Achizitie publica - RO-EBF/2010/P4/A14/01 Extindere platforma QlikView
Detaliu pentru invitatia numarul 327100
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327100/16.05.2012
Denumire contract: RO-EBF/2010/P4/A14/01 Extindere platforma QlikView
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERACod fiscal: 4193222, Adresa: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti, Telefon: 316.25.98, 318.25.97 int. 19360, 19362, Fax: 021.316.35.11
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 050506, telefon: +40 213162598/ +40 213182597-19368-19362, fax: +40 214087419, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, Bucuresti, str. Razoare, nr. 5, sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RO-EBF/2010/P4/A14/01 Extindere platforma QlikView
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste extinderea platformei de Business Intelligence ? QlikView prin upgrade la ultima versiune existenta pe piata si achizitionarea de licente suplimentare, in vederea : -punerii in aplicare a instrumentelor juridice comunitare in domeniul frontierelor externe si vizelor;
-introducerii de noi masuri logistice si tehnologii de ultima generatie destinate analizarii dinamicii migratiei ilegale in aria de competenta a Politiei de Frontiera Romane;
-imbunatatirii actului decizional si schimbului rapid de informatii in cadrul cooperarii inter-institutionale, internationale si cu alte organisme guvernamentale / ne-guvernamentale, agentiiimplicate in gestionarea fluxurilor migrationiste;
-eficientizarii activitatilor de colectare, prelucrare, raportare a datelor din sistemul informatic online al Politiei de Frontiera Romane;
-oferirii suportului tehnic adecvat pentru asigurarea actului decizional referitor la modul de organizare, gestionare a resurselor umane a mijloacelor si instrumentelor necesare realizarii managementului integrat al frontierei.
II.1.6) CPV: 48463000-1 - Pachete software pentru statistici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 551, 658.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de 2498 euro.Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire. In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, se va retine suma de 980, 72 euro din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie publica, in Euro, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 15); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. 5)Documente de confirmare solicitate: - cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara depunerii ofertei(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.5 si 5A si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, ci doar tertilor sustinatori li se va solicita completarea Formularului 5A literele a, c si d .- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 84)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese-completarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 6).in sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan BUDA-Inspector General, Mihail IVANESCU-Adjunctul Inspectorului General, Costel GIUROIU-Directorul Directiei Logistice, Daniel MINCA-Sef Serviciu , Angelica DOROBANTU-Sef Serviciu Programe Post Aderare, Catalin VOICU-Sef Serviciu Achizitii, Marian ALEXE-Contabil Sef, Silviu MITU-Director D.C.T.I. , Gheorghe TIRON-Sef Oficiu Juridic) 1)certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include fabricarea/ comercializarea produsului care face obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.- valabilitatea sediului social;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor2)pentru Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul: 2008:1 euro =3, 6827 lei, 2009:1 euro: 4, 2373lei, 2010:1 euro=4, 2099lei , (daca e cazul pentru anul 2011:1 euro =4, 2379lei).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE., Cifra de afaceri globala pentru anul 2010 trebuie sa fie minim de 248.000 euro- bilantul contabil aferent exercitiului financiar pentru anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare de minim 124.000 euro fara TVA., Declaratie privind subcontractantii implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul pentru Frontierele Externe)
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 14:38