Achizitie publica - RK TRIBUNA COMPLEX SPORTIV NATIONAL BASCOV-BUDEASA
Detaliu pentru invitatia numarul 336492
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336492/02.10.2012
Denumire contract: RK TRIBUNA COMPLEX SPORTIV NATIONAL BASCOV-BUDEASA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU SPORT - COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOVCod fiscal: 4696976, Adresa: BASCOV jud.ARGES, Bascov, Telefon: 0248236462, Fax: 0248236462
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BASCOV jud.ARGES, Bascov, Romania, cod postal: 117045, telefon: +40 0248236462, fax: +40 0248236462, persoana de contact: MIHAI BOTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOV-BUDEASA, LOC. BUDEASA, JUD.ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RK TRIBUNA COMPLEX SPORTIV NATIONAL BASCOV-BUDEASA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. TRIBUNA METALICA1. consolidarea sarpantei acoperisului cu contravantuiri si contrafise ;2. consolidarea structurii metalice a tribunei cu contravantuiri si contrafise ;3. consolidarea elementelor structurii metalice si a imbinarilor intre elementelele metalicecomponente structurii ;4. consolidarea fundatiilor structurii metalice si refacerea peretilor si fundatiilor aferente ;5. protectia anticoroziva a constructiei metalice si protectia terenului de fundare cu trotuare late;6. probleme privind calitatea materialelor folosite.TRIBUNA BETON7. reparatii si consolidari ale gradenelor din beton armat ;
II.1.6) CPV: 45223220-4 - Lucrari de baza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 732, 597 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 14000 lei si se va constitui prin : a)virament bancar in contul RO06TREZ0465005XXX006557 , deschis la Trezoreria Mun. Pitesti ; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari care se prezinta in original conform Formular Nr. 7 din sectiunea Formulare .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante(sau cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) . Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei de participare se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la Art. 3 alin. (1) din Legea 346/2004 . Autoritatea contractanta va retine contestatarului , in masura in care Consiliul respinge contestatia , din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform Art.278^1 din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , cu respectarea prevederilor Art. 90 , alin.(3) din HG 925/2006 completat cu HG 1045/2011 . In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante , la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia . IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de buna executie . Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile Art. 92 alin.(4) din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea , completata in conformitate cu Formularul Nr. 1 din sectiunea Formulare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din ordonanta, declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Nr. 2 din sectiunea Formulare . Se vor atasa : Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat , in original , copie legalizata sau copie llizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul ? conformOrdinului 509/2011( formulare tip emise de autoritatile din tara in cazul in care ofertantul este rezident , traduse in limba romana in cazul ofertantilor straini), se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeia in care se prezinta oferta; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul? conformOrdinului 509/2011 ( formulare tip emise de autoritatile din tara in cazul in care ofertantul este rezident , traduse in limba romana in cazul ofertantilor straini)se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta; Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art.69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cuFormularul Nr. 6 din sectiunea Formulare . Persoanele implicate in derularea , organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : DUTULESCU GHEORGHE , BOTILA MIHAI , NICOLAU LIANA , ZORILA IOAN , MOTESCU CRISTINA , TRUTA CONSTANTIN ; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta , conform OrdinuluiANRMAP Nr. 314/2010 in conformitate cu Formular Nr.9 din sectiunea Formulare . Pentru persoane juridice romane , Certificatul constatator emis de ORC valabil la data limita pentru depunerea ofertelor original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul ? conformOrdinului 509/2011.Pentru persoane fizice romane , Certificat constatator emis de ORC, Autorizatia de functionareoriginal, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea? copie conform cu originalul ?conformOrdinului 509/2011 , valabil la data limita pentru depunerea ofertei. Pentru persoane juridice /fizice straine , Autorizatie de functionare eliberata de organul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului original , copie legalizata, copielizibila cu mentiunea?copieconform cu originalul ? conformOrdinului 509/2011 , tradusa in limba romana , valabil la data limita de depunere a ofertei . Certificat constatator emis de ORC in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul? , valabil la data limita de depunere a ofertei .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie de minim 1400000 lei, in domeniul de activitate al contractului. In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le pate considera edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economica fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra medie de afaceri de 1400000 lei poate fi indeplinita si de cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani iar la echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pt fiecare an in parte, Bilantul contabil pe anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada experientei in executarea a cel putin un (1) contract de executie lucrari de constructii structuri metalice a carui valoare sa fie de minim 700.000 lei fara TVA.Avand in vedere ca obiectul contractului cuprinde mai multe tipuri de lucrari se va permite indeplinirea nivelului minim solicitat si prin depunerea mai multor contracte similare ale caror valori vor fi cumulate pana la indeplinirea cerintei , iar la echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personaluluide conducere , precum si a persoanelor responsabile pentru derularea contractului ; Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal , dupa cum urmeaza : un sef santier cu pregatire universitara la nivel de diploma sau licenta in domeniul constructiilor , un maistru/inginer cu atestat/diploma in domeniul confectiilor structurilor metalice ;avand in vedere obiectul si gradul de dificultate al lucrarilor un responsabilmanagement de calitatecu atestat in domeniul managementului de calitate , un responsabil tehniccu executia in domeniul constructiilor civile , cu atestat in domeniu si un coordonator in materie de SSM , cuatestat conf Legii 319/2006 Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara.Pretul care se ia in calcul este pretul total al propunerii financiare.? Pretul cel mai mic propus de un ofertant confera acestuia 80 de puncte? Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea pretului mentionat anterior, calculat astfel: Puncte n = (Pretul cel mai mic / Pretul ofertei ?n? ) x 80 puncte
Perioada de garantie
10
Descriere: a)Pentru ofertele care prevad garantia cea mai mare Gmax se acorda 10 puncte;b)Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Dg(n) = G(n) /Gmax x 10 puncteDg(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte;G(n) - perioada de garantie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul;Gmax. - cea mai mare perioada de garantie ofertata in cadrul procedurii de atribuire .Perioada minima de garantie=24 luni; Perioada maxima = 60 luni
Timpul de executie
10
Descriere: ? Timpul de executie cel mai mic propus de un ofertant confera acestuia 10 puncte, ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea timpului de exec. mentionat anterior , calculat astfel : ? Timpul de executie n= (timpul de executie cel mai mic / timpul de executie ofertat ??n?? )x 10 puncte Timp minim executie 6 luni ; Timp maxim executie = 12 luni .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 11:14