti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT si PROBLEME SPECIALE- UNITATEA TERITORIALA 320Cod fiscal: 4231784, Adresa: Localitatea Dridu, Judetul Ialomita, Dridu, Telefon: 0243/283455, Fax: 0243/283456
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Dridu, Judetul Ialomita, Dridu, Romania, cod postal: 927105, telefon: +40 243/283455, fax: +40 243/283456, persoana de contact: NICOLAE NEDELCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale, loc. Dridu, Jud. Ialomita, cod postal: 927105, telefon: +40 243/283455, fax: +40 243/283456.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: R.K. Instalatie apa - P.S.I. - , ,Retea hidranti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de inlocuire a retelelor de apa incendiu existente din teava de fonta , cu conducte noi PEHD, conform cerintelor impuse in caietul de sarcini si proiectul nr. 478/29.11.2010 .Inainte de elaborarea ofertei ofertantiiau obligatia de a vizita amplasamentul cu scopul de a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc toti factorii necesari a fi luati in calcul la pregatirea ofertei proprii.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 580, 943 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 RON.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr.11) ? in original, - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? in original ;Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.Daca operatorul economic depune o contestatie iar aceasta este considerata de CNSC ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4361 lei conform art.278 ยน lit. b) din O.G.34/2006. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004. Mod de restituire ? conf. art. 88 din HG.925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecaruicontract subsecvent, faraTVA.Modul de constituire: - prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie/polita de asigurare emisa de o societate de asigurari, a carei valabilitateva corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. (HG nr. 1045/19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent.In cazul unei asocieri, documentul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii.Nota: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritateacontractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze : Formularul nr. 12A/Declaratie privind eligibilitatea;Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociatii) trebuie sa prezinte : Formularul nr. 12B/Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Se solicita prezentarea de: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a impozitelor si taxelor locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale(formulare-tip eliberate de autoritatile competente). Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ;Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: Formularul nr. 12E Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante si care sunt implicate in prezenta procedura de achizitie sunt precizate in cadrul Formularului 12 E; Participarea la licitatie cu oferta independenta- Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze: Formularul nr.12D Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul, emis cu max 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri din activitatea de C+M pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 500.000 lei.In situatia in care operatorul economic nu a incheiat anul contabil 2011 acesta poate indeplini nivelul impus pentru cifra de afaceri si prin raportare la ultimii trei ani incheiati. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, http: //www.bnr.ro , respectiv: 2008:1euro = 3.6827 lei;2009:1euro = 4.2373 lei;2010:1 euro = 4.2099 lei;2011:1 euro = 4.2379 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani, astfel: Prezentarea a cel putin unei lucrari sau cel mult doua lucrari de aceeasi natura, complexitate si a carei/caror valoare cumulata este cel putin egalacu 500.000 lei, fara TVA., Cerinta nr.2A. Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.B. Lista persoanelor responsabile pentru executia contractului trebuie sa includa cel putin urmatoarele pozitii: 1. Sef de santier2. Responsabil tehnic cu executia3. Coordonator Securitatea si Sanatatea Muncii (SSM), Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele / echipamentelor / dotarilor de constructii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Pentru cerinta nr. 1, 2, 3 Informatii privind standarde de asigurare a calitatii - Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile pentru specificul lucrarii ofertate., Informatii privind masurile de protectie a mediului - Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile pentru specificul lucrarii ofertate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer