Achizitie publica - RO-EBF/2012/P1/A1/11 ?Modernizarea capacitatii de asigurare a distributiei energetice pentru SPF Berzasca si SPF Sulina?
Detaliu pentru invitatia numarul 355890
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355890/19.11.2013
Denumire contract: RO-EBF/2012/P1/A1/11 ?Modernizarea capacitatii de asigurare a distributiei energetice pentru SPF Berzasca si SPF Sulina?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERACod fiscal: 4193222, Adresa: B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213162598-19360/19362, Fax: +40 213163511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060117, telefon: +40 213162598-19360/19362, fax: +40 214087425, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060117, telefon: +40 213162598-19360/19362, fax: +40 214087425, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RO-EBF/2012/P1/A1/11 ?Modernizarea capacitatii de asigurare a distributiei energetice pentru SPF Berzasca si SPF Sulina?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta achizitioneaza servicii de proiectare si executie pentru realizarea unui spor de putere si dimensionare bransamentelor electrice pentru SPF Berzasca si SPF Sulina.Serviciile de proiectare: 1. Documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire (DTAC)2. Documentatie tehnica pentru organizarea executiei (DTOE);3. Proiect tehnic (PTh)4. Detalii de executie (DE);5. Verificarea tehnica a proiectului;6. Asistenta tehnica pe perioada obtinerii avizelor, a autorizatiei de construire si pe perioada derularii contractului de executie a lucrarilor proiectate.Executia de lucrari va consta in: A. Lucrari pentru realizarea instalatiei de bazaB. Lucrari conexe: 1. Priza de pamant2. Control electric trifazat3. 3 puncte conexe stabilite prin studiul de fezabilitate: punct de racordare, punct de delimitare si punct de masurareLot 1: Suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute raportata la valoarea estimata a contractului este de 400 euro fara TVA, reprezentand 8, 61% din valoarea estimata a contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute.Valoarea estimata a contractului fara procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este de 4.648, 38 euro fara TVA, astfel: valoare estimata a serviciilor de proiectare este de 320 euro fara TVA, iar valoarea estimata executiei de lucrari este de 4.328, 38 euro fara TVA.Lot 2: Suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute raportata la valoarea estimata a contractului este de 5.310 euro fara TVA, reprezentand 8, 62% din valoarea estimata a contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute.Valoarea estimata a contractului fara procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este de 61.620 euro fara TVA, astfel: valoare estimata a serviciilor de proiectare este de 4.250 euro fara TVA, iar valoarea estimata executiei de lucrari este de 57.370 euro fara TVA.
II.1.6) CPV: 45317200-4 - Lucrari de instalare electrica de transformatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 978.38 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: Lotul 1- 100 euro; Lotul 2 - 1.300 euro. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar(in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii)sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; Codul fiscal al AC este 4193222. Contul de euro al AC este: R070BRDE 450 SV09881994500 deschis la BRD. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire. In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata (calculata la cursul leu/alta valuta afisat de B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare). Atentie: Pentru o evaluare si o raportare unitara a cuantumului garantiei de participare, la conversia valorii aferente garantiei de participare constituite in alta moneda, se va folosi cursul leu/alta valuta afisat de B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare!
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in Euro, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 5); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. A)Documente de confirmare solicitate: - cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administratorul care semneaza oferta sau dupa caz pentru persoana imputernicita sa semneze oferta.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care a fost stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care a fost stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. A si 5A si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, ci doar tertilor sustinatori li se va solicita completarea Formularului 5A literele a, c ind 1 si d.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul C4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese-completare formulare nr. B si 5B (Formular nr. 5B se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator).In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Inspector General - Ioan BUDA, Adjunct al Inspectorului General Mihail IVANESCU, Director al Directiei Logistice - Costel GIUROIU, Sef A.P.I. ? Ana Maria JIANU, Sef Serviciu Achizitii ? Catalin VOICU, Sef Serviciu Programe Post Aderare - Angelica DOROBANTU, Contabil sef - Marian ALEXE, seful Oficiului Juridic - Gheorghe TIRON. Cerinta obligatorie: a) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii si executia de lucrari care fac obiectul achizitiei;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va indeplini.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii de proiectare de instalatii electrice si respectiv in ultimii 5 ani a executat lucrari de instalatii electrice dupa cum urmeaza: - servicii de proiectare de instalatii electrice in valoare de: LOTUL 1: minim 300 euro fara TVA;LOTUL 2: minim 4.000 euro fara TVA;
- executii de lucrari de instalatii electrice in valoare de: LOTUL 1: minim 4.000 euro fara TVA;LOTUL 2: minim 55.000 euro fara TVA.Valorile vor fi exprimate in EURO, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii de referinta. Ofertantii care trebuie sa efectuezeconversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE. Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul BCE din ziua publicarii invitatiei de participare. Cerinta va fi indeplinita prin prezentarea a cel mult 2 contracte din care sa rezulte executia de constructii de instalatii electrice si a cel mult 2 contracte din care sa rezulte prestarea de servicii de proiectare de instalatii electrice ale caror valori insumate ating pragurile valorice de referinta. Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, respectiv in ultimii 3 ani pentru serviciile de proiectare similare prestate(FORMULARUL L) din care sa rezulte valori, perioade de executie/prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta obligatoriu pentru contractele propuse ca experienta similara copii xerox dupa certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar al serviciilor/ lucrarilor. Din documentele prezentate, vor rezulta numele beneficiarilor, valorile prestarilor/executiilor, perioada si locul de executie/prestare a lucrarilor/ serviciilor. Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va trebui sa prezinte FORMULARUL L privind experienta similara. In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ., Informatii privind subcontractantii si asociatii. Pe langa celelalte documente solicitate in cadrul prezentei documentatii pentru fiecare dintre asociati, ofertantul va prezenta si urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii conform Formularului K. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind masurile de protectie a mediului.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care acesta le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de mediu, se pot obtine de la Ministerul Mediului sau de pe site-ul: http: //www.mmediu.ro - implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila); In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o are de executat/prestat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 08:37