Achizitie publica - RO-EBF/2011/P1/A1/01 ?Proiectare si consolidare, modernizare, extindere imobil sediu al S.P.F. PARDINA?
Detaliu pentru invitatia numarul 333345
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333345/07.08.2012
Denumire contract: RO-EBF/2011/P1/A1/01 ?Proiectare si consolidare, modernizare, extindere imobil sediu al S.P.F. PARDINA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERACod fiscal: 4193222, Adresa: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti, Telefon: 316.25.98, 318.25.97 int. 19360, 19362, Fax: 021.316.35.11
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 050506, telefon: +40 213162598-19360, fax: +40 213163511, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, Bucuresti, strada Razoare, nr. 5, sector6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RO-EBF/2011/P1/A1/01 ?Proiectare si consolidare, modernizare, extindere imobil sediu al S.P.F. PARDINA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare ce va include realizarea proiectului tehnic. Se va realiza verificarea tehnica a proiectarii, intocmirea documentatiilor pentru obtinerea / prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitie, realizarea expertizei tehnice, realizarea studiului geotehnic, ridicari topografice dupa caz si intocmirea documentatiei cadastrale si realizarea inscrierii in cartea funciara sau actualizarea acesteia dupa caz.Lucrarile de executie vor include lucrari pentru amenajarea terenului, lucrari de desfaceri si demolari, lucrari pentru investitia de baza - consolidare, modernizare si extindere, racordarea la utilitati, dotari, utilaje, etc.
II.1.6) CPV: 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 916, 887.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: 34.000 euro. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii, cu semnatura si stampila bancii in original) sau prin orice - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata (calculata la cursul euro/leu din 17.07.2012, respectiv 1 euro = 4, 5651 lei).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in Euro, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 5); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. A)Documente de confirmare solicitate: - cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. A si 5A si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, ci doar tertilor sustinatori li se va solicita completarea Formularului 5A literele a, c ind 1 si d.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul C4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese-completare formulare nr. B si 5B (Formular nr. 5B se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator).In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan BUDA, Mihail IVANESCU, Costel GIUROIU, Ana Maria JIANU, Angelica DOROBANTU, Catalin VOICU, Marian ALEXE, Gheorghe TIRON) 1. Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: a) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii si executia de lucrari care fac obiectul achizitiei;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Formularul D prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul: 2009:1 euro = 4, 2373 lei, 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: 3.400.000 euro.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila)., Informatii privind asigurarea riscului profesional. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit pentru proiectul pentru care se depune oferta sau alte instrumente financiare in valoare de minim 475.000 euro si valabil/a pana la data de 15.06.2013.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane si structura managementului. Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: A. EXECUTIE: 1. Responsabil de proiect (persoana cu putere de decizie si drept de semnatura pentru implementarea proiectului).2. Sef de santier (inginer / subinginer constructii civile) cu experienta in executia si coordonarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 2 ani.3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate, atestat conform legii. In mod obligatoriu, acestia vor fi angajati ai operatorului economic, al unuia dintre membrii de asociere in cazul unei asocieri, colaboratori pe baza de contract, de asemenea se va accepta orice forma de angajament., Fiecare specialist enumerat la punctele 1-3 trebuie sa descrie in CV responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala(Formular G). Autorit. contract. va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor suport (copii conform cu originalul ale diplomelor, atestarilor si certificarilor valabile, ale contractelor/carnetelor de munca, sau ale altor acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta, precum si cate o declaratie de disponibilitate). Precizam ca este permisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii cerintelor minime prezentate mai sus., Resurse umane si structura managementului. Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: B. PROIECTARE: 1. Sef proiect (arhitect cu drept de semnatura sau inginer constructor) cu experienta in proiectarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 3 ani.2. proiectant specializare arhitectura, proiectant specializare rezistenta, proiectant instalatii termice, proiectant instalatii electrice, proiectant instalatii sanitare, proiectant instalatii curenti slabi cu experienta in proiectarea lucrarilor pe specialitati de cel putin 2 ani.3. verificator proiecte pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate, atestat conform legii.4. expert tehnic pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate, atestat conform legii. In mod obligatoriu, acestia vor fi angaj.ai oper.econ., al unuia dintre membrii de asociere in cazul unei asocieri, colabor.pe baza de contr.se va accepta si alta forma de angajament., Fiecare specialist enumerat la punctele 1-4 trebuie sa descrie in CV responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala(Formular G). Autorit. contract. va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor suport (copii conform cu originalul ale diplomelor, atestarilor si certificarilor valabile, ale contractelor/carnetelor de munca, sau ale altor acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta, precum si cate o declaratie de disponibilitate). Precizam ca este permisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii cerintelor minime prezentate mai sus., Ofertantul va demonstra ca, in ultimii 5 ani, a prestat servicii proiectare si a executat lucrari dupa cum urmeaza: - contract/e de servicii de proiectare in valoare de minim 50.000 euro fara TVA; - contract/e de executie lucrari in valoare de minim 1.500.000 euro fara TVA. Se vor accepta si contracte care atesta experienta similara atat pentru servicii de proiectare cat si pentru executia de lucrari. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii de referinta. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Cerinta va fi indeplinita prin prezentarea a cel mult 2 contracte de lucrari si a cel mult 2 contracte de servicii de proiectare ale caror valori insumate ating pragurile valorice de referinta., Ofertantul va prezenta obligatoriu pentru contractele propuse ca experienta similara: - pentru contractele de servicii de proiectare, copii xerox dupa: - contractele de prestari servicii de proiectare / actele aditionale; - procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor fara obiectiuni (ANEXA 2 din HG 273/1994); - recomandari din partea beneficiarului sau documente constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 971 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - pentru contractele de executie lucrari, copii xerox dupa: - contractele de lucrari / actele aditionale; - procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor fara obiectiuni (ANEXA 2 din HG 273/1994); - recomandari din partea beneficiarului sau documente constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 97 ind 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractantii si asociatii, Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de protectia mediului - implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, - implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul pentru Frontierele Externe)
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 11:14