Achizitie publica - R.K. SPALATORIE MECANICA
Detaliu pentru invitatia numarul 331020
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331020/04.07.2012
Denumire contract: R.K. SPALATORIE MECANICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE MEDICINA FIIZCA SI BALNEOLOGIE EFORIE NORDCod fiscal: 4300817, Adresa: STR INGUSTA 6A, Eforie Sud, Telefon: 0241480070, Fax: 0241480073
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEEA SPECIALA NR.1, Eforie Nord, Romania, cod postal: 905350, telefon: +40 241741082, fax: +40 241741117, persoana de contact: IONUT BACA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ALEEA SPECIALA NR.1, Eforie Nord, Romania, cod postal: 905350, telefon: +40 241741082, fax: +40 241741117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: R.K. SPALATORIE MECANICA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE RENOVARE CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 865, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 37318 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui: - cu ordin de plata in contul RO49TREZ2365005XXX000017? Trezoreria Eforie Sud.- prin scrisoare de garantie bancara - formularul nr.18- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantatGarantia de participare este irevocabilaIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ? Formular nr.19- la prezenta documentatie.Dovada constituirii garantiei de participare, impreuna cu Formular nr.19, in cazul constituirii in proportie de 50% fata de nivelul solicitat in fisa de date a achizitiei, nu se introduce in plicul continand oferta.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care aceasta va fi respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 5645.91 lei, in conformitate cu prevederile art.2781 aliniat 1, litera b, din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie - in procent de 10% din pretul contractului, fara TVA - se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea ? Formular nr.2- Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006 ? formular nr.2A- Declaratie privind neincadrarea la art.69^1 din OUG 34/2006 ? formular nr.2B, ( lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: o Margarit Elena Florentina ? managero Iatan Gheorghe ? director financiar contabilo Maxim Zechie ? sef birou financiar contabilo Baca Ionut ? economist achizitii- Certificat privind calitatea de participant la procedura ? Formular 27- Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 2C- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat - in original sau copie legalizata, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.600.000 lei, in domeniul de activitate al contractuluiIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., bilant contabil prescurtat pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: 1. cate o recomandare din partea beneficiarilor pentru fiecare contract de lucrari similare prezentat la experienta similara.2. Recomandarea din partea Beneficiarului trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, lucrarile executate, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice neconformitati ale executiei lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor executate, valoareacontractului finalizat.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in domeniul de activitate al contractului (constructiilor civile, instalatii, lucrari) si suma valorilor lucrarilor executate, incluse in recomandarile prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 1.000.000 lei., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru derularea contractului.- Ofertantul sa faca dovada asigurarii cu personal RTE(responsabil tehnic cu executia) , CQ(control calitate) lucrari de constructii civile si personal autorizat ANRE. Se va prezenta autorizarea pentru responsabilul CQ, RTE si ANRE sau copie dupa decizia interna de numire aresponsabiluluiCQ.). Pentru RTE se va prezenta atestatul in domeniu. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat ANRE pentru executarea lucrarilor de instalatii electrice de joasa tensiune - retele subterane de iluminat exterior - sau echivalent Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara - P1 - Punctajul acordat factorului de evaluare "Pretul ofertei" - maxim 60 puncte
Termenul de executie - P2
20
Descriere: P2 - Punctajul acordat factorului de evaluare " Termenul de executie? in zile calendaristice , maxim 20 puncte . Durata de executie maxima acceptata este de 4 luni, iar durata minima 1 luna.
Termenul de mobilizare pe perioada garantie
5
Descriere: P3 - Punctajul acordat factorului de evaluare " Termenul de mobilizare pe perioada garantiei? in minute , maxim 5 puncte . Timp de mobilizare minim 30 minute, maxim 1440 minute.
Termenul de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: P4 - Punctajul acordat factorului de evaluare " Termenul de garantie acordat lucrarilor ? in luni , maxim 15 puncte .termenul de garantie a lucrarilor minim acceptat este 12 luni, iar termenul de garantie a lucrarilor maxim 48 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 11:48