Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RO-EBF/2011/P1/A1/01 ?Proiectare si consolidare, modernizare, extindere imobil sediu al S.P.F. PARDINA?


Detaliu pentru invitatia numarul 326537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Numar invitatie: 326537/15.05.2012
Denumire contract: RO-EBF/2011/P1/A1/01 ?Proiectare si consolidare, modernizare, extindere imobil sediu al S.P.F. PARDINA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERACod fiscal: 4193222, Adresa: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti, Telefon: 316.25.98, 318.25.97 int. 19360, 19362, Fax: 021.316.35.11
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 050506, telefon: +40 213162598-19360, fax: +40 213163511, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, Bucuresti, Str. Razoare, nr.5, sector 6, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RO-EBF/2011/P1/A1/01 ?Proiectare si consolidare, modernizare, extindere imobil sediu al S.P.F. PARDINA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare ce va include realizarea proiectului tehnic. Se va realiza verificarea tehnica a proiectarii, intocmirea documentatiilor pentru obtinerea / prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitie, realizarea expertizei tehnice, realizarea studiului geotehnic, ridicari topografice dupa caz si intocmirea documentatiei cadastrale si realizarea inscrierii in cartea funciara sau actualizarea acesteia dupa caz.Lucrarile de executie vor include lucrari pentru amenajarea terenului, lucrari de desfaceri si demolari, lucrari pentru investitia de baza - consolidare, modernizare si extindere, racordarea lautilitati, dotari, utilaje, alte cheltuieli.
II.1.6) CPV: 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 268, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: 38.000 euro.Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii, cu semnatura si stampila bancii in original) sau prin orice- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4);Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222.Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in Euro, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii) sau prin orice- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 5);Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222.Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. A)Documente de confirmare solicitate: - cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara depunerii ofertei(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 5 si 5A si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 84)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese-completarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. B).In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan BUDA, Mihail IVANESCU, Costel GIUROIU, Ana Maria JIANU, Angelica DOROBANTU, Catalin VOICU, Marian ALEXE, Gheorghe TIRON) 1. Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: a) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii si executia de lucrari care fac obiectul achizitiei;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Formularul D prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat deBanca Centrala Europeana pentru anul: 2008:1 euro = 3, 6827 lei, 2009:1 euro = 4, 2373 lei, 2010:1 euro = 4, 2099 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: 3.500.000 euro., Informatii privind indicatorii financiari. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a inregistrat o valoare a indicatorului financiar ?lichiditate generala? (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de minim 90%., Informatii privindasigurarea riscului profesional. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit pentru proiectul pentru care se depune oferta sau alte instrumente financiare in valoare de minim 475.000 euro si valabil/a 14 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane si structura managementului. Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: A. EXECUTIE: 1. Manager de proiect (arhitect cu drept de semnatura, absolvent al Facultatii de Arhitectura sau inginer constructor), cu vechime in managementul proiectelor de lucrari de minim 2 ani.2. Sef de santier cu experienta in executia si managerierea lucrarilor de constructii civile de cel putin 2 ani.3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate (constructii civile si instalatii), atestat conform legii.In mod obligatoriu, acestia vor fi angajati ai operatorului economic, al unuia dintre membrii de asociere in cazul unei asocieri, colaboratori pe baza de contract, de asemenea se va accepta orice forma de angajament., Resurse umane si structura managementului. Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: B. PROIECTARE: 1. Sef proiect (arhitect cu drept de semnatura, absolvent al Facultatii de Arhitectura sau inginer constructor) cu experienta in proiectarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 3 ani.2. proiectant specializ.arhitectura, proiectant specializ.rezistenta, proiectant instal.termice, proiectant instal.electrice, proiectant instal.sanitare, proiectant instal.curenti slabi cu experienta in proiectarea lucr.pe specialitati de cel putin 2 ani.3. verificator proiecte (inginer atestat pentru verificarea proiectelor) cu experienta in verificarea proiectelor de cel putin 2 ani.4. expert tehnic (ing.atestat pentru executarea expertizelor) cu exp.in execut.expertizelor de cel putin 2 ani.In mod obligatoriu, acestia vor fi angaj.ai oper.econ., al unuia dintre membrii de asociere in cazul unei asocieri, colabor.pe baza de contr.se va accepta si alta forma de angajament., Ofertantul va demonstra ca, in ultimii 5 ani, a prestat servicii proiectare si a executat lucrari dupa cum urmeaza: - contract/e de servicii de proiectare in valoare de minim 60.000 euro fara TVA;
- contract/e de executie lucrari in valoare de minim 1.800.000 euro fara TVA.Se vor accepta si contracte care atesta experienta similara atat pentru servicii de proiectare cat si pentru executia de lucrari.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii de referinta. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE., Informatii privind subcontractantii si asociatii, Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de protectia mediului - implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, - implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul pentru Frontierele Externe)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer