Achizitie publica - RK la imobil str.Andrenyi Karoly, nr.2-4 din incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 321562
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321562/08.03.2012
Denumire contract: RK la imobil str.Andrenyi Karoly, nr.2-4 din incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Andrenyi Karoly, NR.2-4, ARAD, Arad, Romania, cod postal: 310037, telefon: +40 257211233, fax: +40 257211233, persoana de contact: DIANA TAMSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK la imobil str.Andrenyi Karoly, nr.2-4 din incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RK la imobil str.Andrenyi Karoly, nr.2-4 din incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad(tarchet, zugraveli, spaleti)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4200 lei. - reducere 50% pentru IMM-uri (cf. Legii 346/2004 actualizata)? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - (formular 19)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, incepand de la termenul limita dedepunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Conform art 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: (1) Garantia de participare se constituie prin-Ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite de extrasul de cont, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis laTrezoreria Municipiului Arad, Cod Fiscal 3519879. Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului fara TVA. Modul const. garantiei de buna exec.: -prin virament in contul SCJU Arad, deschis la Trezoreria Mun.Arad, RO26TREZ0215006XXX016233; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale cf. Art 90 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriBilanturile contabile + anexele la data: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente ? in copie simpla. Nota: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta va depune bilanturile contabile + anexele la data: 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, Fisa de informarii generale ( cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de activitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare) a cel mult 3 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduriin valoare cumulata de411290.32 lei, fara TVA;, UtilajeSe va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei masinilor, utilajelor siechipamentelor conform caietului de sarcini, utilajele avand inspectia tehnica valabila la zi;, Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic1 -personalul tehnic responsabil cu executia, 2- personalul responsabil cu asigurarea calitatii, Informatii privind subcontractantii/asociatii- DACA ESTE CAZUL Cerinta nr. 1- ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent;, Cerinta nr. 2- ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este disponibila in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 09:28