Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RK-Lucrari de procurare si montare lift transport bolnavi cu targa la clinica Diabet


Detaliu pentru invitatia numarul 334261
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Numar invitatie: 334261/24.08.2012
Denumire contract: RK-Lucrari de procurare si montare lift transport bolnavi cu targa la clinica Diabet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJCod fiscal: 4288080, Adresa: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592771, Fax: 0264/590235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK-Lucrari de procurare si montare lift transport bolnavi cu targa la clinica Diabet
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RK-Lucrari de procurare si montare lift transport bolnavi cu targa la clinica Diabet
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 867, 056.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8670.56 lei Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire: Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante (RO22TREZ2165005XXX006884) deschis la Trezoreria Cluj, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art..87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006. In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contrcatante, cladirea Directiei, et.1, Str. Clinicilor nr. 3-5 (orar L-V: 12-14 si V: 11-12) Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: - scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cont (RO22TREZ2165005XXX006884 deschis la trezoreria Cluj)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Personal cu functii de raspundere privitor la initierea, derularea si finalizarea producerii de atribuire: Dr. Cristiana Ciortea, Ec. Delia Dragomir, Jr. Maier Livia, Th. Sfarlea Iosif, Sing. Catana Lucian. Ing. Iuliu Dragan, -Formular 45. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Formular -Certificat constatator eliberat de O.N.R.C in scopul participarii la licitatie, din care sa rezulte: capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau cu privire la faptul ca societatea se afla in incapacitatea de plata.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma da inregistrare si exercitare a cativitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta.-Autorizatie eliberata de ISCIR pentru montare si PIF lift transport bolnavi cu targa, conform normativului R2/2010.-Autorizatie ANRE pentru executie lucrari de instalatii elctrice pana la 0.4KV conform Normativului I7/2011.-Autorizatie eliberata de ISUpentru executie instalatii de detectie si semnalizare incendiu conform Normativului I 18/2.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani. Formular 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 12 -Recomndare din partea unui beneficiar-din tara sau strainatate-pentru lucrari similare ca obiect., Formular 15 -Declaratie care contine informatii privind dotatarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa la utileze pentru indeplinirea contractului., Formular 14 Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurea cu personal de specialitate, autorizat conform legii, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului(numele, functia, atributiile)., Formularul 13 cu anexa document justificativ -Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani cuprinzand minim 1(un)contract de lucrari similare ca obiect (de constructii si instalatii si de procurare si montare lift) si insotita de cel putin un document care sa confirme executarea acestor lucrari. Certificat ISO 14001 sau echivalent -Dovada implementerii si certificarii de ctre ofertant a unui sistem de management al protectiei mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent., Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent -Dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al aclitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent pentru lucrari de constructii si instalatii aferrente acestora .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer