Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?R.K.inlocuire conducte gaze naturale SPITALULDE PNEUMOFTIZIOLOGIE T. Vladimirescu?, comuna Runcu


Detaliu pentru invitatia numarul 10328
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?R.K.inlocuire conducte gaze naturale SPITALULDE PNEUMOFTIZIOLOGIE T. Vladimirescu?, comuna Runcu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45333000-0 - Lucrari de instalare de gaz (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Executie lucrari: ?R.K de inlocuire a conductelor instalatiei de utilizare gaze naturale redusa presiune la SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE Tudor Vladimirescu, comuna Runcu, judetul Gorj?
Stare procedura: -
Data publicarii: 06.03.2007 16:08
Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Consiliului Judetean Gorj, localitatea Tg.Jiu, strada Victoriei, nr.2-4, judetul Gorj, cod 210165
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie pe proprie raspundere privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata3. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006.4. Copie dupa Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului/Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana juridica.5. Bilant contabil la 31.12.2005.6. Fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani.7. Declaratie privind lista principalelor lucrari din ultimii 3 ani.8. Formular privind experienta similara.9. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.10. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.11. Prezentare autorizatie A.N.R.G.N.12. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti.
Sediul Consiliului Judetean Gorj, camera 235 sau 238, Biroul Achizitii Publice, Relatii contractuale cu suma de 10 lei, ce se va achita la casieria institutiei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer