Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - R.K. Suprastructura linie de tramvai in tronsonul Fat Frumos ? statie de tramvai si strada Stefan Cel Mare ? Gara Aradul Nou


Detaliu pentru invitatia numarul 353265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Numar invitatie: 353265/30.08.2013
Denumire contract: R.K. Suprastructura linie de tramvai in tronsonul Fat Frumos ? statie de tramvai si strada Stefan Cel Mare ? Gara Aradul Nou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA AradCod fiscal: RO 1708600, Adresa: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Telefon: +40 0257338590, Fax: +40 0257338590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Romania, cod postal: 310158, telefon: +40 0257338590, fax: +40 0257338590, persoana de contact: Rodica Ioana Motiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Companiei de Transport Public SA Arad, loc. Arad, calea Victoriei nr. 35B-37
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: R.K. Suprastructura linie de tramvai in tronsonul Fat Frumos ? statie de tramvai si strada Stefan Cel Mare ? Gara Aradul Nou
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire: , ,R.K. Suprastructura linie de tramvai in tronsonul Fat Frumos ? statie de tramvai si strada Stefan Cel Mare ? Gara Aradul Nou?Valoare totala: 949963.54 lei + TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 41000 lei (reprezentand 4, 31% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 949, 963.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 18179.2 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare/ordin de plata/fila CEC; perioada de valabilitate: 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO90BRDE020SV02169100200deschis la Trezoreria Arad.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, sau in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, Autoritatea Contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1, lit. b si art. 2781 alin. 2 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, in max. 3 zile de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Se va restitui: 70% din valoarea garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu s- a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; iar restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului - verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Cuvineanu Petru - Presedintele Comisiei de evaluare2. Balta Catalin - Membru al Comisiei de evaluare3. Gherghel Dan- Membru al Comisiei de evaluare4. Motiu Dumitru- Membru al Comisiei de evaluare5. Bunaciu Sergiu - Membru al Comisiei de evaluare6. Turjuc Viorel Teodor ? membru al consiliului de administratie7. Faur Mariana Terezia ? membru al consiliului de administratie8.Moisa Samuel ? membru al consiliului de administratie9. Dolean Sergiu ? membru al consiliului de administratie10. Macra Claudia Anca ? membru al consiliului de administratie11. Onica Adela - membru al consiliului de administratie12. Rosu Petru - membru al consiliului de administratie13. Dolha Cristian - membru al consiliului de administratie14. Copil Maria Alexandra ¬ membru al consiliului de administratie15. Pistru Popa Simona Geanina ? membra AGA16. Nicsanu Marcela Ana ? membra AGA17. Vlaicu Hergane Traian Ioan ? membru AGA18. Plaveti Ioan ? membru AGA19. Sipos Gyorgy ? membra AGA20. Birau Mariana ? director generalMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie conform cu originalul si traducerea legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (conform Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (conform art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (conform art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si vor prezenta certificate constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/actuale valabile la data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la punctul ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea).Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1817926 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani (2010-2012), inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.- Formularul nr. 3 ? in original.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., 2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 18Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vorprezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat 1 contract de lucrari similare cu o valoare de minim 908963 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie/contract/copii de pe parti relevante ale contractului/recomandare/proces-verbal de receptive, emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractului prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Formularul nr. 4 ? in original., 2.) Cerinta obligatorie: Autorizare si agrement de furnizor feroviar (AFER) pentru constructia, modernizarea, intretinerea si repararea cailor de rulare pentru tramvaieOfertantii participanti la procedura vor prezenta Autorizatia tehnica de furnizor feroviar (AFER) in copie conform cu originalul., 3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Dotari tehnologice necesare sudurii si executiei suprastructurii.Formularul nr. 6 -in original.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.- in copie simpla, 4.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 1 manager proiect, Se vor depune: Diploma studii superioare; Curriculum-vitae ? in copie; Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.b) 1 responsabil tehnic cu executiase vor depune: atestatul si legitimatia de ?RTE"; Declaratie de disponibilitate.c) 1 responsabil tehnic cu calitatea -Se vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.d) 1 inginer de drumuri cu specializareaconstructii cai ferate; Se vor depune: Curriculum-vitae ? in copie; Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica.e) 1 sudor autorizatMentiune: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.Formularul nr. 7 - in original.- Formularul nr. 8 - in original., 5) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 19 si anexele la acesta., 6. Cerinta obligatorie: Daca ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor depune declaratie din care sa rezulte partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze si vor fi aplicabile prevederile art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, conform.: ?Autoritatea Contractanta nu are dreprul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantii acestuia conform contractului de subcontractare si prevederile Documentatiei de Atribuire.Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Daca contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contract si traducere legalizata in limba romanaFormularul nr. 10 ? in originalFormularul nr. 11 - in original, 7. Cerinta obligatorie: Daca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit contractului de asociere.Asociatii vor trebui sa depuna imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.Daca acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Formularul nr. 12 ? in originalFormularul nr. 13 ? in originalFormularul nr. 14 ? in original Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare CAENrelevant obiectului procedurii - in copie., Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent), corespunzatoare CAENcorespunzatoare CAENrelevant obiectului proccedurii - in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer