Achizitie publica - RK sediul unitatilor de parchet din municipiul Tg. Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 333843
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333843/17.08.2012
Denumire contract: RK sediul unitatilor de parchet din municipiul Tg. Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul MuresCod fiscal: 4322530, Adresa: Tg. Mures, str. Justitiei nr. 1, Targu Mures, Telefon: 0265-265.152, Fax: 0265-269.838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tg. Mures, str. T. Vladimirescu nrf. 69, Targu Mures, Romania, cod postal: 540018, telefon: +040 265265152, fax: +040 265264512, persoana de contact: Viorica Mihaltan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tg. Mures, str. T. Vladimirescu nr. 69, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK sediul unitatilor de parchet din municipiul Tg. Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru repararea capitala a unui imobil implicand specialitati de consolidare, rezistenta, arhitectura, instalatii alimentare cu apa si canalizare, termice, sanitare, electrice curenti tari si curenti slabi, utilizare gaze
II.1.6) CPV: 45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 333, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 191.000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare este inconformitate cu prevederileart. 86 din HG nr. 925/2006.Contul in care se poate faceconstituirea garantiei de participare prin ordin de plata este: RO10TREZ4765005XXX000195 ? Parchetul de pe langa Tribunalul Mures, CUI 4322530, deschis la Trezoreria Tg. MuresIn cazul aplicarii prevederilor art.2781 din OUG nr.34/2006 cuantumul sumei retinute estede 7980 lei + 0.01% pt ceea ce depaseste 4.200.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor conform invitatiei de participare.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat.Atentie: IMM-urile participante la procedura vor prezenta toate obligatiile specificate in prezenta Fisa de Date a Achizitie, la fel cu ceilalti ofertanti care nu intra in aceasta categorie, (garantia de participare, cifra de afaceri, garantia de buna executie) deoarece PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL MURES, unitate subordonata din cadrul Ministerului Public, este institutie care face parte din administrarea judecatoreasca reglementata prin Constitutia Romaniei, capitolul VI al Titlului III, sectiunea a 2-a, art.131 si in consecinta nu i se aplica prevederile Legii 346/2004 intrucat institutiile obligate sa respecte prevederile art.16, alin (1) din Legea nr.346/2004 sunt institutiile prevazute in Constitutia Romaniei in cadrul Titlului III, Capitolul V, sectiunile 1 si 2.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie estecf HG 925/2006 : -printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se va completa si se va prezenta inoriginal, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului, Formularul 12-daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statuluiun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 180- Se solicita prezentarea: Completare Formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art. 180 care va trebui prezentata si de eventualii asociatisau tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante.2. Art. 181- Se solicita prezentarea: CompletareFormular 12Bpentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursalaPoate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa Formularul 12Beventualii asociati sau tertul sustinator pentru capacitatea economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala3. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - completare Formular 324. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de ofertant?- completare Formular 12C5. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/ 2006? ? completare Formular 12D carese va prezenta atat de catre ofertantii asociati, subcontractati, cat si de tertul sustinator, dupa cazLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 12D, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).Se solicita ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator documente pe care le considera edificatoare pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cf. Ordinului ANRMAP nr.170/2012.6. Se solicita prezentarea: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art. 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal.Orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Nota: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;La solicitarea Autoritarii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator (Inclusiv si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.2. Se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: ? Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii sinivelul minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale a ofert., pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), (op.ec sau membrii asocierii de op ec impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 19.000.000 lei(fara TVA), care reprezinta o cifra mai mica decat valoarea estimata a contractuluimultiplicata cu 2Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 20Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: -curs mediude 4, 2379 lei/euro pt 2011-curs mediude 4, 2099 lei/euro pt 2010-curs mediu de 4, 2373 lei/euro pt 2009Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decatEuro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nat. a tariiin care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa., Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care exista mai multi terti sustinatori, aceasta cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinatorPrezentare Bilant contabil intocmit la 31.12.2011, vizat si inreg. de organele competente.Nota: Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru ex. fin. 2011, bilantul si anexele nu au fost inregist. de organele competente, ofert. va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verif. contabila la 30.06.2011, insotite de raportul audit. fin. si contabili autorizati, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprez activele circulante, datoriile curente si venit din expl.reflectate in acestea.Ofert nerezidenti vorprezenta traduceri autoriz ale doc solicit mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraFisa de informatii privind experienta similara pentrucontracte similare finalizatein decursul ultimilor 5 ani, Informatii privindcapacitatea tehnica ? Prezentarea a maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 9.500.000 lei (fara TVA) si al caror obiect a fost executia unor lucrari similare.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul 12 FSe considera exp. similara lucrari de constructii de cladiri.Se accepta numai contracte finalizate, in sensul respectarii art.14 alin 1 din Ord. ANRMAP 509/2011Pentru fiecare contr. mentionat se vor atasa doc. suport (copii dupa parti relevante ale contr., recomandare si alte doc. prin care sa se confirme execut.lucrarilor in cuantumul declarat) care vor contine, in mod obligatoriu, date referitoare la: - benef. contract.;
- tipul lucrarilor exec.- perioada in care s-a realizat contractul;
- val. contr. sau a partii de contr pt care s-a facut receptia, 2. UtilajeDeclaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari aflate prin care atesta detinerea in dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitieModalitatea de indeplinireCompletare Formular 12 H ? conform anexa 1 la Ordinul ANRMAP509/2011, 3. PersonalDeclaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialit.necesar pentru indeplinirea contr.: - 1 manager de proiect in domeniul constr. civile si ind. cu exp. de minim 5 ani in inginerie si care a coordonat cel putin un proiect similar- 1 sef de santier cu studii de inginerie constructiisi o exp. profes. de minim 5 ani- 1 responsabil RTE- 1 responsabil CQModalitatea de indeplinireCompletare Formular 12 I - cf art. 188 alin 3 lit d din OUG nr. 34/2006Se vor prezenta: ? diplome in copie, certif. prin stampilare cf. cu originalul de catre ofertant? CV ? uri ale pers. de cond. prezentate in original? eventuale atestari pentru cei care vor fi implicati in derularea contr. in copie, certificate prin stampilare cf cu originalatestat RTE si CQ, in copie, 4. Informatii privind subcontractantiiPrezentarea listei cuprinzand asociatii / subcontract.si specializarea acestora, daca este cazul.Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa Formularul 12 G culista cuprinzand asociatii / subcontract si specializarea acestora, daca este cazul.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si toti subcontractantii.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi op ec, va completa Formularul C8 ? Acord de asociere - iar in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat benef., inainte de data semnarii contr., 5. Informatii privind respectarea masurilor de protectie a mediuluiSe va prezenta din partea operatorilor economici declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractuluiModalitatea de indeplinireCompletare formular 13C Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului ( lucrari de constructii)Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului ( lucrari de constructii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 10:21