Achizitie publica - RK Sarpanta, mansardare si amenajari interioare cladire D+P+1E(M) str. Aurel Vlaicu nr.17-19 Cluj-Napoca, faza II Instalatii
Detaliu pentru invitatia numarul 329947
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329947/20.06.2012
Denumire contract: RK Sarpanta, mansardare siamenajari interioare cladire D+P+1E(M) str. Aurel Vlaicu nr.17-19 Cluj-Napoca, faza II Instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE ARTA SI DESIGN CLUJCod fiscal: 4288098, Adresa: Piata Unirii 31, Cluj-Napoca, Telefon: 0264593196, Fax: 0264598190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii 31, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400098, telefon: +40 264593196/+40 264598668, fax: +40 264598190/+40 264598668, persoana de contact: CARMEN COLDEA CRISTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la sediul autoritatii contractante str. P-ta Unirii nr.31 in Biroul Tehnic.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK Sarpanta, mansardare siamenajari interioare cladire D+P+1E(M) str. Aurel Vlaicu nr.17-19 Cluj-Napoca, faza II Instalatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de instalatii sanitare, termice si electrice la cladire D+P+1E(M) str. Aurel Vlaicu nr.17-19 Cluj-Napoca, conform caietelor de sarcini.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DescriereCuantumul garantiei de participare este de 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a)virament bancar, cu ordin de plata, confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO60TREZ216504601X007221 deschis la Trezoreria Cluj.b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.16.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, daca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii urmand a completa Formularul nr.2.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare pentru ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se face dupa semnarea contractului, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, conf art.88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Formularul nr.20, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90, alin.(3)din H.G.925/2006 completat cu HG1045/2011.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza dereducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Formular nr.7.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.69^1din O.U.G.nr.34/2006, Formular nr.4.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Rector Prof.univ.dr.Radu Calin Solovastru, Director gen.adm.Calin Ioan Lespuc, Director economic Adina Groapa, Consilier juridic Elena Canta, ing.Cristina Coldea, ing. Gabriela Valean, sing Erdos Katalin.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a) Certificatul Constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului- Atestat emis de A.N.R.E. tip B conform L13/2007 si Ord.A.N.R.E. 24/2007, este obligatorie prezentarea atestatelor A.N.R.E. de catre toti operatorii economici (ofertanti, asociati, subcontractanti). In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte persoane, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unuia angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c), si d) si art.69^1din O.U.G.nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.7, si nr.4., 1Cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani, a operatorului economic sa fie cel putin 350000 lei. Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului "cifra de afaceri" se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM-urilor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceiasi reducere a cifrei de afaceri.Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta, va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnicesi profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie in conformitate cu Formularul nr.14 si un angajament ferm al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr.13, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice si profesionale nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c), si d) si art.69^1din O.U.G.nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.7, si nr.4., 3.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza parte/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constituii in anexa la contract., 1.Indeplinirea in ultimii cinci ani a unui contract de lucrari similare in valoare de minim 295.000 lei sau a maximum 2 contracte de lucrari similare, cu o valoare cumulata de 295.000lei. Se permite operatorului economic sa demonstreze indeplinirea acestei cerinte prin contracte ca lucrari independente, sau ca parte de lucrari de instalatii dintr-un contract de antrepriza generala, cu prezentarea PV de receptie la terminarea lucrarilor ., 2.Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 12:58