Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RK LIFTURI. PROIECTARE SI EXECUTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 329653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Numar invitatie: 329653/18.06.2012
Denumire contract: RK LIFTURI. PROIECTARE SI EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARACod fiscal: 5189211, Adresa: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13 A, Timisoara, Telefon: 0256-207.359, Fax: 0256.207.362
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Institutul de Boli Cardiovasculare, Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 256207355-104, fax: +40 256207362, persoana de contact: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Boli Cardiovasculare, Biroul Aprovizionare, Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Timisoara, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK LIFTURI. PROIECTARE SI EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RK lifturi ? proiectare si executieIn prezentul contract sunt structurate 3 componente dupa cum urmeaza: 1. Proiectarea reparatiilor capitale (RK) a lifurilor2. Lucrari de instalare de ascensoare;3. Lucrari de reparatii capitale (RK) a spatiilor anexe lifturilor;
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 805, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 16.100 lei. Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara deschis la Trezoreria Timisoara, cod IBAN RO10 TREZ 6215 005X XX00 0323, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, la adresa Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara, Registratura, Strada Gheorghe Adam, Nr 13A, Cod postal 300310, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru cererea de oferte RK LIFT - PROIECTARE SI EXECUTIE la Institutul de Boli Cardiovasculare din Timisoara. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin Ordin de plata, se depune astfel incat sa se regaseasca in contul Institutului de Boli Cardiovasculare Timisoara la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Modalitati de retinere a garantiei de participare: (in temeiul HG 925/2006, art. 87, alin.1)). a) in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma determinata conform art. 278^1, alin. 1), lit. b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, alin1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 1.2. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 23. Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 13Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director medical Prof.dr. Stefan I.Dragulescu, Manager Ec. Ranko Szuhanek, Director Financiar Contabil Ec. Bojin AuroraEconomist Cioc AdrianInginer Buzgau OvidiuInginer Achiroae AlinInginer Voichescu IlieInginer Munteanu DorianEconomist Lazar AndreeaInginer Suciu GeorgetaPrecizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr.13- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr.13- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 13.5. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si sunt autorizate; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.2. Ofertantul va prezenta in cf. H.G 1340/2001 cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 64/2008modificarile si completarile ulterioare- Autorizare ISCIR proiectare, instalare si face verificari tehnice la ascensoare valabila;Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011).Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune Formularul nr. 3.- Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), inregistrat la organele competente insotit de contul de profit si piederi, vizat si inregiostrat la oraganele competente.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3.- Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2009, 2010, 2011 este urmatorul: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Anul 2011:1 Euro = 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea de servicii ce fac obiectul contractului, realizarea unor prestari servicii similare , a cel putin unui contract finalizat in ultimii 3 ani. Prin contract finalizat se intelege toate situatiile prevazute la art. 13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune: Formularul nr. 12 - "Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani";
- Ofertantul va depune Fisa experienta similara - Formularul 4 pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara; Ofertantul va depune copii conforme cu originalul, semnate si stampilate, ale partilor relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, insotite de acte aditionale: - Ofertantul va prezenta procese-verbale de receptie, care sa faca dovada ca au finalizat un astfel de contract;
- Ofertantul va depune recomandari/certificat., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a cel putin unui contract similar de lucrari astfel incat suma valorilor acestor conracte sa fie de cel putin 775.500lei. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea Formularului nr. 11 - ?Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani?- Prezentarea Fisei experienta similara ? Formularul nr.4.- Prezentarea de copii conforme cu originalul, ale partilor relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;
- Prezentarea proceselor-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.- Prezentarea derecomandari/certificate constatatoare., Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului - Formularul nr. 21 Precizari: - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. - In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., 1 arhitect, membru OAR cu drept de semnatura.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Arhitect urmatoarele documente: - CV - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10 - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate., 1 inginer structurist studii superioare de lunga durata, constructii civile industrile si agricole: Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca inginer structurist urmatoarele documente: - CV-- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Inginer instalatii electrice a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIB in conf. cu Ordin nr. 3/2011.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer electrician urmatoarele documente: - CV- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Responsabil Tehnic cu Executia (RTE I, IX) a) Studii: - autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructiii categoriile pentru cerintele: (I, IX).Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) urmatoarele documente: - CV- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Responsabil tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii de ridicat autorizat ISCIR a) Studii: - atestat tehnico-profesional in domeniu.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii de ridicat; urmatoarele documente: - CV- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate., Responsabil tehnic de specialitate responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor, autorizat ISCIR a) Studii: - atestat tehnico-profesional in domeniul;Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil tehnic de specialitate responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor. urmatoarele documente: - CV- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 10- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Personal minim de executie: ?Personal calificat: muncitor electromecanic ? 2 persoane;Modalitatea de indeplinire: ?Personal calificat: muncitor electromecanic ? 2 persoane;, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, necesare pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune : - schela 1000mp.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului, sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, prin completarea Formularului 22, Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere/leasing, vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta vor prezenta contracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune Formularul nr. 5 Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare: - Formular nr.3- ?Acord de subcontractare? Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii specifice cu lucrarile ce trebuiesc executate bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului ISO 9001:2008, pentru activitati de proiectare, asamblare, montare, punere in functiune, inspectii finale, service, reparatii si modernizari pentru ascensoare electrice si hidraulice; si Certificat CE care certifica implementarea sistemului de asigurare a calitatii aprobat conform cerintelor Directivei Europene 95/16/EC9 anexa XII, ModulE) pentru asamblare, montare, punere in functiune, inspectii finale, service, reparatii si modernizari pentru ascensoare electrice si hidraulice este in conformitate cu Directivele europene 95/16/EC anexa XIIMODULUL E si standardelor SREN81-1 , FREN-81-2- standarde tehnice;, Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, pentru activitati de proiectare asamblare, montare, punere in functiune, inspectii finale, service, reparatii si modernizari pentru ascensoare electrice si hidraulice.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP; www.e-licitatie.ro; Operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer